Problem z 47LM620s

tomaz87

New member
Witam,
pod koniec stycznia kupiłem w/w model w mediaexpercie. Jednak mam 2 problemy, mianowicie, pierwszy z nich to to, na co zwróciłem ostatnio uwagę, mianowicie ołówkiem narysowane "V" (ptaszek) na tylnej ścianie telewizora.
Drugim problemem jest znaczny banding w tym modelu.
Wszelkie próby wymiany, czy naprawy telewizora poprzez "wsparcie LG" na ich stronie, spełzło na niczym. Wysyłałem nagrania video, na których jednak ciężko uwidocznić tzw. banding. Pisałem o tej "V" , a oni proponują jedynie wymianę obudowy, co nic nie zmieni.
Nie wiem czy jest jeszcze jakaś szansa, żeby coś z tym zrobić ??
Dlaczego ktoś z LG narysował "V" na obudowie TV, może ktoś wie co to może znaczyć ?
Serwis nie udzielił mi odpowiedzi na to pytanie...
 

bazyl12

New member
Witam,
pod koniec stycznia kupiłem w/w model w mediaexpercie. Jednak mam 2 problemy, mianowicie, pierwszy z nich to to, na co zwróciłem ostatnio uwagę, mianowicie ołówkiem narysowane "V" (ptaszek) na tylnej ścianie telewizora.
Drugim problemem jest znaczny banding w tym modelu.
Wszelkie próby wymiany, czy naprawy telewizora poprzez "wsparcie LG" na ich stronie, spełzło na niczym. Wysyłałem nagrania video, na których jednak ciężko uwidocznić tzw. banding. .....
W tych telewizorach jest "banding" i sa tez inne wady :/ , moze w 1 na 10 bedzie mało widoczny. Serwis Lg jest jak beton bez "młota" nic nie zdziałasz, bo oni wiedzą o wadach ale się nie przyznają ... tylko będą mówić że jest ok.
Ja reklamowałem i inni też, wystarczy poszukać.
Idz do sklepu i go wymień.
Co do "V" to można zdjęcie ?
 
Ostatnia edycja:

tomaz87

New member
Nie jest już za późno na wymianę w sklepie ? Z chęcią bym to zrobił, tym bardziej że mój znajomy pracuje w tym expercie, ale podobno nie jest to takie proste... z tego co mi mówił, to musiałbym jednak wezwać serwis na tą wymianę obudowy, żeby wystawili mi jakikolwiek papier że byli i coś jest nie tak i na tej podstawie później wymienią tv dopiero.
Jeszcze specjalnie czekałem, bo nie chciałem brać tego tv z wystawy. Zamówili, przyszedł, fajnie zapakowane itd, a tu taki oto zonk :
 

Grinch

New member
Zwrócić nie możesz chyba, że po znajomości.
Z bandingiem będzie ciężko, możesz reklamować telewizor u sprzedawcy, wtedy też nie obchodzi Cię, że serwis LG mówi, że banding to standard. TV kupiłeś z myślą o ładnym obrazie bez pasów.

Jeżeli serwis LG chce wymienić obudowę bez żadnych problemów, znaczy to, że w fabryce oznaczali w jakiś sposób pewne sztuki TV i pewnie zapomnieli przepakować do innej obudowy ;)
Próbuj i daj znać jak poszło.
 

bazyl12

New member
o to mi chodzi.
Wady : Nierówno nałożony polaryzator., Nierównomierne podświetlenie ekranu, Nierównomierne odcienie bieli, Clouding, Banding, uszkodzone piksele, artefakty w [FONT=&quot]TruMotion, brak dobrej płynności choć w ostatniej aktualizacji trochę poprawili, bardzo delikatny ekran - wystarczy za mocno przetrzeć szmatką ekran i Clouding jeszcze większy.

[/FONT]
 
Do góry