Strona główna Ostatnie testy Nasze Zestawy Kanały 4K Próbki HD Forum
Rejestracja Regulamin Kalendarz Szukaj Dzisiejsze posty Zaznacz wszystkie fora jako przeczytane

HISENSE TV

Wróć HDforum > Video > LCD > LG > Seria LA - aktualizacje softu
Odpowiedz

Junior Member

Avatar D2mian

Meldunek: Sep 2013
Postów: 26
Cytuj  
#442
05-06-2014, 15:54
Domyślnie

Dostałem informację po 2 wizytach serwisu że zostanie wypuszczony nowy software do TV ponieważ to on jest winny!
Czyli czekamy i zobaczymy co z tego będzie

Damian
Odpowiedź z Cytatem
D2mian jest offline
reklama


Meldunek: Feb 2005
Skąd: hdtv.com.pl

 
Sony
Member

Avatar WPPP

Meldunek: Jun 2014
Postów: 87
Cytuj  
#443
05-06-2014, 20:08
Domyślnie

Witam wszystkich szczególnie, ponieważ jest to mój, w zasadzie, pierwszy wpis na tym forum.

I od razu zaczynam od pytania. Otóż, czy są tu użytkownicy Smart TV LG z serii LA (ja posiadam LA740S) posiadający dostęp do zakodowanych materiałów HBO GO?
Ponieważ w tej aplikacji przynajmniej od blisko już miesiąca (ale możliwe, że dużo dłużej) nie działa (z małymi wyjątkami i to po pewnej kombinacji) opcja polskiej wersji językowej. W ustawieniach tego programu mam zaznaczony język polski i gdy uruchamia się dowolny film, to dźwięk automatycznie jest ustawiony na PL. Mimo to "leci" oryginalna ścieżka dźwiękowa. A gdy chce się zmienić z PL (która nie działa) na OR (oryginalny), to w tym momencie w przypadku wielu filmów aplikacja zawiesza się, a w przypadku niewielkiej części tych pozostałych filmów zmiana ścieżki dźwiękowej własnie z PL na OR, a następnie z powrotem na PL daje pożądany rezultat. Ale w ten sposób udaje się uruchomić polskiego lektora tylko na niewielkiej części ze wszystkich dostępnych filmów. Prócz tego, w przypadku niewielkiej części filmów aplikacja zawiesza się już w czasie buforowania, czyli jeszcze zanim można zmieniać opcję ścieżki dźwiękowej.
Podsumowując dwoma słowami, to ta aplikacja w Smart TV LG z 2013 roku (a jeszcze niedawno temu były to najnowsze modele), to TOTALNE DZIADOSTWO!
Pisałem w tej sprawie dwukrotnie do HBO i przedstawiciela odpowiedziała mi, że oni o tym problemie wiedzą i proszą o trochę cierpliwości. Tylko, że miesiąc czasu, to nie jest już trochę. Pośrednio z tej jej odp. wynikało, że oni w HBO mają związane ręce, bo o wiele więcej zależy to od LG, chociaż jakaś współpraca między nimi jest.
I moje kolejne pytanie jest takie, czy ktoś z forumowiczów jest skazany na tą samą cierpliwość oraz czy orientuje się ktoś z was, jaki jest przeważnie czas oczekiwania na aktualizację aplikacji (ze strony LG), która to ma wyeliminować poważne błędy, jak chociażby ten przeze mnie tu przedstawiony?
D2mian tuż nam moim postem napisał, że dowiedział się o jakiejś aktualizacji dla TV z serii LA. Czy to ma być aktualizacja ogólna, która może też naprawić działanie aplikacji HBO GO? Ponieważ ja innych problemów nie dostrzegam w swoim LA, oprócz tego, że menu trochę zacina (za słaby procesor główny i/lub zbyt obciążający procesor system operacyjny oparty na Linuxie) oraz zdarza się rzadko również to, że wyrzuca mnie z IPLI podczas buforowania kanału TV.

Pozdrawiam
Odpowiedź z Cytatem
WPPP jest offline
Member

Avatar jordan87

Meldunek: Mar 2014
Postów: 39
Cytuj  
#444
05-06-2014, 22:33
Domyślnie

Oby to nie była obietnica bez pokrycia

Mogę wiedzieć jakie wy problemy z modułem zgłaszaliście?

Ostatnio edytowane przez jordan87 ; 05-06-2014 o 22:35
Odpowiedź z Cytatem
jordan87 jest offline
reklama


Meldunek: Feb 2005
Skąd: hdtv.com.pl

 

Junior Member

Avatar dylan80

Meldunek: Nov 2013
Postów: 28
Cytuj  
#445
06-06-2014, 13:09
Domyślnie

dziś kolejna odp z LG ... patrzcie i grzmijcie.... :

Po konsutalcji działu technicznego LG z firmą UPC wynikło, iż opisane przez Pana objawy spowodowane są przez moduł. W zaistniałej sytuacji prosimy o kontakt bezpośrednio ze wsparciem technicznym operatora.

2. W kwestii problemów z nagrywaniem prosimy o sprawdzenie działania telewizora przy innym sygnale - np. telewizja naziemna. Pozwoli to na sprawdzenie czy jest to wina sygnału czy samego telewizora.
Odpowiedź z Cytatem
dylan80 jest offline
Junior Member

Avatar D2mian

Meldunek: Sep 2013
Postów: 26
Cytuj  
#446
06-06-2014, 22:36
Domyślnie

U mnie odpowiedz była podobna ale po wymianie modułu i karty zaatakowałem LG ponownie i wtedy już inna gadka była!!! Obecnie stanęło na tym że mają wydać nowy soft do TV
Odpowiedź z Cytatem
D2mian jest offline
Member

Avatar Robsonik20

Meldunek: Mar 2014
Postów: 31
Cytuj  
#447
07-06-2014, 00:08
Domyślnie

Ja mam 690tke, niestety mam ten sam problem z HBO i modulem CI, serwis lg pierwszy raz uslyszal o tym i od razu zlozyli reklamacje do HBO, czekam juz 2 tydzien i zero odzewu, w poniedzialek ich przycisne. Nie jestem zadowolony z ich softu.
Odpowiedź z Cytatem
Robsonik20 jest offline
Member

Avatar WPPP

Meldunek: Jun 2014
Postów: 87
Cytuj  
#448
07-06-2014, 16:03
Domyślnie

Cytat:
Napisał Robsonik20 Zobacz post
Ja mam 690tke, niestety mam ten sam problem z HBO i modulem CI, serwis lg pierwszy raz uslyszal o tym i od razu zlozyli reklamacje do HBO, czekam juz 2 tydzien i zero odzewu, w poniedzialek ich przycisne. Nie jestem zadowolony z ich softu.
Widać więc, że ktoś tu kłamie, tzn. albo LG albo HBO, ponieważ ja do HBO napisałem w tej sprawie już blisko miesiąc temu, a odpowiedź otrzymałem około tygodnia później, tzn. 19 maja, i w tej odpowiedzi pani z HBO poinformowała mnie, że problem jest im znany i pracują wspólnie z LG nad jego rozwiązaniem. A drugim zdaniem była typowa PR-owska formułka, że dokładają wszelkich starań, aby szybko się z tym uporać i prosi mnie (dosłownie) o chwilkę cierpliwości.
Dlatego też ja z tydzień później zapytałem się tej panią z HBO o jej definicję sformułowania "chwilka cierpliwości". Tym razem odp. przyszła trochę szybciej, że nie są wstanie podać daty rozwiązania problemu, że nie zależy to tylko od nich, lecz również od LG.
I tak oto mijają tygodnie, a oni nie potrafią naprawić żle działającej aplikacji. A jest to na tyle poważna wada aplikacji, że dla osób nie znających języka angielskiego (lub nie znających go na co najmniej dobrym poziomie) możliwość korzystania z materiałów HBO w HBO GO jest praktycznie niemożliwa. A przecież jest to usługa premium, z której jednak nie można korzystać, mimo posiadania odpowiedniego i kupionego przez siebie sprzętu (a nie pożyczonego, np. od HBO lub platformy cyfrowej).
Odpowiedź z Cytatem
WPPP jest offline
reklama


Meldunek: Feb 2005
Skąd: hdtv.com.pl

 

Odpowiedz

Narzędzia wątku Przeszukaj ten temat
Przeszukaj ten temat:

Zaawansowane wyszukiwanie

Zasady postowania
Nie możesz zakładać nowych tematów
Nie możesz pisać wiadomości
Nie możesz dodawać załączników
Nie możesz edytować swoich postów

BB Code jest Włączony
EmotikonyWłączony
[IMG] kod jest Włączony
HTML kod jest Wyłączony
Trackbacks are Włączony
Pingbacks are Włączony
Refbacks are Włączony



Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 13:04. Powered by vBulletin® Version 3.8.8
Copyright ©2000 - 2021, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content Relevant URLs by vBSEO
Tłumaczenie: vBHELP.pl - Polski Support vBulletin VBulletin Skin by ForumMonkeys.




Nowy na forum?

  • Regulamin
  • Zapomniałeś hasła?
  • Zarejestruj się.
  • Jak szukać treści.
  • Polityka prywatności
  • Reklama

  • Ciekawe artykuły

  • Logitech dla graczy?
  • Czy Hz ma znaczenie?
  • Nie strać danych.
  • Robot co skosi trawnik
  • Zestawy użytkowników
  • Graj w 4K!

  • Ciekawe testy

  • Oled vs Oled
  • LG OLED55GX3 test
  • Philips OLED865 test
  • TCL 55C815 test
  • TCL 65X10 mini led test

  • Nasi Partnerzy

  • Fotograf Europa
  • Filmowanie VR3D 360
  • Art prints
  • Coś na ścianę?
  • Sklep AV od 1989r
  • Projekty salek kinowych

  • Kontakt - hdtv.com.pl - Archiwum - Dyrektywa prywatności - Na górę