Hełmy wirtualnej rzeczywistości (VR) i rzeczywistości rozszerzonej (AR)- startują. Prognozy są pozytywne.
Prognozy są pozytywne. Do roku 2021 ilość kasków wirtualnej rzeczywistości i rzeczywistości rozszerzonej zostanie pomnożona przez dziesięć.
Według najnowszego raportu kwartalnego Międzynarodowej firmy analitycznej IDC o urządzeniach wirtualnej rzeczywistości (VR) i rozszerzonej rzeczywistości (AR), na rynku znajdzie się 99,4 miliona tych kasków i gogli licząc do roku 2021. Przewiduje się, że ilość 10,1 milionów w 2016 roku zostanie pomnożona x 10 do 2021 roku.
Popyt netto
„2016 rok jest kamieniem milowym dla rynku kasków AR i VR- mówi Ramon Llamas z IDC. Chociaż do tej pory nie było wyraźnych oznak zapotrzebowania dla fanów technologii, to szybko stało się jasne, że profesjonalny sektor poprzez rozwiązania techniczne jest również zainteresowany wprowadzeniem takich urządzeń. A miłośnicy gier wideo i treści audiowizualnych coraz częściej sięgają po VR.
Avcesar
Prognozy są pozytywne. Do roku 2021 ilość kasków wirtualnej rzeczywistości i rzeczywistości rozszerzonej zostanie pomnożona przez dziesięć.
Według najnowszego raportu kwartalnego Międzynarodowej firmy analitycznej IDC o urządzeniach wirtualnej rzeczywistości (VR) i rozszerzonej rzeczywistości (AR), na rynku znajdzie się 99,4 miliona tych kasków i gogli licząc do roku 2021. Przewiduje się, że ilość 10,1 milionów w 2016 roku zostanie pomnożona x 10 do 2021 roku.
Popyt netto
„2016 rok jest kamieniem milowym dla rynku kasków AR i VR- mówi Ramon Llamas z IDC. Chociaż do tej pory nie było wyraźnych oznak zapotrzebowania dla fanów technologii, to szybko stało się jasne, że profesjonalny sektor poprzez rozwiązania techniczne jest również zainteresowany wprowadzeniem takich urządzeń. A miłośnicy gier wideo i treści audiowizualnych coraz częściej sięgają po VR.
Avcesar