LG 32LCD52 połączenie z PC

dupcon

New member
Witam,

prosiłbym o radę jak podłączyć mojego PC z telewizorem, jestem zielony więc proszę o dokładny opis i jakimi kabelkami należy to zrobić aby uzyskać najładniejszy obraz :)

thx za pomoc
 

radzique

New member
Jaką masz kartę grafiki ??

Na 90% pewnie masz wyjście DVI (jeszcze lepiej jeśli HDMI). Kupujesz za 30 zl kabel dvi-hdmi i tyle.
Zaopatrz się w porządne, w miarę rozbudowane sterowniki do karty, żebyś mógł ustawić natywną rozdzielczość czyli 1360x768. Z tym możesz mieć trochę problemów, bo z doświadczenie wiem, że czasem nie wszystko działa idealnie. Tak jest przynajmniej na nvidia. W opcjach np. musisz odznaczyć, żeby nie traktował tv jak HDTV itd.
 

dupcon

New member
radzique napisał:
Jaką masz kartę grafiki ??

Na 90% pewnie masz wyjście DVI (jeszcze lepiej jeśli HDMI). Kupujesz za 30 zl kabel dvi-hdmi i tyle.
Zaopatrz się w porządne, w miarę rozbudowane sterowniki do karty, żebyś mógł ustawić natywną rozdzielczość czyli 1360x768. Z tym możesz mieć trochę problemów, bo z doświadczenie wiem, że czasem nie wszystko działa idealnie. Tak jest przynajmniej na nvidia. W opcjach np. musisz odznaczyć, żeby nie traktował tv jak HDTV itd.

muszę sprawdzić w domu, jaka jest karta bo nie pamiętam. Jutro postaram się napisać co mam. I w razie czego zaglądnij do mojego tematu
pzdr
 

radzique

New member
no czyli powinieneś mieć DVI

9200_13.jpg


Jeśli tak, to tak jak pisałem musisz kupić kabel DVI-HDMI.
Jeśli dźwięk też chcesz puścić przez tv, to jeszcze kabel 3,5 jack z obu stron, z karty dźwiękowej do tv. Chyba że puszczasz dźwiek przez jakiś wzmacniacz, albo głośniki od kompa.

edit>
Teraz patrze, że masz 9200 SE która chyba nie ma DVI.
Jedyne wyjście to podłączenie tv normalnym kablem d-sub, takim jak masz teraz monitor. Tutaj znaczenie może mieć jakość kabla. podłącz zobacz czy obraz jest ok.
Niestety wiąże się to z tym, że nie możesz równocześnie mieć podłączonego tv i monitora.