LG Cloud i rozłączanie WiFI

aquanta

New member
Witajcie,

Czy ktoś mógłby napisać jak uruchomić dostęp do LG CLoud na telewizorach LG.

Chodzi o serię LM i LA. Jestem zarejestrowany, zainstalowałem oprogramowanie na laptopie, ale nie moge dostać się z poziomu TV.

Przy okazji pytanie, czy komuś przypadkiem nie rozłącza co jakiś czas WiFi na serii LA?
Mnie nieraz rozłącza i musze wyłączać i włączać TV, aby załapał.

Pozd
 

Tsubasa

New member
Bez reklam
Przeczytaj FAQ https://us.lgecloud.com/getstarted/faq/
Masz zainstalowany widget? Pojawia się jakiś błąd przy instalacji czy logowaniu?
LG Cloud działa na takiej zasadzie, że musisz udostępnić jakieś media z komputera lub telefonu, one są wysyłane na serwer i masz do nich dostęp z dowolnego urządzenia.
Masz ustawione szyfrowanie WPA/WPA2 PSK AES? Jaki masz poziom sygnału. Masz inne urządzenia podłączone do routera przez wifi? mają ten sam problem z rozłączaniem? Sprawdź w routerze ustawienia:
Group Key Update Interval: 3600
Beacon Interval: 500ms, 200ms, 100ms
DTIM Interval: 1 lub 3
Zobacz zajętość kanałów na 2,4GHz i zmień nr. kanału.
 

aquanta

New member
Widgetu właśnie nie mam zainstalowanego, tej czerwonej chmurki.
Szukałem "LG Cloud" w Smart TV (tam gdzie można znaleźć róz\ne gry, programy itd) i niestety nie znalazłem. Czy to na pewno tam powinna ona być?

Do routera mam podpięte kilka urządzeń (laptopy, drukarka, telefony itd) i nie zauważyłem tego problemu wcześniej.
Zaproponowane ustawienia zweryfikuję.
 

barteknowack

New member
Bez reklam
Ja korzystam z LG Cloud na TV jako ze strony internetowej, mam skrót w ulubionych w przeglądarce internetowej tv :)

EDIT: Chociaż widzę że zmieniła się strona i już tak fajnie nie działa, zalogować się idzie ale podgląd nie działa.
 
Ostatnia edycja:

aquanta

New member
No to dostałem informację, że w serii LA funkcja pojawi się 29.04.2013 (będzie aktualizacja softu).
Może i na to WiFi pomoże.
 

Krzysiek1024

New member
WiFi rozłącza Ci dlatego, że TV LG z serii LM i LA, że tak powiem inteligentnie dopasowują się z materiałami m.in. wideo do takiej jakości na jaką pozwala łącze internetowe. Niestety w pewnych przypadkach jak ma się słaby router to rozłącza. Rada to wymienić router na lepszy. Możesz zrobić też test, odpalić jakiegoś torrenta na kompie i ustawić mu żeby nie ograniczał sobie prędkości, jak rozłączy to masz potwierdzenie.
 
Do góry