Lg oled77c9 - ?

dyzio4

Klub HDTV.com.pl
VIP
Koledzy macie jakieś opinie o tym TV? Wprawdzie jestem zwolennikiem Philips ale nie mają tak dużego rozmiaru. Może przy tak dużym ekranie ambilight nie będzie potrzebny.
 

kiki

Sklep audiovideo.com.pl
Pomagam
Krótko.
Najlepsza jakość w klasie !!!
Jak zamówisz dziś to powinien jeszcze jutro do Ciebie dojechać.
A gdzie mieszkasz ?
Jesteś niebieski więc masz najlepszą cenę w Polsce i to z pakietem gratisów.
 

BaDD

Member
Obraz na OLED LG77C9 jest rewelacyjny!

A co do ambilighta, to jest to prosta sprawa.

Ja przez lata wieczorem miałem w pokoju, w okolicy tv, jakieś drugie źródło światła, świeczki, różne lampki itd.

To tego TV, jak poprzednio do plazmy Pioneera, przykleiłem od tyłu ekranu taśmę LED z obsługą z pilota. Taki tani domowy ambilight. Możesz sterować siłę światła, włączać, wyłączać itd. Oczywiście monochromatyczną.
To nie jest ambilight Philipsa dostosowujący tonację koloru bo działa niezależnie od TV ale dla mnie idealne rozwiązanie.
Ja sobie okleiłem w odwrócone U, tzn. ciągły pasek lewa, góra, prawa.

Bardzo sobie chwalę.
Samoprzylepne LEDy z pilotem dostaniesz prawie wszędzie, pełno tego na Allegro
 

BaDD

Member
No niestety nie ma prezentów...
Dali ciała po całości. Wysłali w końcu jakieś dwa emaile, tuż przed Świętami z przeprosinami, że już, że zaraz wysyłają, że zmiana modelu bo tamtego nie ma i cisza...
Wstyd spory
Nie wiem czy zawaliła agencja rozliczająca promocję czy LG bo nie dał sprzętu - pewnie priorytet dostał handel (dealerzy) a nie rozliczenie promocji. Błąd w prognozowaniu zamówień? Nie wiem...

Można robić super sprzęt ale klienta warto traktować choćby z odrobiną szacunku. Pewnie doszli do wniosku, że jak wydałem tyle kasy na taaaaaki sprzęt to się nie będę awanturował, jak ten "klient w krawacie"

Jak pisałem do pani K., najgorsza jest ta cisza ("mamy was w dupie") bo można coś zrozumieć jak coś wiadomo... a tak... trudno mieć dobre zdanie o LG - choć jak wszędzie są za tym schowani ludzie.
 

BaDD

Member
No niestety nie ma prezentów...
Dali ciała po całości. Wysłali w końcu jakieś dwa emaile, tuż przed Świętami z przeprosinami, że już, że zaraz wysyłają, że zmiana modelu bo tamtego nie ma i cisza...
Wstyd spory
Nie wiem czy zawaliła agencja rozliczająca promocję czy LG bo nie dał sprzętu - pewnie priorytet dostał handel (dealerzy) a nie rozliczenie promocji. Błąd w prognozowaniu zamówień? Nie wiem...

Można robić super sprzęt ale klienta warto traktować choćby z odrobiną szacunku. Pewnie doszli do wniosku, że jak wydałem tyle kasy na taaaaaki sprzęt to się nie będę awanturował, jak ten "klient w krawacie"

Jak pisałem do pani K., najgorsza jest ta cisza ("mamy was w dupie") bo można coś zrozumieć jak coś wiadomo... a tak... trudno mieć dobre zdanie o LG - choć jak wszędzie są za tym schowani ludzie.


Dla zainteresowanych wyjaśnienie: LG miało promocję "co dwa OLEDy..." gdzie oferowano telefon gratis przy zakupie TV. Kupiłem OLEDa w październiku, nie mam ani telefonu, ani żadnej konkretnej informacji co dalej, poza wspomnianym emailem przed Świętami.

Teraz pewnie zwalą "na ten okres" i że już, że zaraz...
Słabo. Bardzo słabo.
 

kiki

Sklep audiovideo.com.pl
Pomagam
O ile ja wiem , to podali że wszyscy dostali.
Napisz mi proszę na PW korespondencję. Oczywiście pomogę.
Łaski nie robią żadnej !
Dostaniesz to co ustalone !
 
Do góry