Nvidia wypuszcza sterowniki specjalnie pod Project Cars 2 oraz...

Jam Nius

piszę
project-cars-2-nvidia-geforce-gtx-recommended-graphics-cards.png

Firma NVIDIA wydała najnowszy sterownik Game Ready, zoptymalizowany między innymi dla gry Project CARS 2.


Zapewnienie jak najlepszych doznań w momencie pojawienia się gry na rynku jest bardzo ważne, ale w przypadku tytułów wykorzystujących wirtualną rzeczywistość to priorytet. Jakiekolwiek błędy mogą negatywnie wpłynąć na immersję i zepsuć wrażenia płynące z rozgrywki w środowisku VR. Sterowniki Game Ready od zawsze dbają o najlepszą jakość zabawy optymalizując wydajność i obniżając opóźnienia, co jest szczególnie ważne w przypadku gier VR. Najnowszy sterownik Game Ready został zoptymalizowany dla gier Project CARS 2 oraz EVE: Valkyrie – Warzone, obie obsługujące zarówno tradycyjną rozgrywkę jak i VR, a także dla beta wersji gry From Other Suns.


Sterowniki Game Ready są udostępniane najpóźniej w dniu oficjalnej premiery gry i zapewniają jak najlepsze wrażenia płynące z rozgrywki. Inżynierowie firmy NVIDIA nieustannie pracują nad optymalizacją sterowników, aby umożliwić graczom korzystającym z kart GeForce jak największą wydajność i jakość zabawy. Poza tym każdy sterownik Game Ready posiada certyfikat zgodności WHQL wydawany przez firmę Microsoft. Najnowszy sterownik zawiera optymalizacje m.in. dla gier Project CARS 2, Call of Duty: WWII open beta, Total War: Warhammer II, Forza Motorsport 7, EVE: Valkyrie – Warzone, FIFA 18, Raiders of the Broken Planet oraz Star Wars: Battlefront II open beta.


Powiązane odnośniki:
Artykuł na temat najnowszego sterownika Game Ready:
https://www.geforce.com/whats-new/articles/project-cars-2-total-war-warhammer-ii-game-ready-driver

Artykuł na temat gry Project CARS 2:
https://www.geforce.com/whats-new/articles/project-cars-2-4k-12k-surround-vr-support




Gra Raiders of the Broken Planet otrzymuje wsparcie technik ShadowPlay Highlights oraz Ansel. ShadowPlay Highlights również w grze Paragon.
Kolejnym ważnym aspektem sterowników Game Ready jest udostępnianie graczom korzystającym z kart GeForce nowych opcji w grach. Obecny sterownik Game Ready wprowadza obsługę funkcji NVIDIA ShadowPlay Highlights oraz NVIDIA Ansel w grze Raiders of the Broken Planet. Fanów gry Paragon ucieszy dodanie obsługi ShadowPlay Highlights również w tym tytule.



Powiązane odnośniki:
Artykuł na temat funkcji NVIDIA ShadowPlay Highlights:
https://www.geforce.com/whats-new/articles/geforce-experience-shadowplay-highlights


Artykuł na temat funkcji NVIDIA Ansel:
https://www.geforce.com/whats-new/articles/ansel-revolutionizing-game-screenshots


Artykuł na temat gry Raiders of the Broken Planet:
https://www.geforce.com/whats-new/articles/raiders-of-the-broken-planet-shadowplay-highlights




Multi-Res Shading (MRS) w grze EVE: Valkyrie – Warzone
EVE: Valkyrie – Warzone obsługuje technikę Multi-Res Shading (MRS), będącą częścią pakietu NVIDIA VRWorks SDK, zarówno w klasycznej wersji gry jak i VR. MRS jest nowatorską techniką renderowania VR, dzięki której każda część obrazu jest tworzona w rozdzielczości lepiej dopasowanej do gęstości pikseli zniekształconego ekranu. EVE: Valkyrie – Warzone jest drugą grą obsługującą MRS, poprawiając wydajność klasycznej rozgrywki nawet o 51%.


Powiązane odnośniki:
Artykuł na temat funkcji NVIDIA Multi-Res Shading (MRS) w grze EVE: Valkyrie – Warzone:
https://www.geforce.com/whats-new/articles/eve-valkyrie-warzone-for-desktops-nvidia-gameworks




Niedługo premiera gry Śródziemie: Cień Wojny. 50 000 użytkowników aplikacji GeForce Experience otrzyma grę za darmo.

Firma NVIDIA postanowiła w szczególny sposób podziękować społeczności graczy korzystających z aplikacji GeForce Experience i przygotować ich na premierę gry Śródziemie: Cień Wojny, która zaplanowana jest na 10 października tego roku. Już 26 września NVIDIA rozda 50 000 egzemplarzy gry Śródziemie: Cień Wojny użytkownikom GeForce Experience.

Gra Śródziemie: Cień Wojny osadzona jest między wydarzeniami opisanymi w Hobbicie i Władcą Pierścieni. To przygodowa gra akcji z otwartym światem, który kontynuuje wątek fabularny z pierwszej części: Śródziemie: Cień Mordoru

Na targach Gamescom firmy NVIDIA, Warner Bros. Interactive Entertainment oraz Monolith Productions ogłosiły, że wspólnie pracują nad wersją gry Śródziemie: Cień Wojny przeznaczoną na komputery osobiste. Będzie ona wyposażona między innymi w NVIDIA Ansel, innowacyjną metodę wykonywania zrzutów ekranu w grach. NVIDIA współpracuje ze studiem Monolith nad innymi zaawansowanymi funkcjami dla platformy PC, takimi jak oświetlenie HDR, które pozwala wyświetlić większy zakres kolorów i poziomów jasności, czyniąc grę bardziej realistyczną i immersyjną.


Powiązane odnośniki:
Szczegóły na temat nagród za korzystanie z oprogramowania GeForce Experience:
Nagrody za korzystanie z oprogramowania GeForce Experience


Artykuł na temat darmowych kodów do gry Śródziemie: Cień Wojny:
https://www.geforce.com/whats-new/articles/middle-earth-shadow-of-mordor-geforce-experience-giveaway



Artykuł na temat gry Śródziemie: Cień Wojny:
http://www.geforce.com/whats-new/articles/middle-earth-shadow-of-war-adds-ansel-hdr-sli


Gra Śródziemie: Cień Wojny w serwisie Steam:
Middle-earth
 
Do góry