crockett84
New member
Wczoraj u mojego dostawcy usług wystąpił problem z internetem. Po kilkunastu minutach wszystko wróciło do normy ale teraz TV (jako jedyne urządzenie w domu), nie może się połączyć z siecią 5GHz. Na 2.4 łączy się bezproblemowo. Próbowałem resetować modem, próbowałem przywracania TV do ustawień fabrycznych.
Ktoś wie jak sobie z tym poradzić?
Dziś jeszcze mam wizytę technika z UPC, który ma sprawdzić dokładnie modem, ale nie wydaje mi się żeby to była wina modemu, skoro inne urządzenia łączą się z siecią 5GHz bezproblemowo.
Komunikat który wyrzuca (bo nie mogę jeszcze dodać linku)
"Nie można połączyć z siecią.
Przyczyna: Nie można nawiązać połączenia z punktem dostępu.
Sprawdź stan sieci i spróbuj ponownie."
Ktoś wie jak sobie z tym poradzić?
Dziś jeszcze mam wizytę technika z UPC, który ma sprawdzić dokładnie modem, ale nie wydaje mi się żeby to była wina modemu, skoro inne urządzenia łączą się z siecią 5GHz bezproblemowo.
Komunikat który wyrzuca (bo nie mogę jeszcze dodać linku)
"Nie można połączyć z siecią.
Przyczyna: Nie można nawiązać połączenia z punktem dostępu.
Sprawdź stan sieci i spróbuj ponownie."