Witam!
Kupiłem w zeszłym tygodniu plazmę lg42pc3ra w sklepie Neonet, telewizor wziąłem z wystawy bo tylko taki mieli w sklepie, sprawdzałem go dość długo i wszystko było ok. Podczas rozpakowywania TV w domu w kartonie znalazłem kartkę która była dokumentem naprawy serwisowej przedsprzedażowej, okazało się że telewizor po przyjechaniu do sklepu nie miał dzwięku i wrucił do serwisu, został naprawiony i odesłany do sklepu spowrotem. Zdenerwowałem się bardzo i zadzwoniłem do sklepu, po rozmowie miły pan stwierdził, że jeśli chce mogę dostać całkiem nowy oryginalnie zapakowany TV, jednak on poleca ten ponieważ jest sprawdzony i wszystko jest w nim ok.
Mam więc teraz dylemat cz pozostać przy tym sprawdzonym ale naprawianym, czy brać nowy który oczywiście może być wadliwy. Proszę o radę w tej sprawie, Dzięki i pozdrawiam.
Kupiłem w zeszłym tygodniu plazmę lg42pc3ra w sklepie Neonet, telewizor wziąłem z wystawy bo tylko taki mieli w sklepie, sprawdzałem go dość długo i wszystko było ok. Podczas rozpakowywania TV w domu w kartonie znalazłem kartkę która była dokumentem naprawy serwisowej przedsprzedażowej, okazało się że telewizor po przyjechaniu do sklepu nie miał dzwięku i wrucił do serwisu, został naprawiony i odesłany do sklepu spowrotem. Zdenerwowałem się bardzo i zadzwoniłem do sklepu, po rozmowie miły pan stwierdził, że jeśli chce mogę dostać całkiem nowy oryginalnie zapakowany TV, jednak on poleca ten ponieważ jest sprawdzony i wszystko jest w nim ok.
Mam więc teraz dylemat cz pozostać przy tym sprawdzonym ale naprawianym, czy brać nowy który oczywiście może być wadliwy. Proszę o radę w tej sprawie, Dzięki i pozdrawiam.