polskie aplikacje(np ipla)na 47 lm640s

cubus33

New member
witam
Jestem w posiadaniu elewizora 47lm640s. Nie mam w nim zainstalowanej aplikacji ipla,proszę o pomoc i informacje w jaki sposób mogę uzyskać iple na swoim telewizorze ?

rejestrować się w lg apps ? nie mam możliwości wyboru Polski podczas rejestracji
 

Krzysiek1024

New member
Jak się zarejestrujesz na UK to możesz mieć zablokowany dostęp do niektórych opcji. Chociaż, nie wiem czy w przypadku serii LM też tak będzie. Także, jeżeli coś nie będzie działać to zwróć na to uwagę.
 

ranma11

New member
witam... ten sam problem
wchodzę w ustawienia>ustawienia smart tv>kraj
i polski nie ma!!
sprawdzałem czy jest dostępna aktualizacja softu - nie ma(mam wersję 04.40.23)
polskiego lg apps w ogóle nie ma(wchodzę na stronę lg apps potem w europę i nie ma tam polski...)
:hmm:

jak już tu piszę to jeszcze jedno pytanie: jak skonfigurować wifi w tym tv?? bo wpisuję hasło(poprawne... sprawdzane na innych urządzeniach) i nic... może nie to szyfrowanie ale nigdzie nie doszukałem się jakie szyfrowanie obsługują te telewizory
 

manipulator

New member
witam... ten sam problem
wchodzę w ustawienia>ustawienia smart tv>kraj
i polski nie ma!!
sprawdzałem czy jest dostępna aktualizacja softu - nie ma(mam wersję 04.40.23)
polskiego lg apps w ogóle nie ma(wchodzę na stronę lg apps potem w europę i nie ma tam polski...)
:hmm:

jak już tu piszę to jeszcze jedno pytanie: jak skonfigurować wifi w tym tv?? bo wpisuję hasło(poprawne... sprawdzane na innych urządzeniach) i nic... może nie to szyfrowanie ale nigdzie nie doszukałem się jakie szyfrowanie obsługują te telewizory

A gdzie kupiłeś telewizor ? Ja zakupiłem na agito i okazało się że jest ustawiony na WEST EUROPE i nie ma Polski w ustawieniach SMART - a w związku z tym dużej grupy aplikacji na ten kraj (m.in. ipla).:???:

Dzwoniłem dzisiaj do LG to miły pan powiedział że trzeba płytę główną wymienić bo jest dla innego regionu:???: - a na pudle od tv jak wół assembled in poland - okazało się że trzeba w menu serwisowym zmienić jedną opcję i kraj "Polska" się pojawia w smart a co za tym idzie aplikacje :grin: - oczywiście tego już od pana z LG się nie dowiedziałem, tylko wertując to forum.

Więcej tutaj:
http://www.hdtv.com.pl/forum/lg/89995-seria-lm-menu-serwisowe.html
oczywiście miej świadomość że wszystko robisz na własną odpowiedzialność
 

ranma11

New member
no też kupiłem z agito... tylko mam pytanie: czy muszę mieć do tego pilota uniwersalnego czy jak??
poradź coś(ja to zielony jestem)(nie mam takiego pilota i raczej nie chce mi się go kupować... chyba że naprawdę bym musiał...)
edit:
w sensie poradź jak to zrobić...(co dokładnie zmienić??)(przeczytałem podany wątek ale nie za dużo mi to dało...)
edit2:
no jest jakaś apka na androida(edit2,5: ale nie ma wsparcia dla serii LM)... tylko pytanie co mogę "spiep...." jak będę próbował to zrobić i co z gwarancją??
 
Ostatnia edycja:

DVDO

New member
A gdzie kupiłeś telewizor ? Ja zakupiłem na agito i okazało się że jest ustawiony na WEST EUROPE i nie ma Polski w ustawieniach SMART - a w związku z tym dużej grupy aplikacji na ten kraj (m.in. ipla).:???:

Dzwoniłem dzisiaj do LG to miły pan powiedział że trzeba płytę główną wymienić bo jest dla innego regionu:???: - a na pudle od tv jak wół assembled in poland - okazało się że trzeba w menu serwisowym zmienić jedną opcję i kraj "Polska" się pojawia w smart a co za tym idzie aplikacje :grin: - oczywiście tego już od pana z LG się nie dowiedziałem, tylko wertując to forum.

Więcej tutaj:
http://www.hdtv.com.pl/forum/lg/89995-seria-lm-menu-serwisowe.html
oczywiście miej świadomość że wszystko robisz na własną odpowiedzialność

Oficjalny mail, który dostałem od serwisu LG mówił, że jeżeli dysponuję kartą gwarancyjną oraz dowodem zakupu to zmianę regionu w menu serwisowym zrobi ich serwisant bezpłatnie.
 

manipulator

New member
no też kupiłem z agito... tylko mam pytanie: czy muszę mieć do tego pilota uniwersalnego czy jak??
poradź coś(ja to zielony jestem)(nie mam takiego pilota i raczej nie chce mi się go kupować... chyba że naprawdę bym musiał...)
edit:
w sensie poradź jak to zrobić...(co dokładnie zmienić??)(przeczytałem podany wątek ale nie za dużo mi to dało...)
edit2:
no jest jakaś apka na androida(edit2,5: ale nie ma wsparcia dla serii LM)... tylko pytanie co mogę "spiep...." jak będę próbował to zrobić i co z gwarancją??

Ja to robiłem pilotem uniwersalnym Logitech Harmony 515. Zaprogramowałem go na model TV: 42Ld420 - i po naciśnięciu przycisku odpowiadającego funkcji "EZ ADJUST" pokazało mi się menu serwisowe. Wszedłem w pozycje 8 czyli "Area Option" i tam można było wybrać różne strefy - wybrałem EAST EUROPE i wyszedłem z menu. Po resecie telewizora "Polska" była już widoczna w ustawieniach SMART. Rejestracja w lgapps i pokazały się aplikacje dla polski - np. ipla.

Co do tej apki androidowej to może w twoim przypadku (jeśli nie masz pilota uniwersalnego) będzie to tańsze rozwiązanie - apka kosztuje 20kilka złotych a pilot od około 100zł wzwyż ;-)

Ciekawostka - jak miałem ustawienie na WEST EUROPE to miałem dostępną aplikację vTUNER - moim zdaniem świetną, teraz w aplikacjach dla Polski próżno jej szukać...

Jeśli nie czujesz się na siłach tak zakombinować to proponuje telefon do LG - przyjedzie serwisant i Ci to zrobi na miejscu. Tylko musisz porozmawiać z serwisantem jeśli jednak będą upierać się przy wymianie płyty głównej :)

Tak w ogóle to jeśli te egzemplarze tv były skierowane na WEST UE to może są lepiej wykonane ?:D
 

ranma11

New member
dziękuję ślicznie za pomoc
dziś dzwoniłem do lg
pan ze słuchawki powiedział mi że konieczna jest wymiana płyty głównej... pewnie bym z nim dyskutował na ten temat ale skoro powiedział że wymiana ta ma potrwać parę-paręnaście minut, odbyć się na miejscu i w ramach gwarancji, to w sumie dla mnie na jedno wyjdzie, a nowa płyta to ich problem... muszę jeszcze ogarnąć jakieś podbicie karty gwarancyjnej przez agito(bo to mi nie wygląda na podbite...) i zadzwonić jeszcze raz do lg i poprosić o serwis...
 

ranma11

New member
dlaczego nie??
1. nie tracę gwarancji
2. robią to za darmo(koszta to ich problem)
3. robią to na miejscu i (z tego co mówił pan w słuchawce) dość szybko
4. pan w słuchawce twierdził że te płyty się czymś tam różnią... (szczerze wątpię ale skoro oni tak twierdzą to przynajmniej będę miał tą dedykowaną dla polski wersję...)
5. jak oni coś popsują to też będzie ich problem...
 

cubus33

New member
aplikację lg service menu pobrałem stąd [linku nie podam bi nie mam nabitych 5 postów]

łączę się z tv ale skąd mam wziąć authorization code ? 0413 nie działa
 

ranma11

New member
trochę mi się zeszło z zamówieniem tego serwisu ale wreszcie się zebrałem... pomimo że na infolinii LG mówili o wymianie płyty głównej serwisant przyjechał i zmienił tylko ustawienia w menu serwisowym... stwierdził że na infolinii to oni sobie mogą mówić, a to serwis decyduje co tam konkretnie trzeba zrobić... 5 minut i po robocie... wszystko działa jak należy (chyba)...
 
Do góry