LG OLED C9 - brak Dolby Digital z aplikacji HBO GO

lukogabi

New member
Cześć Wszystkim,

Właśnie dzisiaj stałem się posiadaczem C9 i z przykrością stwierdziłem, że dźwięk z aplikacji HBO GO w WebOS przekazywany jest wyłącznie w stereo. Netflix działa w DD bez problemu.

Używam amplitunera DENON i dźwięk z aplikacji smart jest przekazywany przez kabel optyczny.

Poświęciłem z godzinę na szukanie i zmienianie opcji ale nadal tylko stereo przy HBO GO.
Przeszukałem różne fora i wygląda na to, że na aplikacjach SMART TV HBO go nie ma DOLBY. Dodam że w aplikacji na PS4 jest nawet DTS.

Poradźcie proszę czy to taki stan rzeczy niestety, czy może coś przeoczyłem w ustawieniach.

Dzięki za info.
 

lukogabi

New member
Panowie, dzięki za szybką reakcję i oboje macie rację, a ja powinienem być bardziej precyzyjny. Moj dekoder również wykrywa Dolby Digital jako track sygnału (zdjęcie w załączniku) ale nie jest to dźwięk 5.1 (w moim przypadku dekoder ustawia jeden z wariacji Dolby ProLogic). Czyli wygląda, że nie ma pełnego dzwięku przestrzennego...niestety.
 

Attachments

  • 20191229_213929.jpg
    20191229_213929.jpg
    528,6 KB · Wyś: 76

akustyk

New member
Panowie HBO GO od początku istnienia nie ma 5.1 w Polsce. Nigdy nie mieli i nie wiedzą nawet czy to kiedykolwiek wprowadzą. Sprawdzone bezpośrednio u źródła.
 
Do góry