Gwarancja LG

orzech85

New member
Jak wygląda aktualna polska karta gwarancyjna na nowe telewizory LG?
Czy ma postać czarno-białej książeczki w kilku językach (w tym polskim) czy dwustonicowego kartonika z kolorowym logo LG?
 

kiki

Sklep audiovideo.com.pl
Pomagam
Polskie prawo dopuszcza fiskalny dokument zakupu jako element niezbędny i wystarczający do korzystania z usługi gwarancyjnej.
 

orzech85

New member
Polskie prawo dopuszcza fiskalny dokument zakupu jako element niezbędny i wystarczający do korzystania z usługi gwarancyjnej.

U sprzedawcy tak.
Ale gdybym chciał skorzystać z serwisu producenta to potrzebny jest dokument zakupu + wypełniona i podstemplowana gwarancja.

Jak kupiłem TV, był on fabrycznie zapakowany, gwarancja była w środku, więc dostałem czystą niepodpitą książeczkę gwarancyjną. Więc przydało by się wysłać ją do sklepu do wypełnienia.

Słyszałem że do telewizorów powyżej 47 cali serwis LG przyjeżdża do domu, a poniżej 47 cali trzeba wysyłać do nich TV. Ja mam 47" więc gdyby coś się stało to wolał bym skorzystać z wizyty serwisantów LG (na podstawie gwarancji plus dokumentu zakupu) niż wysyłać TV to sklepu (tylko na podstawie dokumentu zakupu).
 

Pigway

New member
Od 42" (włącznie) przyjeżdża serwisant do domu, zaś poniżej tej przekątnej wysyłają kuriera po TV na ich koszt. Ty nigdzie nic nie musisz wysyłać, chyba że chcesz oddać na niezgodność do sprzedawcy. Co do podbitej książeczki gwarancyjnej to niby piszą, że trzeba, jednak serwisant raczej nie zwraca na to uwagi, chociaż dużo w tym przypadku zależy od człowieka. Skontaktuj się z LG w sprawie tej książeczki, jeśli masz dowód zakupu to nie powinno być żadnego problemu.
 
Może to nie tv, ale ja miałem nie podbitą gwarancję w pralce to mi sklep internetowy przysłał naklejki :) Nakleiłem i serwisant przyjął gwarancję
 

orzech85

New member
Rozmawiałem z konsultantem na czacie LG. Napisał że bez podstęplowanej gwarancji nie ma szans na naprawę bezpośrednio przez nich.

Jak kupowałem inny sprzęt na neo24 to też dostawałem naklejki do kart gwarancyjnych. Niestety tym razem w electro.pl się nie postarali. Pomęczę ich o nie.
 

marjos

Member
Do mojego 47lm660s serwisant przyjechał do domu. Trzeba mieć podbitą gwarancję przez sklep i dowód zakupu.
 
Do góry