Ktora wybrac LG PC1R czy PX4R

zorkas

New member
Witam wszystkich szanownych użytkownikow HDTV forum, jestem nowicjusz i prosze o wyrozumiałość :)
Mam dylemat i chcialbym zasiegnąć rady apropo dwóch plazm które sobie upatrzylem ze wzgledu na cene ok 5.500zl . Mniej wiecej cos o nich wiem, nawet je ogladałem w Saturnie,wiem co je różni ale nie wiem która z czystym sumieniem kupić. Bo niby PX4R ma starsza matryce a opinie o niej sa bardzo pozytywne ze dobry obraz,inteligent eye, 2 tunery etc. Natomiast PC1R mimo ze nowsza matryca to tego niema, co do obrazu to ludzie wystawiaja średnia note tej plazmie, natomiast ma 2 HDMI.
Moje klocki do niej to :
- tuner C+ (zwykly)
- pS2 z DVD
- przyszłość to napewno PS3
- odległość ok 2,5m
Proszę użytownikow tych plazm o rady i jakies sugestie i z gory dziekuję za zainteresowanie.
 

PAZ

New member
Moja subiektywna opinia: 2,5 metra dla 42 cali to trochę za mało, PC1R ma nowszy XD Engine czyli soft, jeżeli nie zależy Ci na dwóch tunerach ( PIP, PAP itd. ) to weź PC1R choc sam wygląd bardziej mi się podoba w PX4R. Widziałem obydwie jak grają ze źródłem HD i obraz jest ok.
 

zorkas

New member
Dzieki PAZ za odpowiedz, myslalem rownież o 37" plazmie ale wybor prawie żaden bo w opcji 1024x768 jest tylko PAnas 37PV60 a on jest zancznie drozszy od wspomnianych LG'ków tak wiec pomyslalem ze te pare cali sie przyda w przypadku nowego mieszkania, remontu i takich tam :) A LCD po tym co widzialem nie biore pod uwage no chyba ze cos rewolucyjnego sie stalo z nimi ostatnio a co przeoczyłem.
Czyli miedzy tymi dwoma plazmami duzej roznicy w obrazie nie widac? a te "inteligent eye" robia duza roznice w obrazie czy to tylko taki pic na wode ?
Jak sie sprawa ma ze swiatlem dziennym bo mam bardzo widny pokoj ale zalozone zaluzje to chyba powinno wystarczyc aby komfortowo ogladac filmy i grać w dzien ?
 

PAZ

New member
Dla mnie Inteligent Eye to wstawka marketingowa, PC1R ma taką samą rozdziałkę jak PX4R a mniejszą ma PX4RV.
 

zorkas