Philips - już działa Netflix w następujacych telewizorach:...

kiki

Sklep audiovideo.com.pl
Pomagam
Philips - już działa Netflix w następujacych telewizorach:

[FONT=&quot]
cq5dam.web.1280.1280.jpeg

[/FONT]
[FONT=&quot]Aplikacja Netflix już jest dostępna na wszystkich modelach Smart TV (a zatem również w modelach z Android TV) w liniach produktowych od 2013 roku i nowszych.[/FONT]

[FONT=&quot]To oznacza modele z PFL800[/FONT][FONT=&quot]8 [/FONT][FONT=&quot](8 oznacza rok 2013)[/FONT]
[FONT=&quot]PUS980[/FONT][FONT=&quot]9 [/FONT][FONT=&quot]– gdzie 9 oznacza, że to model z 2014 roku)[/FONT]
[FONT=&quot]PUS760[/FONT][FONT=&quot]0[/FONT][FONT=&quot] –[/FONT][FONT=&quot]gdzie 0 oznacza model na rok 2015.[/FONT]

[FONT=&quot]W modelach Android TV na 2015 rok aplikacja Netflix jest dostępna na belce z aplikacjami. Wystarczy uruchomić aplikację i się do niej zalogować. Polecana jest wcześniejsza rejestracja w serwisie na komputerze.[/FONT]
[FONT=&quot]W modelach Android TV na 2015 rok wspierany jest streaming w rozdzielczości 4k.[/FONT]
[FONT=&quot]Aby znaleźć materiały w 4k należy wyszukać w aplikacji hasło „4k”.[/FONT]
[FONT=&quot]Streaming 4k wymaga łącza o przepustowości 25 Mbps na TV.[/FONT]
[FONT=&quot]O wymaganiach Netflix dotyczących łącza internetowego można poczytać tutaj:[/FONT]
https://help.netflix.com/en/node/306

[FONT=&quot]W modelach z lat 2013 oraz 2014 aby zainstalować aplikację netflix należy wejść do galerii aplikacji Smart TV Philips „App Gallery”. Następnie nacisnąć guzik zielony na pilocie i wybrać kraj „Wielka Brytania”. Następnie z listy wybrać aplikację Netflix.[/FONT]

[FONT=&quot]Po dodaniu aplikacja Netflix będzie dostępna w głównym menu Smart TV. [/FONT]
[FONT=&quot]Na modelach z lat 2013 i 2014 streaming dostępna jest maksymalnie w rozdzielczości HD. [/FONT]
[FONT=&quot]Streaming w jakości 4k dostępny jest jedynie na modelach Android TV z 2015 roku.[/FONT]

[FONT=&quot]Interfejs aplikacja Netflix dostępna jest jedynie w języku angielskim oraz kilku innych ale niestety nie ma wśród nich języka polskiego – Philips nie ma wpływu na tą sytuację jest to zależne wyłącznie od Netflix.[/FONT]
[FONT=&quot]
[/FONT]
[FONT=&quot]Listę filmów z PL napisami można znaleźć tutaj (aby ją zobaczyć trzeba być zalogowanym do netflix): [/FONT]
http://www.netflix.com/browse/subtitle/pl
[FONT=&quot]Dla niektórych filmów i seriali dostępny jest polski lektor np. Daredevil.[/FONT]


Sprawdzamy polskie napisy.
Peaky Blinders: audio - nie, napisy - tak
Penny Dreadful: audio - tak, napisy - nie
Daredevil: audio - nie, napisy - nie
Under the Dome: audio - nie, napisy - nie
Ray Donovan: audio - nie, napisy - nie


Jakość HD nie powala na kolana.


Internauci też piszą ...
... "Napaliłem się jak nie wiem, ale jak przeglądnąłem ofertę to kiepsko jest - szczególnie brak mi starszych seriali/filmów. Podejrzewam że szybko się to nie zmieni więc raczej pożegnam się z nimi po darmowym miesiącu".

[FONT=&quot]
[/FONT]
 

swordfish1

New member
witam
mam problem z PHILIPS 40PFH5300 a mianowicie nie chodzą mi polskie napisy do filmów, które mają napisy polskie (po zalogowaniu na komputerze lub innym tv są widoczne)

nie wiem co mam z tym fantem zrobić,pytam i liczę na jakąkolwiek pomoc

dzięki
 

artech3

New member
Cześć
Trochę odgrzeję kotleta
Ktoś wie jak wejść do ustawień obrazu z poziomu aplikacji netflix w philips 47plf6008k ?
ustawienia wszędzie działają poza netflixem, a ten efekt teatru i inne bzdety w auto są nie do zniesienia.
Z góry dzięki za pomoc
 
Do góry