47LA740S - problem - znika dźwięk

xadzior

New member
Witam,

dźwięk znika w następujących sytuacjach:

  • losowo czasami po 2min czasami po 40min, 20min itp.
  • odtwarzanie z urządzeń na usb (testowano na kliku modelach)
  • czy to standardowy AVI czy MKV
    • 2D czy 3D nie ma znaczenia
    • pauza podczas odtwarzania, aż pojawi się wygaszacz z informacją tytuł pliku, po czym play - i brak dźwięku
  • znika również podczas odtwarzania materiałów z LG Smart (internet)
Testowałem na różnych profilach do dźwięku - nic nie pomogło.
Ustawienie dźwięku DTV czy to Auto czy wymuszone HE-AAC - dalej ten sam problem.

Soft wgrany najnowszy 03.20.04

Te same materiały odtwarzane na innych urządzeniach działają bez zarzutu.

Czy ktoś się spotkał z takim przypadkiem?
 

gloock70

New member
Witam.Niestety też właśnie szukam informacji na w/w temat..:(.Mój tv to LG 32LN575S .Kupiony ok 3 tygodni temu.Zauważyłem właśnie przy przeglądaniu YT ,że niektóre filmy po różnym czasie oglądania ,stają się nieme.Nie pomagają zmiany konfiguracji dzwięku...jedynie cofnięcie oglądanego materiału wstecz.Wtedy przez jakiś czas znowu można oglądać z dzwiękiem.Żona mi właśnie melduje ,że w czasie oglądania filmów na HBO GO i OnetVOD też po jakmś czasie występuję brak dzwięku i trzeba cofnąć aby znowu się pojawił.Chyba trzeba o to coś zapytać w LG.
 

gloock70

New member
Problem zgłosiłem w LG .Dziś dostałem odpowiedż.."W nawiązaniu do zgłaszanego problemu uprzejmie informujemy, iż w zaistniałej sytuacji zaleca się wykonanie resetu fabrycznego telewizora wchodząc w Ustawienia - Opcje - Reset Ustawień, a następnie wykonanie inicjacji wchodząc w Ustawienia - Wsparcie - Rozwiąż problemy po aktualizacji, po czym ponowne sprawdzenie sprzętu. Jeżeli problem nie ustąpi - zapraszam do ponownego kontaktu." Zrobię co zalecili ,potestuję i napiszę z jakim skutkiem....
 

gloock70

New member
Niestety porady z LG nie naprawiły problemu...żona twierdzi ,że nawet pogorszyły..:).Dzwięk znika także przy odtwarzaniu z USB.Na HBO GO można zapomnieć o jakimkolwiek filmie,chyba ,że ma się cierpliwość cofania filmu co ok 2 minuty.Piszę jeszcze raz do LG .O efekcie poinformuję ,a może się komuś przyda...
 

electro69

New member
Niestety porady z LG nie naprawiły problemu...żona twierdzi ,że nawet pogorszyły..:).Dzwięk znika także przy odtwarzaniu z USB.Na HBO GO można zapomnieć o jakimkolwiek filmie,chyba ,że ma się cierpliwość cofania filmu co ok 2 minuty.Piszę jeszcze raz do LG .O efekcie poinformuję ,a może się komuś przyda...
Witaj
Z niecierpliwością będę czekał jak się dalej potoczy ta sprawa (sam chcę kupić LA660s) ... oni tam na tej infolinii LG to tylko to potrafią doradzić "reset do ustawień fabrycznych" ... szkoda czasu tam pisać .... problem z dźwiękiem zaczyna być coraz bardziej niepokojący już kilka osób to zgłasza i to w różnych modelach z 2013 r. ... wygląda mi to raczej na jakieś problemy z softem bo chyba mało prawdopodobne jest żeby tyle różnych modeli (LA660s LA740s LN525s) miało jakieś wady fabryczne.
Pozdrawiam
 

radkor

New member
Dokładnie ten sam problem, tylko że w LA660S, opisałem tutaj: hdtv.com.pl/forum/916871-post53.html
Problem z dźwiękiem występuje niezależnie od źródła. Smart, USB, HDMI, antenowe a nawet MP3 - ten sam problem. Podczas oglądania TV w UPC często jest urywany dźwięk. Czasem zanika całkowicie. Pomaga cofnięcie filmu. Wygląda mi to raczej na błąd w sofcie 03.20.04. Jest już aktualizacja do 03.20.08 ale plik na www jest uszkodzony (błędy CRC, ponoć już nad tym pracują) a TV nie widzi nowej aktualizacji bezpośrednio w necie.
 
Ostatnia edycja:

gloock70

New member
Dziś ponownie zrobiłem reset do ustawien fabrycznych,póżniej "rozwiąż problemy po aktualizacji"...Hm obejrzałem Robin Hooda na HBO GO,póżniej puściłem jakieś filmy z pendriva i ani razu nie zacieło...Nie wiem czy zbieg okoliczności ,bo wczoraj na wieczór próbowaliśmy obejrzeć film z usb i po kilkunastu cofkach zrezygnowaliśmy...Pisałem dziś też na czacie z konsultantem z LG .Po stadndartowej radzie odn resetu...sprawa rozbiła się o ..:) pieczątkę na gwarancji.Jak podbiję gwarancję mam ponownie skontakować z BOK..Podbicie ma chyba coś zmienić w sofcie?..:).Postaram się na bieżąco informować co się dzieje...:)
Niestety ..trzeba podbić gwarancję(o ile to pomoże:) obejrzeliśmy film z pendriva i 7 razy trzeba było cofki robić.Problem jest natomiast z filmem z napisami, bo po cofnięciu gubi się synchronizacja z napisami...Coraz bardziej przestaje mi się podobać ten TV .:(.Kupiony był z myślą o zastąpieniu laptopa w sypialni i jako platforma do wieczornego filmiku czy przejrzeniu wiadomości na necie,a tu taka obsuwa.
 
Ostatnia edycja:

electro69

New member
Niestety ..trzeba podbić gwarancję(o ile to pomoże:) obejrzeliśmy film z pendriva i 7 razy trzeba było cofki robić.Problem jest natomiast z filmem z napisami, bo po cofnięciu gubi się synchronizacja z napisami...Coraz bardziej przestaje mi się podobać ten TV .:(.Kupiony był z myślą o zastąpieniu laptopa w sypialni i jako platforma do wieczornego filmiku czy przejrzeniu wiadomości na necie,a tu taka obsuwa.
Współczuje Ci ... i jak tu można kupić TV (człowiek daje np. 3000 zł) za telewizor a on ma problem z podstawowym działaniem ... ręce opadają ... udało się już może wgrać ten najnowszy soft 03.20.08 i czy w końcu będziesz decydował się jednak zgłosić TV do serwisu ?
Pozdrawiam
 

gloock70

New member
Przy okazji testowania wyszły nastepne rodzynki w cieście..:(.Odtwarzając film np z DLNA i mając zwiechę dżwięku cofam kursorem (bo przyciski przewijania wyświetlają brak usługi) .Film cofniety dzwięk wrócił....tylko ,że napisy straciły synchronizację z filmem...Czyli oglądanie od poczatku...do zwiechy dżwieku.itd.Dziś włączyłem filmiki z pendriva.Puściłem Spartacusa wersja 720p mkv....no i coś nie widzę napisów.Pendriv do pc..są napisy.No to żeby nie latać po parę razy oprócz napisów txt wrzuciłem dodatkowo w srt , a żeby być już zabezpieczonym na full.:) wmuxowałem dodatkowo w film.Wrzuciłem jeszcze na serwer DLNA i do sypialki (tv jest w sypialce) ...i wielka d...Tv nie "widzi" żadnych napisów z mkv,czy to z dlna czy z usb,czy te w plikach czy te wmuxowane.Divx chodzą bez żadnych przeszkód ,mkv tu jest już problem....A nawiązując do tematu, przy okazji prób z napisami TV ani razu nie zwiesił dzwięku..co mnie zaczyna niepokoić.Kiedyś dawno miałem TV marki Royal (takiej samej klasy i nazwy jak i spirytus kupowany kiedyś na targowiskach).Tam też problem był ,który wychodził sporadycznie no i woziłem jak głupi tv do serwisu chyba z 5 razy ,dopóki nie zepsul się przy "serwisancie".Wtedy to pan powiedział "teraz to wiadomo"...mimo że kilkanaście razy mu tłumaczyłem co się dzieje z obrazem..:).Przez to boję się ,żeby tv nie poszedł na serwis ,a tam sobie sprawdzą i akurat nic się nie będzie działo.No chyba ,że już ludziska im trochę głowę suszą z tym samym defektem...
 

armmaster

New member
nie ma sensu dzwonic na infolinie, oni mają tylko przeczytane pare instrukcji i jak się zgłosicie, że cos nie działa to opowie to co z instrukcji zapamiętał, a takie błędy to na maila bym zgłaszał... jak już chcecie sprzet do serwisu odesłać to tak, wtedy bardzo łatwo można się dogadac :)

osobiscie podejrzewam, że soft jest walnięty i pewnie jakis czas trzeba czekac
 

Pigway

New member
Cholera, zawsze musi być jakiś problem ze sprzętem na który się napalam :-|

W niedalekiej przyszłości zamierzam zakupić właśnie ten model lub LA690/691S w wersji 55" i natknięcie się na tak upierdliwy problem byłoby ostatnim czego bym chciał. Współczuję i mam nadzieję że wada szybko zostanie usunięta, jeśli to możliwe informujcie o wszystkim na bieżąco tutaj.
 

radkor

New member
osobiscie podejrzewam, że soft jest walnięty i pewnie jakis czas trzeba czekac
Najgorsze jest to, że od 25 maja na stronie wsparcia technicznego LG jest nowa wersja softu 03.20.08 dla telewizorów na chipie MTK5398, ale archiwum zip z nim jest uszkodzone i wywala błędy CRC. Pisałem o tym do supportu LG, podobno wiedzą o tym problemie. Przedwczoraj soft zniknął ze strony, wczoraj pojawił się ponownie i ponownie z błędem CRC... Porażka, jeśli LG nie potrafi w ciągu 5 dni przepakować plik i wrzucić go na serwery to zaczynam wątpić czy będą w stanie naprawić problem z dźwiękiem w najnowszych seriach TV... A mogłem dołożyć do Samsunga. :(
 
Ostatnia edycja:

deloslaw

New member
Witam,
dźwięk znika w następujących sytuacjach:
(...)
Czy ktoś się spotkał z takim przypadkiem?

Mam 55LA690S i faktycznie zanika mi dzwiek. Zwrocilem na to uwage dopiero po przeczytaniu tego watku bo znika mi przy ogladaniu youtuba, myslalem, ze to cos z materialem wrzuconym na youtube.

Dziwna sprawa. Jest to moj drugi egzemplarz 55LA690S. Poprzedni wymienilem w sklepie na ten co mam teraz bo dzwiek byl rozsynchronizowany z obrazem (tzn bylo drobne przesuniecie).... Cos jest na rzeczy ewidentnie z dzwiekiem w tej serii.
 

gloock70

New member
Witam.Chyba żeby coś się ruszyło, musiała by powstać strona na FB jakaś antyLG lub coś podobnego.Taka "reklama" nie pozostaje z reguły bez oddzwięku.Tu jest to po prostu jeden z wielu postów na forum,czasami ktoś zajrzy kto już ma problem...a sprzedaż LGikow z wadami sobie leci dalej.Tak było dla przykładu z NC+.Przysłali mi ofertę "promocyjną" droższą o 30pln od dotychczasowej w "Nce" i nic nie dało się zrobić.Jak zostały "zareklamowane" na FB w antyNC+ nowe "oferty" i mnostwo ludzi zdecydowało się odejść to wtedy NC+ jakoś potrafiła zejść z cenami.Nic tak nie zmusza koncerny do poprawy jak zapowiedz zmniejszonych wpływów.Po prostu problemy z TV muszą zostać przedstawione szerszej grupie potencjalnych kupujących.
Jest stronka na FB LG Poland...może by tam wpisywać pytania odn poszczególnych modeli i ich wadliwego działania...może opis wad na stronie odniesie jakiś skutek.
 
Ostatnia edycja:

deloslaw

New member
LG ma chyba generalnie w dupie klientow sadzac po ich ofercie Smart TV.
Dodam ze wczesniej mialem 47LA690S (tylko mi zmalal w oczach po 3 tygodniach i kupilem wiekszy:) i wszystko bylo cacy z dzwiekiem. Wiec to loteria zalezy jak sie trafi.

ps. ten 47LA690S mam do sprzedania w dobrej cenie, stan idealny, jakby ktos chcial zapraszam na prv
 

gloock70

New member
Napisałem post na stronce LG Poland na fejsie..."Kiedy zostanie naprawione wadliwe działanie dzwięku w części modeli z 2013 roku?.Problem dotyczy w moim przypadku modelu LG 32LN575S.A na forach jest to przypadek nieodosobniony wśród innych nowych modeli LG.Wada objawia się zawieszaniem dżwięku przy odtwarzaniu filmów z aplikacji Smart (HBO GO,Ipla,Onet VOD), fimików odtwarzanych z YouTube,Odtwarzania filmów z serwerów DLNA ,oraz tych samych problemów z odtwarzaniem np z pendriva przez USB."
Prosilbym o napisanie podobnych postów z Waszymi problemami na tej stronce,a nóż ktoś przeczyta i zainteresuje się...
 

electro69

New member
Witam
Coś nam temat ucichł ... czy udała się w końcu ta aktualizacja TV i co dalej z tym problemem z dźwiękiem ? (czy ktoś z Was zgłosił go do serwisu) ?
Pozdrawiam
ps. ogólnie coś dziwnie mało komentarzy jest użytkowników na temat tego modelu jak zresztą innych LG z roku 2013 (LA660s itd.)... a przecież już trochę są na rynku i jak by nie patrzeć LG to druga siła po Samsungu jeśli chodzi o sprzedaż TV ...
 

radkor

New member
Problem z dźwiękiem cały czas występuje i coraz bardziej mnie irytuje.
LG w dalszym ciągu, już przez 11 dni, nie poprawi "naprawić" pliku na swojej stronie. Epic Fail...
Serwisu do domu nie wzywam na razie bo znając życie telewizor sam się "naprawi" na czas wizyty serwisanta. Na razie czekam na ten nowy soft. Później będę myślał.
 
Do góry