Jaki LG wybrać?

Adam714

New member
Witam. Mam prośbę. Doradzcie jaki mam kupić telewizor LCD. Jestem jeżeli chodzi o LCD laikiem. Dysponuję też skromną kasą - tak do 2300zł. Z opisów parametrów technicznych w sklepach internetowych to najlepiej wtym przedziale cenowym wydaje mi się, że wypadają telewizory LG i Samsunga ale do tej drugiej marki jakoś nie jestem przekonany. Interesowały by mnie opinie o LG32LC41, LG32LC52, LG32LC51R. Interesują mnie też opinie na temat matryc w telewizorach LG i ich awaryjności. Telewizor ten będzie podłączony do kablówki. Sygnał z kablówki jest dobry, na zwkłym tv kineskopowym obraz jest super. Niestety tv kineskopowy padł.:roll: :eek:k:
 

marivs

New member
Posiadam LG32LC41 podłączony do kablówki UPC i obraz jest znośny. Nie powala jakością bo niby jak ma to zrobić skoro matryca nie jest PAL tylko HD Ready. Skalowanie obrazu PAL w górę jest niezłe, tzn. TV daje radę jednak pomimo układów polepszających jakość widoczne są "ząbkowania" dość mocno widoczne np. na konturach osób. Z tłem, kolorami, czernią, cieniem itp. jest nieźle ale też nie powalająco.
Do niczego więcej tego TV nie podłączam bo to drugi w domu i ma po prostu grać - to taki zastępczy (sypialniany) TV. Był najtańszy z dostępnych modeli 32" na rynku a w porównaniu z innymi w podobnej cenie i aż do 3k zł zbyt wielkiej różnicy w wyświetlanym obrazie nie było, więc zbędnym byłoby przepłacać.
Jedyne co grało (wyświetlało obraz) dużo lepiej był plazmowy LG z PAL-owską matrycą: 32PC51 za ok 2300PLN i moim skromnym zdaniem powinieneś tutaj skierować swoje kroki - oczywiście pod warunkiem, że nie zależy ci na telewizji HD. Osobiście trochę żałuję, że nie kupiłem właśnie tej plazmy ale niestety budżet miałem ograniczony i stanęło na LCD-ku.
 

kiki

Sklep audiovideo.com.pl
Pomagam
porblem jest taki żeby wybierać taki telewizor aby nie trzeba było się przyzwyczajać do jakości .
Taką możliwość w tej klasie dają Ci :
JVC 32 A 80
Panasonic 32 LM 70
Toshiba 32 AV 500