Awaria LG32LC2R !!!

gladiator

New member
Witam
kupilem ten TV prawie 2 lata temu, i nagle po tym okresie kiedy konczy sie gwarancja zaczyna nawalać.
dziwnie sie wlacza aż pare dni temu WCALE się nie wlaczyl !
Brak obrazu jest tylko dzwiek, co to moze byc ???
jakie koszta bo czytałem ze były wadliwe egzemplarze LG Plazma i nie chcieli ich naprawiac w okresie gwarancyjnym ?
O co chodzi z tym serwisem LG w Polsce nie odpowiadaja i maja klienta nabywce gleboko w dupie.
nastepnym razem bedzie to Sony lub Panasonic .
 

Standard

New member
sprawdź dokładnie czy ten tv jest jeszcze na gwarancji czy nie
jeśli jest to niezwłocznie zgłość do serwisu, bo ci termin ucieknie

jak znam życie, a ty masz pecha, to poszedł panel i będa ci musieli wymienić na nowy albo dac nowe TV (o ile jeszcze jest na gwarancji), jak masz farta to poszedł tylko jakiś drobny układ

apropo serwisu, to nie rozumiem twej wypowiedzi, rok temu miałem podobną historię, przedzwoniłem do serwisu głównego, podałem co się stało i moje dane, za godzinę przedzwonili z serwisu w Łodzi z pytaniem kiedy mogą go odebrać, ode mnie do naprawy, i czy mam pudełko czy mają przywieść, a za tydzień przedzwonili kiedy mogą go odwieść naprawionego :) serwis pierwsza klasa, przywieźli, odwieźli, nawet po schodach nie musiałem nosić, a waży z 30 kg pierun

a dyskusje o serwisie w innej zakładce, ale ludzie na SONY narzekają o wiele bardziej, no i warunki gwarancji są o wiele gorsze, np musisz sam im zawieść do serwisu i odebrać sprzęt na własne ryzyko

no ale może ty masz u siebie w mieście inaczej :hmm:
 
Ostatnio edytowane przez moderatora:

gladiator

New member
Czesc dzięki za odpowiedz, może faktyczne lekko mnie poniosło, ale pisząc i oczekujac na automatyczne odpowiedzi z serwisu może człowieka lekko trafić.
Po drugie troszke sie naczytałem jak ludzie reklamowali LG plazmy i mieli problemy.

Dlatego moje nerwy, lecz bardzie złość wychodzi z faktu że zaraz mecze i kubica a ja bez TV.

Co do TV zobaczymy i serwisu jak to bedzie. Ja chce TV a nie nerwy, zapłaciłem 1,5 roku temu bardzo dużo teraz za te kasde bym miał 50".

Na dokłade laptop mi padł :(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(
Też serwis
 

Standard

New member
współczuję i rozumiem
mam nadzieję, ze sprzęt masz jeszcze na gwarancji i ci szybko naprawią,
jakby co to się upominaj w serwisie
pzdr
Ps mogę tylko poradzić jedno skorzystać jak najszybciej z gwarancji, ewentualnie samemu sie skontaktować z likalnym serwisem
Pss a ceny tv spadły niesamowicie, ja mam 32 lb2r a teraz mógłbym mieć za ta kasę 37 lcd full hd :) no ale takie życie
 

gladiator

New member
Standard napisał:
współczuję i rozumiem
mam nadzieję, ze sprzęt masz jeszcze na gwarancji i ci szybko naprawią,
jakby co to się upominaj w serwisie
pzdr
Ps mogę tylko poradzić jedno skorzystać jak najszybciej z gwarancji, ewentualnie samemu sie skontaktować z likalnym serwisem
Pss a ceny tv spadły niesamowicie, ja mam 32 lb2r a teraz mógłbym mieć za ta kasę 37 lcd full hd :) no ale takie życie



Sprzęt oddany do reklamacji, co do reszty co i jak zobaczymy, ceny faktycznie poleciały za te kase miał bym teraz 42".

A o co się kolego upominać ?
Mile widziane kometarze osób ktore reklamowayl TV i miały problemy z serwisem.
Jak i czym walczyć ?
Pozdrawiam
 

gladiator

New member
Telewizorek odebralem przed wyscigiem KUBICY awaria byla zasilacza, podobno wymienili caly ekran LCD. Pozdrawiam
P.S.
Zrobili to wszystko ekspresowo i fachowo
 

Standard

New member
gladiator napisał:
Telewizorek odebralem przed wyscigiem KUBICY awaria byla zasilacza, podobno wymienili caly ekran LCD. Pozdrawiam
P.S.
Zrobili to wszystko ekspresowo i fachowo
no i taki właśnie jest serwis LG, nic dodać nic ująć
 
Do góry