Samozapłon OLED ED65B7V

CezaryCezary

New member
Cześć wszystkim,

w 2018-03-23 kupiłem w media markt Oleda. Niecałe trzy miesiące po gwarancji TV zaczął się sam wyłączać. Myślałem że osiwieje. Całe szczęście ze wykupiłem gwarancje 60mcy. Nie spodziewałem się ze TV wysiądzie po dwóch latach. Serwisant sprawdzał ilość godzin wyszło 5025h oglądania.

Z Serwisu nie z LG tylko autoryzowanego przyjechał gość. Zabrał moduł zasilania. Na drugi dzień przyjechał wymienił jakąś nadpaloną diodę było to tydzień temu. A po 4 dniach coś strzeliło w TV i pojawił się ogień. Moja dziewczyna była sama w domu ale sąsiedzi całe szczęście pomogli szybko ugasić.

Zgłosiłem cała sytuacje do media markt. I czekam na oględziny serwisanta.

Co robić w takim przypadku ?
W umowie czytałem ze jak nie da się naprawić TV to zwracają w trzecim roku 80% wartości tv w bonie który mogę zrealizować w media.

Strach teraz pomyśleć ze tv mógłby być znów naprawiany nieraz w nocy zasypiam a tv jeszcze gra 1h np. Mieszkam w bloku taki pożar to zagrożenie nie dla mnie ale i mieszkańców gdyby się zajęło mieszkanie.

Doradzicie mi gdzie jeszcze zgłosić taką sprawę i co robić w takim przypadku ?

Wściekłem się ze TV padł trochę rat było do spłaty a jeszcze się zapalił. Smród w mieszkaniu do tej pory. Wypaliło dziurę z tylu obudowy.


b33735bea6d7ae4b4e7bbf260709d697.jpg

42752fd4651b8488e9dfb4500dd8f551.jpg
 

kiki

Sklep audiovideo.com.pl
Pomagam
Ja bym zgłosi do LG na infolinię . Wiem , że wielu osobom w podobnej sytuacji pomogli ! To dobra firma i sprawny serwis.
 

CezaryCezary

New member
Dzięki dzwoniłem przed chwilą. Ale nie pomogą. Sprzęt po gwarancji 24 miesiecy. A dodatkowa gwarancja w media to ubezpieczenie. Firma ubezpieczeniowa zleciła naprawę nieautoryzowanemu serwisowi który nie posiada certyfikatu LG. Podobno po gwarancji producenta tak mogą.

Gość z infolinii powiedział że naprawa została źle przeprowadzona.

Szkoda że samo LG nie przedłuża gwarancji za kasę.
 

marciniozo

Well-known member
Bez reklam
Bardzo przykra sprawa to co Ciebie spotkało. Ponadto wychodzi z tego, że to ubezpieczenie (często w sklepach podawane jako niby przedłużona gwarancja), to cienka sprawa...jakiś majster przyjechał, serwis nieautoryzowany i lipa.
 
Ostatnia edycja:

kiki

Sklep audiovideo.com.pl
Pomagam
Pierwszy raz słyszę o takim przypadku.
Prześlij proszę na PW nr zlecenia serwisowego.
 

CezaryCezary

New member
Ok poszło. Ja też nie. Ale już teraz wiem że gaśnica nawet mała powinna w pobliżu zawsze być. Jak mi się uda wyślę dziś zdjęcie środka TV po oględzinach.
 

CezaryCezary

New member
Napisałem pismo do ubezpieczyciela. Z umowy wynika w przypadku braku możliwości naprawy przysługuje 80% zwrotu kosztów w trzecim roku. Będę żądał zwrotu 100% lepiej jak obędzie się bez sądu. Nim skończy się sprawa to już pojawią się pewnie telewizory 16K.

Dziwne ze ten gość z serwisu bez wizytówki. Żadnego pisma po naprawie nie dostałem od niego. Teraz tak to się odbywa ?
 

CezaryCezary

New member
2054ea3d5658102750ee350711754a05.jpg


Wcześniej wymienił tą czarną jak mówił diodę (nadpalone miejsce).

Zrobił właśnie oględziny i powiedział że wygląda to na przepięcie inne sprzęty wzmacniacz i konsola nic im się nie stało całe szczęście. Chodź przed awarią było czuć dziwny zapach topionego plastiku. Posiadam listwę przepięciową ale mówi że to nie ma znaczenia. Pewnie taki opis zrobi.

I tu moje pytanie. Czy ja mogę gdzieś jeszcze zrobić oględziny lub ekspertyzę czemu tak się stało ?

Ma wycenę zrobić i przesłać do ubezpieczalni i oni mają się do mnie wtedy odezwać.

Jak zagwarantują na piśmie że znów się nie zapali lub kryją wszystkie koszty strat to owszem. Gość mnie pocieszył że po następnej naprawie która by miała być nie powinien się zapalić już. Deklaracja z jego strony wspaniała.

a5c349e990a9965827ef2934e5a3e296.jpg

a734e6686d6764e359b9efa92411d91b.jpg

86bacb98a056d5a0f77ee530fc2f73f4.jpg
 

CezaryCezary

New member
I faktycznie w serwisie mi napisali ze było przepięcie. Ale dzięki za info bo napisałem do PGE i dostałem od nich potwierdzenie że w tym dniu nie było żadnych przerw w dostawie prądu i innych zakłóceń.

Ale co się dowiedziałem od ubezpieczyciela. Że w tych modelach właśnie fabryczną wadą były szybko psujące się zasilacze. Także teraz czekam na decyzje od producenta czy będzie wymiana na nowy.

Półtora miesiąca bez TV trochę długo. Ale nawet tu nie działa termin 14dni naprawy. Ten termin tyczy się napraw gwarancyjnych. A naprawy z ubezpieczenia określa już ubezpieczyciel.
 

janosmac

New member
Mi w poniedziałek takie coś się przytrafiło. LG OLED 65CX użytkowany od soboty (2dni)😔
 

Attachments

  • 20200928_142630.jpg
    20200928_142630.jpg
    543,1 KB · Wyś: 50

Karol1976

Active member
Bez reklam
Widać mają wadę w zasilaczach na 100% , Ktoś coś żle obliczył w konstrukcji i niestety ... A OLED niestety pożera trochę prądu , to nie LCD/LED
 

kiki

Sklep audiovideo.com.pl
Pomagam
Oświadczenie LG Electronics Polska Sp. z o.o. dotyczące Bezpłatnego Programu Wymiany Modułu Zasilającego

Mając na uwadze bezpieczeństwo naszych Klientów oraz w związku z odnotowaniem przypadków przegrzewania się układu zasilania w modelach telewizorów OLED o przekątnych ekranu 65 i 77 cali, wyprodukowanych przed październikiem 2019 roku, rozpoczęliśmy przygotowania do Bezpłatnego Programu Wymiany Modułu Zasilającego.
Bezpłatnym Programem Wymiany Modułu Zasilającego objęte będą wyłącznie następujące modele telewizorów:
2016: OLED65G6, OLED77G6, OLED65E6
2017: OLED65W7, OLED77W7, OLED65G7, OLED77G7, OLED65E7, OLED65C7, OLED65B7
2018: OLED65W8, OLED77W8, OLED65G8, OLED77C8
2019: OLED65W9, OLED77W9, OLED77C9, OLED77B9
Pragniemy jednocześnie zapewnić, iż komfort naszych Klientów stanowi dla nas najwyższy priorytet, dlatego z należytą starannością zweryfikujemy każdy zgłoszony nam przypadek przegrzewania się telewizora. W razie wystąpienia niepokojących objawów związanych z działaniem urządzenia prosimy o kontakt z Działem Obsługi Klienta:
poprzez formularz zgłoszeniowy na stronie internetowej LG: https://www.lg.com/pl/wsparcie/zgloszenie-naprawy/rejestracja
lub telefonicznie: 801 54 54 54
Jeżeli model telewizora LG OLED nie występuje na powyższej liście lub został wyprodukowany po 01.10.2019r., oznacza to, że produkt jest sprawny.
Jest nam przykro z powodu zaistniałej sytuacji i ewentualnych wynikających z niej niedogodności.
 

SDman

Banned
Widać mają wadę w zasilaczach na 100% , Ktoś coś żle obliczył w konstrukcji i niestety ... A OLED niestety pożera trochę prądu , to nie LCD/LED

Zgadza się, robiłem pomiary LG B9 55" i jak już pisałem pobiera w przedziałach od 65 do nawet 285W.
Z Topowymi LCD`ekami nie jest wcale tak dobrze też pobierają i gdy muszą grać w jasnym pomieszczeniu biorą 170-220W.
Plazma z 2013r 50ST60 pracuje ~ 85-170W ale w trybie dynamicznym może i 320W
 

SDman

Banned
Oczywiście, że obniża tak jak napisałem po kalibracji LG B9 55" pracuje w przedziale 65-170W.
Dla osób jednak lubiących mocny -kontrastowy obraz lub dużo oglądających w dzień może dochodzić spokojnie do 285W
 

BaDD

Member
Pytanie trochę w temacie.
Ja mam cały sprzęt elektr. podłączony poprzez listwy zasilające co powinno stanowić różnicę a pewnie zapobiegać takim przypadkom: tak, nie, kiedy?
A może to tzw. "dupochron"?
 
Do góry