Lg 42lcd3000 ??

szermac

New member
Witam, wszytskich !! Na poczatku chcialbym zwrocic uwage na to iz jestem laikiem jesli chodzi o telewizory LCD. Chcialem siegnac porady dotyczacej modelu LG 42LCD3000, czy jest dobry w tej cenie (2000 zl.) czy radzicie dolozyc i kupic jakis inny model 42' calowy innej firmy. Telewizor bedzie stal w duzym pokoju o wymiarach 5x4 metrow. Bedzie podlaczone kino domowen dvd, telewizja osiedlowa (czy obraz bedzie w miare przyzwoity, jezeli nei ma cyfrowej telewizji ??) Ogladanie TV w odleglosci 3 metrow. Nie wiem co moge jeszcze napisac... Prosze o pomoc. Pozdrawiam


  • Telewizor LCD 42 LG 3000 LG
  • Przekątna ekranu 42
  • Kontrast 15 000:1
  • Rozdzielczość 1366x768 pikseli
  • Jasność 500 cd/m2
  • Czas reakcji 5 ms.
  • XD Engine to zaawansowany korektor obrazu
  • Korektory obrazu DLTi / DCTi
  • Kąt widzenia 178 st.
  • Zintegrowany tuner hybrydowy - DVB-T i analogowy, z elektronicznym przewodnikiem na 8 dni
  • Cyfrowa redukcja szumów
  • System dźwięku Stereo Nicam/A2
  • Dźwięk SRS TruSurround XT
  • Moc dźwięku 2x 10 W
  • OSD - menu w języku polskim
  • Edycja programów
  • Blokada rodzicielska
  • Lista programów
  • Korektor dźwięku
  • Timer wyłączający i włączający
  • Wybór formatów obrazu ARC
  • ACMS+ to układ odpowiedzialny w telewizorze za automatyczne programowanie stacji tunera, nazywanie ich i sortowanie
  • AVL to automatyczna kontrola dźwięku
  • QV - szybka zmiana programu
  • PSM pozwala na indywidualne ustawienia obrazu
  • Złącza: S-Video in, AV in, Scart x2, PC in, HDMI x2, komponentowe
  • Wymiary WxSxG: 74,2x103,2x29,4 cm
  • Czarny
 

kiki

Sklep audiovideo.com.pl
Pomagam
dość ryzykowny wybór .
Kablówka osiedlowa , telewizor 42" za 2000 zł i dobra jakość - te rzeczy się wykluczają. Jeśli chcesz mieć faktycznie do kablówki - dobrą jakość i 42" - to rozpoczynaj od Panasonica 42 PV 80.
http://www.hdtv.com.pl/forum/showthread.php?t=23023