LG 42 660s - rozłączanie WIFI

moriss

New member
Telewizor bardzo często rozłącza mi się z połączenia przez WIFI z internetem. Korzystam z Netii Spota. Telewizor widzi sieć, pokazuje jej bardzo dobry zasięg (urządzenie stoi 3 metry od telewizora za ścianą)

Uprzedzając pytania.
- Internet 20 mega
- połączenie zrywa tylko w telewizorze, a na laptopie w tym czasie internet działa cały czas bez problemów (nic nie pobieram wiec wykluczam obciążenie sieci przez laptopa) Przy wyłączonym laptopie problem z tv taki sam.

Oglądam HBO Go czy tam IPLE i nagle wywala, że brak połączenia. Włączam wyszukiwanie sieci, po 30 sekundach znowu jest połączone... uruchamiam aplikację ponownie i znowu rozłączone...

Chciałbym wiedzieć czy ktoś ma/ miał podobny problem. Waham się nad telefonem po serwis. Wcześniej jednak chciałem was zapytać o opinię.

Czy też macie problem z rozłączaniem połączenia TV LG z netem. Czy zdarza wam się takie rozłączanie po uruchamianiu aplikacji np VOD Onet, HBO GO czy IPLE
 

bartex12

New member
Mam dokładnie ten sam problem. Mam model 660s, internet 20 mega od netii, zauważyłem że na innych urządzeniach RTV występuje ten sam problem (inny telewizor marki Panasonic, oraz blue-ray Samsunga). Przypuszczam że problem tkwi w routerze Netia Spot. Źle działające Wifi, gubienie zasięgu, zrywanie połączeń. Rozważam kupno lepszego routera. Przy podłączeniu przez kabel LAN problem niewystępuje,
 

Tsubasa

New member
Bez reklam
System -> Połączenia sieciowe -> LAN Wireless 802.11n Access Point -> sieć bezprzewodowa:
Kanał: ustaw najmniej zajęty
Filtrowanie adresów MAC: Wyłącz
WPS: Wyłączony
Bezpieczeństwo: WPA i WPA2 lub WPA2
Metoda uwierzytelniania: Pre-Shared Key
Pre-shared Key: ~12 znakowe, nie słownikowe hasło
Algorytm szyfrowania: AES
Group Key Update Interval: 3600
Beacon Interval: 500ms lub 200ms
DTIM Interval: 1 lub 3

Jeszcze możesz zlecić obsłudze technicznej Netii przeprowadzenie aktualizacji oprogramowania.
 

Krzysiek1024

New member
Możesz wyłączyć na chwilę zabezpieczenia WiFi, żeby zobaczyć jak to będzie funkcjonowało bez blokad, ale ja bym stawiał na słaby router. Możesz zrobić też taki test. Odpal na laptopie jakiś mega duży plik do ściągania z maksymalnym transferem np jakieś darmowe materiały z wolną licencją na torrentach, jak zerwie Ci połączenie z laptopem to już masz pewność. Słaby router. Na googlach można poczytać trochę o tym problemie jak wpiszesz podłączanie smart tv do routera w sieci domowej czy coś w tym stylu.
 

nikatie

New member
Mam bardzo podobny problem. Wczoraj kupiony tv Samsung UE40F6320AW, ciągle rozłącza internet (dostawca - Multimedia; router TP-Link TL-WR740N. Inne urządzenia nie mają problemu, tu łączy się na chwilę i zaraz rozłącza. Po ręcznym wpisaniu DNS w ogóle przestał się łączyć. Może ktoś zna rozwiązanie analogiczne do tego z przykładu LG?
 

Tsubasa

New member
Bez reklam
Sprawdź na początek czy nie ma nowszego firmware do telewizora i routera.
Jaki masz poziom sygnału sieci na telewizorze. Przez program pokroju inSSIDer wybierz kanał na którym jest najmniej sieci lub ich moc jest najmniejsza.

Wireless Settings
Region - Poland
Channel - przez inSSIDer dobierz
Mode - 11bgn mixed
Channel Width - jeśli masz dużo sieci w okolicy to ustaw 20MHz
Max Tx Rate - ustaw maksymalną wartość
Enable Wireless Router Radio - włączone
Enable SSID Broadcast - włączone
Enable WDS - wyłączone

Wireless Security
WPA-PSK/WPA2-PSK
Version - WPA2-PSK
Encryption - AES
PSK Password - ~12 znakowe, nie słownikowe hasło
Group Key Update Period - 0 lub 3600

Wireless MAC Filtering - Disabled

Wireless Advanced
Transmit Power - High
Beacon Interval - 500ms, 200ms lub 100ms
RTS Threshold - 2346
Fragmentation Threshold - 2346
DTIM Interval - 1 lub 3
Enable WMM - sprawdź na włączonej i wyłączonej opcji
Enable Short GI - włączone
Enable AP Isolation - wyłączone

DHCP -> DHCP Settings -> Address Lease Time - 2880
DHCP -> DHCP Settings -> DNS - ustaw operatora lub Google 8.8.8.8, 8.8.4.4
DHCP -> Address Reservation - możesz przypisz MAC do IP, żeby urządzenia zawsze te same IP miały przydzielane.
 

nikatie

New member
Dzięki za odpowiedź. Mam najnowszy firmware. Zmieniłam wszystkie ustawienia wg zaleceń - niestety nie pomogło. W konfiguracji nie mam Max Tx Rate, a Enable Short GI nie pozwala na włączenie. Reszty próbowałam wszelkimi sposobami. Może coś jeszcze przychodzi Ci do głowy?
 

Tsubasa

New member
Bez reklam
Jaki masz poziom sygnału sieci. Sprawdź przy podłączanym jedynie TV do routera czy będzie tracił połączenie.
 

jarotutak

New member
Witam,widzę że kolega jest jak najbardziej w temacie ,więc chciałbym prosić o pomoc mam problem rozłączania wifi z telewizorem lg 47lm670s,mianowicie sieć upc (router wymieniony na moje żądanie z thompsona na technicolor tc7200),tv łączy się na kilka minut i rozłącza się nie widzą już w ogóle żadnych sieci a po ponownym uruchomieniu jest tak samo,serwis wymienił modułu wifi,bluetooth i płytę główną i nadal to samo,tv zabrali na próby do serwisu i stwierdzili że jest ok,a technik upc wymieniający router twierdzi że sieć wifi też jest ok,inne sprzęty takie jak laptop,telefon jak nawet drugi tv tylko inny model który serwis mi dał w czasie zabrania mojego do testów działają ok.Proszę o pomoc.
 

Tsubasa

New member
Bez reklam
TC7200 zbyt dobrych opinii nie ma. Najlepiej upominać się u nich o router Cisco EPC3925 lub modem Cisco EPC3208. Nie wiem czy po zmianie jakiś wartości czy one nie zostaną przywrócone do wartości domyślnych. Spróbuj zmienić następujące rzeczy:
WIFI -> 2,4GHz -> Radio
Kanał - przez program inSSIDer na komputer lub Wifi Analyzer na telefon przeskanuj pasmo 2,4GHz i ustaw najmniej zajęty kanał. Jeśli masz mało sieci w okolicy, to możesz ustawić szerokość kanału na 40MHz.

WIFI -> 2,4GHz -> Zaawansowane:
Czas pomiędzy sygnałami identyfikacji: 200 lub 500
Częstotliwość pakietów DTIM: 3
WMM: wyłączony
WMM Power Save: wyłączony

WIFI -> 2,4GHz -> WPS
WPS: wyłączony
 

xicil

New member
Czy wyżej wymienione problemy z rozłączaniem połączenia internetowego występują tylko w przypadku połączenia przez WiFi, czy także przy użyciu kabla? Bo mam podobne problemy i zastawiam się, czy puszczenie kabla od routera załatwi sprawę.
 

jarotutak

New member
Kolego Tsubasa jest trochę lepiej czyli czasami tylko rwie wifi,ale mam pytanko mój tv siedzi w meblościance dookoła w meblu płyty dvd i głośniki z kina domowego czy to może dawać duże zakłucenia i pojawił się nowy ból natomiast po zwrocie tv z serwisu po każdym wyłączeniu tv muszę na nowo wklepywać kod zabezpieczający do mojej sieci ,czy można to rozwiązać samemu ,bo serwisu lg mam już dosyć,napisali w karcie że tv po testach jest w pełni sprawny w obsłudze sieci wifi i dodatkowo wręczyli ekspertyzę techniczną.Zastanawiam się czy w tej sytuacji zostaje mi tylko zrobić własną niezależną ekspertyzę i zwrot tv do sprzedawcy w związku z niezgodnością towaru z umową.
 

paolus5

New member
Kolego Tsubasa jest trochę lepiej czyli czasami tylko rwie wifi,ale mam pytanko mój tv siedzi w meblościance dookoła w meblu płyty dvd i głośniki z kina domowego czy to może dawać duże zakłucenia i pojawił się nowy ból natomiast po zwrocie tv z serwisu po każdym wyłączeniu tv muszę na nowo wklepywać kod zabezpieczający do mojej sieci ,czy można to rozwiązać samemu ,bo serwisu lg mam już dosyć,napisali w karcie że tv po testach jest w pełni sprawny w obsłudze sieci wifi i dodatkowo wręczyli ekspertyzę techniczną.Zastanawiam się czy w tej sytuacji zostaje mi tylko zrobić własną niezależną ekspertyzę i zwrot tv do sprzedawcy w związku z niezgodnością towaru z umową.

u mnie jest ten sam problem z rozłączaniem wiffi po każdym wyłączeniu tv
 

neron3

New member
Jaki masz router? Jeżeli to jest z UPC to nic dziwnego, dalej nie czytaj.
Zmień kanał wifi. Zaktualizuj oprogramowanie routera. Może podłącz inny router i przetestuj. Ja nie mam żadnych problemów.

Wysłane za pomocą Tapatalk
 
Ostatnia edycja:

Tsubasa

New member
Bez reklam
mój tv siedzi w meblościance dookoła w meblu płyty dvd i głośniki z kina domowego czy to może dawać duże zakłucenia
TC7200 mie ma zbyt dobrego wifi i mogą występować problemy z zasięgiem. Spróbój przybliżyć router do TV i przetestuj czy będzie stabilny internet.
po każdym wyłączeniu tv muszę na nowo wklepywać kod zabezpieczający do mojej sieci
Zobacz czy będzie pamiętał sieć jak zmienisz typ zabezpieczenia sieci wifi w ruterze na:
WIFI -> 2,4GHz -> Zabezpieczenia:
Uwierzytelnianie: WPA2
Szyfrowanie: AES

WIFI -> 2,4GHz -> WPS
WPS: wyłączony

Najlepiej by było jak kolega radzi, przetestować z innym punktem dostępowym/routerem. TC7200 nie zastąpisz swoim routerem, ale możesz podłączyć swój router do TC7200 i wymagać od UPC wyłączenia wifi na ich sprzęcie.
Możesz jeszcze rozważyć kupno punktu dostępowego pracującego jako klient, który by się łączył z TC7200 po wifi, a TV i jeszcze 3 inne urządzenia byś podłączył po przewodzie do niego np.:
Modecom MC-WR11 / MC-WR22; 8level WRT-150 / WRT-300.
 
Ostatnia edycja:

neron3

New member
Uzupełnię swoją wypowiedź. Nawet serwis UPC (nie technicy chodzący po domach ) przyznaje się że z ich ruterami wifi są problemy. Nawet kiedy z niego zrobi się tylko modem. Pozostaje tylko wymiana na Cisco Epc3212 albo na inny urządzenie które jest tylko modemem. Ale wymiana na sam modem, to nie jest łatwy temat w UPC.
Zabezpieczenie wifi tylko WPA2, inne są do złamania.

Wysłane za pomocą Tapatalk
 
Ostatnia edycja:

piotreek88

New member
Mam technicolor tc7200 i złego słowa nie mogę powiedzieć. Działa stabilnie, wifi wyłączone, a do niego podpięty własny router.
 

piter007

New member
Cześć. Trafiłem z tematem. Mam LG42lm640s od roku i było ok ze smart tv od 2 dni muszę po każdym wyłączeniu tv wpisywać kod zabezpieczający router, od nowa łączy się z siecią. Router to Livebox 2.0 ZTE. Po połączeniu wszystko działa do kolejnego włączenia tv. Pomocy, co naprawiać tv czy router?
 
Do góry