„Mikroreklama” Sony wbiega na boisko.

kiki

Sklep audiovideo.com.pl
Pomagam
„Mikroreklama” Sony wbiega na boisko.
ju6x0gvas2kq2uhr4619.jpg

Mikroskopijne reklamy umieszczone na korkach butów sportowych piłkarza Arsenalu Oliviera Girouda pokazują szczegółowość obrazu 4K.

Firma Sony rozpoczęła współpracę z klubem piłkarskim Arsenal i pochodzącym z Francji piłkarzem Olivierem Giroudem: kampania „mikroreklamy” ma podkreślić wyjątkowe kolory i szczegóły obrazu w technologii 4K.
Jakość obrazu, jaką zapewniają telewizory 4K Ultra HD firmy Sony, i ilość widocznych na ekranie szczegółów oznaczają zupełnie nowe możliwości dla reklamodawców. Reklamy nie muszą już być wielkie: nowy nośnik sprawdza się równie dobrze jak tradycyjne plakaty czy billboardy, a w dodatku prezentuje możliwości technologii 4K miłośnikom piłki nożnej.

W najnowszej kampanii „Mikroreklama” (ang. „Microtising”: połączenie słów „micro” i „advertising” – „reklama”) logo Sony i logo 4K umieszczono na korkach butów piłkarskich Oliviera Giroud. Podkreślono w ten sposób, że wszystkie szczegóły i całe piękno gry można zobaczyć jasno i wyraźnie tylko przy wykorzystaniu technologii 4K firmy Sony.


Futbol to moja pasja i chciałbym, żeby każdy widz mógł poczuć to, co ja czuję, biegając po murawie. A oglądanie tego na telewizorze 4K to doświadczenie najbliższe rzeczywistej obecności na boisku — wyjaśnia swój udział w kampanii Olivier Giroud. — „Mikroreklama” Sony jest fascynująca: można ją zobaczyć tylko w technologii 4K, a im bardziej moi fani będą mogli zbliżyć się do mnie na boisku, tym lepiej i dla nich, i dla mnie. W czasie gry istotne są najdrobniejsze szczegóły, tak samo jak w czasie oglądania meczu. A nic nie pokaże tych szczegółów dokładniej od telewizora 4K firmy Sony.
Współpraca jest rozwinięciem pierwszej kampanii „mikroreklamy” firmy Sony z 2013 r., którą wykorzystano na turnieju tenisowym w Wimbledonie. Znakomita brytyjska tenisistka Anne Keothavong prezentowała wówczas mikroskopijne napisy reklamowe na paznokciach, sznurówkach i sprzęcie sportowym. Był one wyraźnie widoczne tylko w technologii 4K, zapewniającej czterokrotnie więcej szczegółów niż materiały Full HD.

[youtube]70AXaLCNo7A[/youtube]

Nasze telewizory 4K Ultra HD doskonale nadają się do oglądania sportu — tłumaczy Motoi Kawamura, dyrektor ds. marketingu i planowania produktu TV w Europie. — Dzięki nim można zobaczyć każdy najdrobniejszy szczegół akcji i dostrzec, że futbol to naprawdę piękna gra. Giroud to jeden z najlepszych napastników w Europie, prawdziwy mistrz w swoim fachu. „Mikroreklama” na jego korkach ukaże piękno i czystość obrazu 4K przez pryzmat jego niezwykłych umiejętności. Piłkarze tacy jak on wnoszą w świat futbolu jakość, która dodaje blasku każdemu meczowi, podobnie jak technologia 4K firmy Sony dodaje blasku każdemu meczowi w telewizji. Giroud był idealnym kandydatem do tej kampanii reklamowej.

Na wypadek gdyby komuś nie wystarczała nasza współpraca z piłkarzem, zamierzamy także umieścić „mikroreklamy” na źdźbłach trawy na boisku, bo czymże jest piłkarz bez boiska? Związek piłkarza z murawą jest równie doskonały jak związek technologii 4K firmy Sony z futbolem. Mamy nadzieję, że widzowie sami się o tym przekonają.
Obecnie dostępnych jest dziewięć modeli telewizorów Sony 4K Ultra HD — od serii X85, poprzez serię X9, która wyróżnia się wspaniałym dźwiękiem, aż po zakrzywione telewizory z serii S90 i najwyższej klasy serię X95.
 
Ostatnia edycja:
Do góry