LG BD390 problem z dźwiękiem w niektórych MKV

foreplay

New member
Witam!
Jestem początkującym użytkownikiem odtwarzacza BD390. Mój problem polega na tym, że na niektórych plikach .mkv wcale nie słychać ścieżki dźwiękowej filmu. Jest kompletna cisza...
Zrobiłem taki test, że MKVmerge podejrzałem i porównałem właściwości dwóch plików - jeden który działa idealnie i drugi który jest bez dźwięku. Oba pliki mają dokładnie takie same ustawienia. Co może być przyczyną?
Do tej pory na około 20 plików .mkv dźwięku nie ma w 6 plikach.:confused:
 

Darkus

Member
Po co zakładasz nowy wątek,jak jest podwieszony temat do LG BD390(tam szybciej uzyskasz odp.)

Zapewne ścieżki się gryzą,też tak miałem,usunąłem zbyteczne zostawiłem jedną i było ok.
 

Darkus

Member
Ja jak dotąd nie miałem kłopotów z plikami MKV(a było ich sporo)jak możesz zapodaj link tego filmu,albo z skąd Go masz.

Wtedy zobaczył bym co jest grane.
 

slawkor

Member
Bez reklam
Ok, przepraszam.
Tak czy inaczej, tam nie ma co się gryźć. Są trzy ścieżki: video, audio i napisy.
Jakiś inny pomysł?

Rozłóż film w mkv extract i złóż jeszcze raz w mkv merge. Miałem podobne problemy ale to mi zawsze pomagało. Jeśli w filmie są ścieżki audio dts i dolby digital jako dwie to usuń jedną, bo inaczej playerek głupieje. To tylko LG.;)
 

remmyhi

New member
1. Według mnie puszczasz dts po hdmi do telewizora, który dts-u nie ma, więc wystarczy w opcjach przełącz, by przez hdmi (jeżeli masz podpięte bezpośrednio do telewizora) puszczał lpcm.
2. Jak pierwsze nie zadziała (bo piszesz że podobne pliki robią problemy) to spróbuj zdemuxować pliki .dts i .h264 programem mkvextractgui - nie jest dołączany do mkvtoolnix. Ściągnij mkvtoolnix wersji 3.3.0 (u mnie ostatnia wersja jaka zadziałała) i:
- załaduj oba pliki (lub trzy jak masz też napisy)
- zaznaczając plik wideo, w general track options daj language na eng lub inny ( w zależności od filmu)
- default track: default