Netflix nadal rozwija się w szybkim tempie a w trzecim kwartale 2017 przekracza 100 milionów abonentów.
Platforma wideo Netflix kontynuuje swój niepokojący wzrost.
Gdzie ona się zatrzyma?
Usługa Netflix właśnie podała wyniki trzeciego kwartału 2017 i są one dobre, nawet bardzo dobre.
W ciągu ostatnich trzech miesięcy na całym świecie dołączyło 5,3 miliona abonentów, o 49% więcej niż w tym samym okresie ubiegłego roku. Łącznie liczba abonentów wzrosła do 104 milionów.
Sprzedaż wzrosła o 33% w stosunku do ubiegłego roku, głównie dzięki wzrostowi liczby abonamentów o 24% i średniemu wzrostowi o 7% w cenie subskrypcji.
Avcesar
Platforma wideo Netflix kontynuuje swój niepokojący wzrost.
Gdzie ona się zatrzyma?
Usługa Netflix właśnie podała wyniki trzeciego kwartału 2017 i są one dobre, nawet bardzo dobre.
W ciągu ostatnich trzech miesięcy na całym świecie dołączyło 5,3 miliona abonentów, o 49% więcej niż w tym samym okresie ubiegłego roku. Łącznie liczba abonentów wzrosła do 104 milionów.
Sprzedaż wzrosła o 33% w stosunku do ubiegłego roku, głównie dzięki wzrostowi liczby abonamentów o 24% i średniemu wzrostowi o 7% w cenie subskrypcji.
Avcesar