Gwarancja LG Polska na sprzęt sprowadzany

czytelnik

New member
Mamy watpliwości co do tego czy LG udziela gwarancji na sprzet sprowadzany do Polski poza oficjalną dystubucją i sprzedawany w Polsce przez sklepy internetowe

http://www.hdtv.com.pl/forum/showthread.php?p=211566#post211566

w powyższym wątku końcowe posty

Czy ma ktoś może świeżą gwarancje LG Poslka dla plazm z ogólnymi warunkami umowy ????
Czy wynika z niej objęcie gwarancją sprzętu kupionego w Polsce z gwarancją europejską lub światową podbitą przez polski sklep , czy jest obowiązek przedstawienia gwarancji wydanej przez Lge Polska ??

Bądź może lepiej czy ktoś ma taki sprzęt kupiony w sklepie interentowym a sprowadzany poza poslką dystybucją i próbował realizować gwrancje w LGE Polska, czy naprawa gwarancyjna została przyjęta i wykonana bez problemów ?????
 

MKa11

New member
LG obejmują swoją "polską" gwarancją tylko i wyłącznie sprzęt z dystybucji tzw polskiej. Europejska gwarancja nie jest honorowana bo i po co? LG Electronics Polska przycina sobie 20-30% (wiadomo Polska bogaty kraj)i ma w nosie sprzęt sprzedawany poza polskim kanałem dystybucyjnym. Oczywiście sklepy internetowe oferują 2 letnią gwarancję więc jedyny problem to dosłanie TV do nich.
 

banker_2

New member
no właśnie stoję przed tym problemem - sklep przyznaje, że TV jest spoza polskiej dystrybucji, na gwarancji europejskiej. Zapewniają, że serwis LG w polsce honoruje takie karty. Natomiast zadzwoniłem do przedstawicielstwa LG i ZDECYDOWANIE to zdementowali - karta europejska nie jest honorowana.
Co jest?! W jakiś sposób rozumiem stanowisko LG, że nie chcą serwisować sprzetu z kambodży. ale - do licha - przecież Polska jest w Unii!! To czemu służy taka gwarancja europejska?! W końcu kupiłem sprzęt ich firmy: nowy, legalnie, w pełni sprawny... Więc niby czemu firma umywa ręce?!
 

PeteShadow

New member
Bez reklam
Pytanie do rzecznika praw konsumentów. Ta instytucja zajmuje się podobno sprawami w których poszkodowana może być spora grupa konsumentów.
 

banker_2

New member
Drążąc temat wczoraj pozyskałem troche wiecej informacji - w skrócie LG ma możliwość weryfikacji na jaki rynek dany sprzęt był przeznaczony. Jeśli wyjdzie, że dany TV pochodzi z dystrybucji np. na niemcy a dowod zakupu jest polski to LG może odmówić naprawy gwarancyjnej. Z koleii jeśli ten sam TV byłby dostarczony z dowodem zakupu z niemiec to serwis w polsce bez problemu zrealizuje naprawe gwarancyjną. Taki drobny niuans... :). Jak przeciętny Kowalski ma się zorientować, że kupując nowy sprzęt z "gwarancją producenta" w istocie kupuje TV bez gwarancji nie wiem... Dobrze że sklep - uczciwy? - przyznał się, że TV jest spoza polskiej dystrybucji bo bym sie wtopił.. Inny z koleii zarzekal się, że TV jest z dystrybucji polskiej ale gwarancję dawali "europejską" bo LG podobno od niedawna na ten model (była mowa o serii lm660s) rozpoczął dystrybucję gwarancji. Komu wierzyć?...
 

PeteShadow

New member
Bez reklam
Z zasady nikomu :D

Jakiś czas temu drążyłem temat braku karty gwarancyjnej LG do telewizora, który kupowałem bezpośrednio w dystrybucji (dwa miesiące wcześniej, taki sam telewizor miał taką kartę). Otrzymałem taką wiadomość:
"Monitory posiadają gwarancję dołączoną w pudełku w formie książeczki z polską treścią na stronie 11 są honorowane przez serwis LG".
 
Do góry