Wideo rozpowszechniane przez Internet (OTT) generuje coraz większe obroty na platformach dystrybucyjnych.
Zgodnie z najnowszymi szacunkami Digital TV Research, do 2022 r. Przychody z serii i filmów rozprowadzanych przez Internet (wideo OTT) powinny osiągnąć do 2022 r. 83 miliardy dolarów (badanie przeprowadzone w 138 krajach). Dla porównania liczba ta wyniosła 37 mld w 2016 r. I oczekuje się, że w 2017 r. Wzrośnie sama o 9 mld.
Avcesar
Zgodnie z najnowszymi szacunkami Digital TV Research, do 2022 r. Przychody z serii i filmów rozprowadzanych przez Internet (wideo OTT) powinny osiągnąć do 2022 r. 83 miliardy dolarów (badanie przeprowadzone w 138 krajach). Dla porównania liczba ta wyniosła 37 mld w 2016 r. I oczekuje się, że w 2017 r. Wzrośnie sama o 9 mld.
Avcesar