65B7V - niebieskie pasy po 10 miesiącach

unky

Member
Witam
W kwietniu 2018 zakupiłem 65B7V. Dzisiaj całkiem przypadkowo na jednej z bajek oglądanych przez dzieciaków w których były brązowe sceny zauważyłem jakieś dziwne poziome niebieskie pasy. Myślałem że to jakiś feler bajki ale zrobiłem mały test. Wygenerowałem na laptopie brązowe tło i włączyłem ten obrazek na TV. Na ekranie TV u dołu pojawiły się dwie niebieskie smugi. Wcześniej tego w ogóle nie widziałem ale teraz widzę że występuje to nie tylko na brązowym tle. Również na czerwonym.

Będę te smugi reklamować. Macie może jakieś doświadczenia jak podejść do tematu z reklamacją tego u LG? TV kupiony niecały rok temu za 10tysi i takie siupy po niecałym roku użytkowania. W załączeniu poglądowe zdjęcia.
Niebieskie pasy:

niebieskie-pasy.jpg



Wzorzec:
wzorzec.jpg
 

armanig

Klub HDTV.com.pl
VIP
To OLED, wypaliłeś ekran i tyle w temacie.
Pewnie za długo oglądałeś tvn24.
Temat znany ; )
 

armanig

Klub HDTV.com.pl
VIP
Nie istotne już co, musiałeś mieć w dłuższym czasie załączony statyczny obraz na którymś kanale. Jakieś paski informacyjne, loga, tabele wyników itp.
Jest tego cała masa.
Te wypalania, to przypadłość właśnie Oledów, nie znasz tematu?
 

unky

Member
Znam temat z plazm. Miałem jednak wiele lat plazmę Panasonica i nie miałem nigdy czegoś takiego.
Rozumiem że serwis mnie oleje i powie że wypeliłem tv bo oglądałem nie to co powinienem? Reklamował ktoś z Was coś takiego i jaki był efekt takiej reklamacji?
 

listek2000

Klub HDTV.com.pl
VIP
witam, przypadkiem dostrzegłem takie "digitalne" "tajskie" ;) paski na dole.
wgrałem kolorowe plansze aby sie temu dokładniej przyjrzeć:
Co to może być ? LG 65B7V poltora roczny

be548aa8a4d61e24gen.jpg


a1fc177d94acdaabgen.jpg


45621503b9998fe5gen.jpg
 
Ostatnia edycja:

listek2000

Klub HDTV.com.pl
VIP
Niestety już wiem jak do tego doszło :(
Te szlaczki zostały wypalone przez dolny "undertekst" napisy-dialogi używane w filmach na netflix i innych kanałach.
Jak wspomniałem, TV ma półtora roku więc będę reklamował.

661e781eb94f413cgen.jpg
 

suchy62

New member
Witam wszystkich,

nie chcę zakładać nowego wątku a mam "podobny" temat, przynajmniej ze względu na wypalenie.

Ostatnio kupiłem w jednej z sieciówek model 55B8, powystawowy. Zakup w sklepie więc już bez możliwości zwrotu, zdecydowałem się jednak na zakup po obniżce ceny.
Model miał przez dłuższy czas wyświetlaną reklamę, co wypaliło swoje piętno :)
Pytanie do Was, czy takie coś można zgłosić do serwisu LG?


IMG-20190824-005356.jpg
 

JanVid

New member
Niech kto mówi co chce ..... lecz podsumowując OLED-y :) ) .... a jednak WYPALAJĄ się!! chyba ze wstydu :) ) ..... czyli telewizja info - Out, filmy z napisami - Out i co jeszcze Out .... chyba cała technologia jest do BANI :)
 
Ostatnia edycja:

suchy62

New member
Myślę, że gdyby sklep nie wyświetlał statycznej reklamy i nie odłączał telewizora z zasilania tylko w tryb stand by - to nic by się nie stało.

Dzięki za odpowiedź w sprawie reklamacji, mam już też informację od serwisu LG, że serwisant może przyjechać, zobaczyć i "naprawić" TV po decyzji.

Mam jeszcze dodatkowe pytanie, w odpowiedzi od LG do reklamacji jest potrzebny dowód zakupu oraz podbita przez sprzedawcę karta gwarancyjna.
Jak to jest z tą kartą gwarancyjną? Faktycznie jest niezbędna? Nie miałem jej w zestawie i zastanawiam się, czy będę musiał wrócić do sklepu i prosić o jakiś duplikat.
 

JanVid

New member
.... bez obaw :) .... w dzisiejszych czasach ery cyfrowej nie jest potrzebny żaden "papierowy druczek gwarancji" lecz gwarancją jest numer fabryczny i dane zawarte w kodzie paskowym urządzenia :)
 
Do góry