LG 49SJ800V - Wi-Fi nie może się połączyć z siecią 5GHZ

crockett84

New member
Wczoraj u mojego dostawcy usług wystąpił problem z internetem. Po kilkunastu minutach wszystko wróciło do normy ale teraz TV (jako jedyne urządzenie w domu), nie może się połączyć z siecią 5GHz. Na 2.4 łączy się bezproblemowo. Próbowałem resetować modem, próbowałem przywracania TV do ustawień fabrycznych.


Ktoś wie jak sobie z tym poradzić?
Dziś jeszcze mam wizytę technika z UPC, który ma sprawdzić dokładnie modem, ale nie wydaje mi się żeby to była wina modemu, skoro inne urządzenia łączą się z siecią 5GHz bezproblemowo.


Komunikat który wyrzuca (bo nie mogę jeszcze dodać linku)
"Nie można połączyć z siecią.
Przyczyna: Nie można nawiązać połączenia z punktem dostępu.
Sprawdź stan sieci i spróbuj ponownie."
 

flapjack

New member
U mnie na LG UE556400 ten sam problem od dwóch dni. Dokładnie ten sam. Reset routera nie pomogl. Internet od UPC. Dodam że na drugim starym tv Samsunga oraz wszystkich telefonach wi fi normalnie działa

Wysłane z mojego ASUS_Z01RD przy użyciu Tapatalka
 

crockett84

New member




Dziś dzwoniłem do Ojca, ma też LG tyle, że LG 55UJ6517 i u niego jest ok.
Jeśli dziś technik z UPC nie znajdzie przyczyny to stwierdziłem, że jeszcze zapakuję swój TV do samochodu i podjadę do Ojca żeby sprawdzić czy złapie sieć 5GHz u niego. Jeśli tam też będzie problem, to zostanie oddanie TV do serwisu.


U mnie sieci 2.4 jest od groma w budynku i często na niej są poważne spadki, dlatego zależy mi na tym żeby 5GHz działało.


Philips np poleca ustawienie kanałów na 36,40,44 lub 58 w paśmie 5GHz, bo innych Tv nie złapie.
https://philips-tvconsumercare.kxondemand.com/Portal/pl/Faq/All/3399

U mnie w tej chwili ustawiony jest na sztywno 36, po powrocie do domu sprawdzę resztę.


Na infolinii LG dostałem poradę, aby wejść w ustawienia zaawansowane sieci, potem w edycję tej sieci 2.4 i tam zmienić DNSy na 8.8.8.8 a potem spróbować się połączyć z 5GHz. Spróbuję i dam znać czy pomogło.
 
Ostatnia edycja:

crockett84

New member
Wczoraj przyjechał technik z UPC, wymienił modem i poszło.
W TV generalnie przed połączeniem niczego nie da się skonfigurować, potem po połączeniu można np. zmienić DNSy (wchodząc w zaawansowane ustawienia sieci).

Chociaż sprawdzałem net w przeglądarce na TV i nawet na sieci 5GHz szału nie ma.
Mam łączę 300MB/S i generalnie na wszystkich urządzeniach mam wyniki koło tego (telefony i tablet, które obsługują 5GHz), na TV w tej chwili jest 70-80..
 
Do góry