Płatna telewizja ma mieć ponad miliard abonentów w 2018 roku ?
Intensywne działania marketingowe usług VOD pokazują, że płatna telewizja nie powiedziała swojego ostatniego słowa, jeśli ktoś wierzy w najnowsze prognozy.
Według raportu Global Pay TV Telewizja płatna zyskała na świecie 134 mln dodatkowych abonentów. Aby między rokiem 2016 a 2022 osiągnąć w sumie 1,09 mld użytkowników. Symboliczny krok mld powinien być dokonany na początku roku 2018.
„Pesymiści w Stanach Zjednoczonych zapewniają , że będzie spadek płatnej telewizji na tę chwilę - mówi Simon Murray, analityk telewizji cyfrowej Research. Chociaż nie będzie to dezercja abonentów w USA, bo przemysł jest wciąż żywy.
W regionie Azji i Pacyfiku liczy się na kolejny wzrost o 92 mln osób oraz w Afryce subsaharyjskiej liczba nowych subskrypcji powinna podwoić się".
Prognozy z Chin, które stanowią około jednej trzeciej światowej liczby abonentów mówią podobnie jak w Indiach o kolejnych wzrostach na poziomie 16% do 2022.
To te kraje odpowiadają za prawie połowę abonentów na całym świecie.
Źródło: Advanced Television, avcesar
Intensywne działania marketingowe usług VOD pokazują, że płatna telewizja nie powiedziała swojego ostatniego słowa, jeśli ktoś wierzy w najnowsze prognozy.
Według raportu Global Pay TV Telewizja płatna zyskała na świecie 134 mln dodatkowych abonentów. Aby między rokiem 2016 a 2022 osiągnąć w sumie 1,09 mld użytkowników. Symboliczny krok mld powinien być dokonany na początku roku 2018.
„Pesymiści w Stanach Zjednoczonych zapewniają , że będzie spadek płatnej telewizji na tę chwilę - mówi Simon Murray, analityk telewizji cyfrowej Research. Chociaż nie będzie to dezercja abonentów w USA, bo przemysł jest wciąż żywy.
W regionie Azji i Pacyfiku liczy się na kolejny wzrost o 92 mln osób oraz w Afryce subsaharyjskiej liczba nowych subskrypcji powinna podwoić się".
Prognozy z Chin, które stanowią około jednej trzeciej światowej liczby abonentów mówią podobnie jak w Indiach o kolejnych wzrostach na poziomie 16% do 2022.
To te kraje odpowiadają za prawie połowę abonentów na całym świecie.
Źródło: Advanced Television, avcesar