Niemal 60% urządzeń Galaxy Note7 wymienionych w Europie.
Samsung Europe zachęca pozostałych posiadaczy do wymiany Note7. Sprzedaż Note7 w Polsce rozpocznie się 4 listopada.
Firma Samsung Electronics potwierdziła, że od momentu wprowadzenia programu w Europie wymienionych zostało 57% smartfonów Note7.
Począwszy od 19 września 90% użytkowników Note7, którzy skorzystali z programu wymiany, wybrało ponownie Note7, natomiast 3% wybrało inne smartfony z serii Samsung Galaxy.
Od początku trwania programu firma Samsung wielokrotnie informowała wszystkich posiadaczy Note7 w Europie o konieczności wyłączenia zasilania w ich smartfonach i wymiany urządzeń w ramach programu wymiany.
Sądząc po obecnym poziomie realizacji wymiany urządzeń, program powinien zakończyć się w Europie na początku października. Firma wyznaczyła datę przywrócenia sprzedaży Note7 w Polsce na 4 listopada, pod warunkiem całkowitego zakończenia programu wymiany.
Olaf Krynicki, rzecznik prasowy Samsung Electronics Polska powiedział: Nasz przekaz dotyczący bezpieczeństwa, które stawiamy na pierwszym miejscu, stopniowo dociera do użytkowników Note7. W konsekwencji podejmują oni właściwe kroki i szybko i bezproblemowo wymieniają swoje urządzenia na nowe. Dołożyliśmy wszelkich starań, aby nowe Note7 przeznaczone na wymianę dotarły do Europy w celu zapewnienia bezpieczeństwa naszym klientom i zminimalizowania niedogodności.
Pragniemy podziękować naszym klientom za cierpliwość i lojalność w stosunku do Samsung oraz urządzeń Note7. Pozostałych klientów gorąco zachęcamy do jak najszybszego podjęcia właściwych kroków iwymiany urządzeń na całkowicie nowe Note7.
Ogólnoeuropejskie badanie opinii publicznej wskazuje, że zaufanie klientów do Samsung pozostaje na wysokim poziomie. Badanie przeprowadzone pośród 5000 użytkowników w Wielkiej Brytanii, Niemczech, Francji, Hiszpanii i we Włoszech[1] potwierdza, że większość respondentów (61%) nie zmieniła swoich poglądów na markę Samsung w związku z programem wymiany Note7, a 15% postrzega reputację Samsung w bardziej pozytywny sposób.
Firma Samsung współpracuje ze swoimi partnerami-dostawcami, aby zapewnić, że wymieniane urządzenia Note7 spełniają najwyższe standardy produkcji oraz odpowiadają procedurom zapewnienia jakości. Samsung Europe potwierdziła pozytywny wypływ ścisłej współpracy z partnerami detalicznymi, codziennych komunikatów bezpośrednich przekazywanych klientom oraz aktualizacji oprogramowania na postęp programu wymiany. Każdy użytkownik Note7 w Europie otrzymał od Samsung kilka komunikatów dotyczących bezpieczeństwa[2], w których firma prosiła o wymianę urządzenia oraz aktualizację oprogramowania. Ponadto aktualizacja oprogramowania, która została przesłana na wszystkie urządzenia Note7 działające w Europie, wprowadziła bezpieczny limit ładowania baterii na poziomie 60%.
Firma Samsung Europe stworzyła zespół wewnętrzny, który składa się z lokalnych przedstawicieli kadry kierowniczej i współpracuje z partnerami w ramach kanału detalicznego w celu aktywowania ogólnoeuropejskiego programu wymiany urządzeń, w sposób maksymalnie bezproblemowy i szybki.
Olaf Krynicki zachęca użytkowników, aby upewnili się, iż otrzymali nowy Galaxy Note7: Wszyscy klienci mogą skorzystać z naszego programu weryfikacji numeru IMEI online na stronie Program wymiany Note7 | Samsung Polska. Dodatkowo, w momencie otrzymania nowego urządzenia, prosimy o sprawdzenie, czy ma ono symbol baterii w kolorze zielonym oraz jest opatrzone czarnym kwadratem na opakowaniu. Dzięki tym wskazówkom użytkownicy będą stuprocentowo pewni, iż otrzymali nowy Note7. W razie jakichkolwiek pytań zachęcamy do zapoznania się z informacjami umieszczonymi na stronie Program wymiany Note7 | Samsung Polska
Informacje dodatkowe:
Firma Samsung Electronics potwierdziła, że od momentu wprowadzenia programu w Europie wymienionych zostało 57% smartfonów Note7.
Począwszy od 19 września 90% użytkowników Note7, którzy skorzystali z programu wymiany, wybrało ponownie Note7, natomiast 3% wybrało inne smartfony z serii Samsung Galaxy.
Od początku trwania programu firma Samsung wielokrotnie informowała wszystkich posiadaczy Note7 w Europie o konieczności wyłączenia zasilania w ich smartfonach i wymiany urządzeń w ramach programu wymiany.
Sądząc po obecnym poziomie realizacji wymiany urządzeń, program powinien zakończyć się w Europie na początku października. Firma wyznaczyła datę przywrócenia sprzedaży Note7 w Polsce na 4 listopada, pod warunkiem całkowitego zakończenia programu wymiany.
Olaf Krynicki, rzecznik prasowy Samsung Electronics Polska powiedział: Nasz przekaz dotyczący bezpieczeństwa, które stawiamy na pierwszym miejscu, stopniowo dociera do użytkowników Note7. W konsekwencji podejmują oni właściwe kroki i szybko i bezproblemowo wymieniają swoje urządzenia na nowe. Dołożyliśmy wszelkich starań, aby nowe Note7 przeznaczone na wymianę dotarły do Europy w celu zapewnienia bezpieczeństwa naszym klientom i zminimalizowania niedogodności.
Pragniemy podziękować naszym klientom za cierpliwość i lojalność w stosunku do Samsung oraz urządzeń Note7. Pozostałych klientów gorąco zachęcamy do jak najszybszego podjęcia właściwych kroków iwymiany urządzeń na całkowicie nowe Note7.
Ogólnoeuropejskie badanie opinii publicznej wskazuje, że zaufanie klientów do Samsung pozostaje na wysokim poziomie. Badanie przeprowadzone pośród 5000 użytkowników w Wielkiej Brytanii, Niemczech, Francji, Hiszpanii i we Włoszech[1] potwierdza, że większość respondentów (61%) nie zmieniła swoich poglądów na markę Samsung w związku z programem wymiany Note7, a 15% postrzega reputację Samsung w bardziej pozytywny sposób.
Firma Samsung współpracuje ze swoimi partnerami-dostawcami, aby zapewnić, że wymieniane urządzenia Note7 spełniają najwyższe standardy produkcji oraz odpowiadają procedurom zapewnienia jakości. Samsung Europe potwierdziła pozytywny wypływ ścisłej współpracy z partnerami detalicznymi, codziennych komunikatów bezpośrednich przekazywanych klientom oraz aktualizacji oprogramowania na postęp programu wymiany. Każdy użytkownik Note7 w Europie otrzymał od Samsung kilka komunikatów dotyczących bezpieczeństwa[2], w których firma prosiła o wymianę urządzenia oraz aktualizację oprogramowania. Ponadto aktualizacja oprogramowania, która została przesłana na wszystkie urządzenia Note7 działające w Europie, wprowadziła bezpieczny limit ładowania baterii na poziomie 60%.
Firma Samsung Europe stworzyła zespół wewnętrzny, który składa się z lokalnych przedstawicieli kadry kierowniczej i współpracuje z partnerami w ramach kanału detalicznego w celu aktywowania ogólnoeuropejskiego programu wymiany urządzeń, w sposób maksymalnie bezproblemowy i szybki.
Olaf Krynicki zachęca użytkowników, aby upewnili się, iż otrzymali nowy Galaxy Note7: Wszyscy klienci mogą skorzystać z naszego programu weryfikacji numeru IMEI online na stronie Program wymiany Note7 | Samsung Polska. Dodatkowo, w momencie otrzymania nowego urządzenia, prosimy o sprawdzenie, czy ma ono symbol baterii w kolorze zielonym oraz jest opatrzone czarnym kwadratem na opakowaniu. Dzięki tym wskazówkom użytkownicy będą stuprocentowo pewni, iż otrzymali nowy Note7. W razie jakichkolwiek pytań zachęcamy do zapoznania się z informacjami umieszczonymi na stronie Program wymiany Note7 | Samsung Polska
Informacje dodatkowe:
- W dniu 2 września firma Samsung z własnej inicjatywy wstrzymała sprzedaż i wysyłkę urządzeń Galaxy Note7 po tym, jak dochodzenie ujawniło problem z baterią pochodzącą od jednego z dostawców.