65B7V - niebieskie pasy po 10 miesiącach

slawko_23

New member
Bez reklam
I tak i nie, gwarancja jako dobrowolne świadczenie producenta może zawierać wymóg posiadania karty, gwarancyjnej, opakowania itp. Kartę miałeś w postaci książeczki, wraz z instrukcją były w środku opakowaniu.

Daj znać jak się reklamacja zakończy.
 

lemon 1971

New member
czesc ,,mam model 65 c7v ,,mialem podobny problem jak ty ,, cos zaczelo mi przebijac poprzez ekran ,,,wlaczylem test wypalen z yuo tuba i rzeczywiscie cos tam bylo ,,,zrobilem 1 godzinne odswiezanie pikseli z menu telewizora ,,wszystko zniknelo ,,na tescie wypalen nic nie widac
 

suchy62

New member
Uprzejmie informujemy, iż w zaistniałej sytuacji należy w pierwszej kolejności wykonać kilkukrotnie (5 razy w odstępach 2-godzinnych) opcję "odświeżania pikseli" dostępną w ustawieniach TV - Obraz - Ustawienia Panela OLED - ODŚWIEŻANIE PIKSELI.

Wykonałem to, zgodnie z zaleceniem LG lecz nie pomogło.

W woreczku z instrukcjami jest "Karta Gwarancyjna", ale na niej nie ma miejsca na pieczątkę sklepu i numer seryjny. Mają to gdzieś wpisać z palca i podbić ?
 

suchy62

New member
3. Karta gwarancyjna jest ważna, jeżeli sporządzona jest na oryginalnym druku lub dostarczonym przez sprzedawcę duplikacie oryginalnej karty gwarancyjnej i zawiera następujące dane: nazwę sprzętu, model, numer fabryczny, datę sprzedaży, pieczęć i podpis sprzedawcy oraz podpis klienta. Dokonywanie jakichkolwiek skreśleń lub poprawek w karcie gwarancyjnej pociąga za sobą jej unieważnienie.

Prosimy w zaistniałej sytuacji o udanie się do sprzedawcy w celu uzyskania podpisanej karty gwarancyjnej, następnie potwierdzenie, że posiada Pan wymagany dokument. Wtedy będziemy mogli zamówić wizytę serwisu na warunkach gwarancji.

Muszę więc wybrać się do sklepu :)
 

bodziokrak

New member
Ze swojej strony mogę polecić do oglądania tvn24 tudzież tvp1, w zależności od opcji politycznej żeby nikogo nie urazić, biedronkowe tv im gorsze padło tym lepsze, szkoda na to tv po kilka tysi, do filmów czy nawet gier, klasyczny projektor, ewentualnie krótkiego rzutu, koniec z wypalaniem i robalami, 120" żaluzje i naprzód.
 

suchy62

New member
Witam wszystkich,

nie chcę zakładać nowego wątku a mam "podobny" temat, przynajmniej ze względu na wypalenie.

Ostatnio kupiłem w jednej z sieciówek model 55B8, powystawowy. Zakup w sklepie więc już bez możliwości zwrotu, zdecydowałem się jednak na zakup po obniżce ceny.
Model miał przez dłuższy czas wyświetlaną reklamę, co wypaliło swoje piętno :)
Pytanie do Was, czy takie coś można zgłosić do serwisu LG?


IMG-20190824-005356.jpg


Dziś był serwisant, bez pytań wymienił wyświetlacz na nowy ;)
 

Wronsky

New member
Potem to juz sam wymienisz na nowy.

No własnie i tu zaczyna się problem, bo wychodzi na to ze wcześniej czy później tv się wypali, skoro dzieje się to nawet na wyświetlaniu napisów do filmu (wcześniej miałem 10 lat plazme, oglądałem tam głownie filmy z napisami i to się nie wypaliło!) a to oznacza ze OLED to bubel do użytku tylko w okresie gwarancji, potem papa i do wyrzucenia.:x
PS. Ktoś się orientuje ile kosztuje wymiana takiej matrycy po gwarancji we własnym zakresie?
 

listek2000

Klub HDTV.com.pl
VIP
Ja jestem na etapie naprawy. Sklep zaproponował abym skontaktował się bezpośrednio z serwisem. Tak zrobiłem, dostałem numer sprawy itd, Pan zaproponował odbiór TV, zastrzegając ,że absolutnie nie będzie naprawiany na miejscu. Poczytałem trochę o serwisie i trochę ludzi negatywnie oceniło, że czasem otrzymali TV uszkodzone,albo jeszcze gorszą matrycę (używaną???) i żałują i radzą aby oddawać tam gdzie kupiłeś. Niech oni sobie to załatwiają z serwisem. Tak zrobiłem.
Sklep przyjął, usterkę nazwano "prawdopodobne wypalenie od dolnych napisów". Codziennie sprawdzam status naprawy. Zaczęło się od info,że sklep wysłał do serwisu, potem serwis dał info ,że trzeba zamówić jakąś część (matrycę???) Ale dwa dni temu ostatnia wiadomość (sprzeczna?) przyszła ze sklepu, że pertraktują z producentem (LG) w celu znalezienia najlepszego rozwiązania dla mnie tej sytuacji i potrwa to ok 4-6 dni, więc czekamy.
Osobiście jestem zawiedziony tą usterką. Myślimy jak mamy oglądać Netflix i filmy bez lektora? Uczyć się hiszpańskiego, angielskiego itd? Pod koniec "żywota" naszego Oleda staliśmy się jego niewolnikami , bo zwyczajnie zaczęliśmy używać go nienormalnie i uważać na filmy z tekstem, na paski info itd... Pocieszające, jest to że Pan w sklepie powiedział,że jesteśmy pierwsi z taką usterką ;) Trochę w życiu reklamowałem rzeczy i zawsze "no pierwsze widzę i pierwsze słyszę, jeszcze nikt z czymś takim się nie zgłaszał" ;) ale może to będzie ten "pierwszy raz" :)
 

listek2000

Klub HDTV.com.pl
VIP
Dziś przyszedł sms ze sklepu z informacją, iż naprawa TV jest nieskuteczna i zapraszają nas do siebie :D
Teraz pytanko, co mnie czeka? Modelu B7 nie robią, czy dostane nowy B8 ,B9? Czy muszę brać co dają? Czy mógłbym wybrać coś innego za dopłatą?
 

JanVid

New member
..... czyli jest to nie zbity dowód na to że OLED-y są nadal beeee, nie wspominając już o serwisach i ich niewiedzy :).... i nic tu nie pomogą wszelakie dywagacje sprzedawców i dystrybutorów że problemu nie ma skoro jest :)
 

listek2000

Klub HDTV.com.pl
VIP
Witam i jaki werdykt???
Siemka ziom :) Jeszcze nie byliśmy bo kobitka się rozchorowała :(
Nikt mi tu nie pomógł, pisze sam ze sobą ;) ale w innych wątkach można doczytać, iż przysługuje rozwiązanie umowy zakupu. Będziemy próbować z tego skorzystać i zakupić inny rodzaj telewizora. Do "nienormalnego" użytku ;)
Oczywiście zostaje pytanie czy mogę się starać o pełną kwotę z momentu zakupu B7? Jest ona większa niż dzisiejsza-obecna cena B9.
Oczywiście,że temat jest znany na YT https://youtu.be/nOcLasaRCzY?list=PL_Lv84oYYLR9UzvBeoYhEGp5I0Q9NJcGC&t=400 Subtitle wypalają oledy, choć jeśli się używa sporadycznie to ponoć nie?
Kolejna sprawa to każdy oled w porównaniu z ledem w zakładce "pernament burn in risk" ma czerwoną 1-jedynkę :/ https://www.rtings.com/tv/tools/compare/samsung-q60r-vs-lg-c9/780/802?usage=7318&threshold=0.1
Jaki ja się teraz po szkodzie mądry i oczytany zrobiłem :)
Nie ma co mieć żalu,że producenci, dystrybutorzy , handlowcy niechętnie o tym mówią. To jest ich praca,z tego żyją, nie będą robić antyreklamy. Mamy 2 lata gwarancji i to jest dobry czas aby się samemu przekonać, testować.
Trzeba tez uczciwie przyznać, że te ustawienia z rtings, mogą się przykładać do wypaleń. Jakby się dobrze przyjrzeć to tam zalecają wyłączyć oszczędzanie ekranu, podbijają jasność, generalnie ustawienia są podrasowane. Dziś ich bym nie użył.
No nic zobaczymy po weekendzie co życie przyniesie. Nie ma się co stresować, to tylko telewizor :)
 

listek2000

Klub HDTV.com.pl
VIP
No i ostatni odcinek sezonu :)
Pojechaliśmy dziś do sklepu w celu wymiany. Bojowo nastawieni ;) obkuci w paragrafy itd.
https://www.reklamacje.online/reklamujemy-sprzet-agd-i-rtv/
Oczywiście wiedzieliśmy,że nie chcemy kolejnego OLEDa, i chcieliśmy się powołać na niezgodność z przeznaczeniem. Bo jak wychodzi nowy sezon "Dom z papieru" to nikt nie patrzy 1 odcinka i oszczędza matryce ;) tylko się katuje w weekend całą zgrzewkę 13 odcinków na raz :popcorn:
Do rzeczy. Poszliśmy tam gdzie wydają i wymieniają sprzęt. Pokazaliśmy papiery reklamacyjne oraz esa z info o wymianie. Gościu zaczął klepać po klawiaturze, i tak klika już dobrą minutę... :) se myślę " daruj se misiu, na próżno się wysilasz bo my tego co ty tam klikasz to na pewno nie chcemy " :cool: , ale OKi, klika dalej dobrą kolejną minutę, po czym wydrukował i... "Proszę tu podpisać, tutaj proszę państwa jest zwrot pełnej kwoty z dnia zakupu. Proszę iść na sklep wybrać sobie inny nowy telewizor albo w kasie odebrać pieniążki..." :shock:
Nie no qufa to jest jakiś żart :) ja przez 2 tygodnie zdążyłem zrobić 5 fakultetów reklamacyjnych, szedłem jak na egzamin z języka mandaryńskiego, uzbrojony w najlepsze działa, a tu takie zakończenie :-? I to na oczach kobity :? :fool:

Na serio, miłe zaskoczenie :eek:k:, bez słowa oddali całą gotówkę. Dopłaciliśmy "tysiaka" i wzięliśmy inny rodzaj telewizora. Zadziałała naklejka "10 lat gwarancji przed wypaleniem się ekranu". Jestem zadowolony :)
No to tyle... kurtyna, napisy: za udział wzięli, po pepsi skoczyli itd... :popcorn:
 

Cauti

Member
No i ostatni odcinek sezonu :)
Pojechaliśmy dziś do sklepu w celu wymiany. Bojowo nastawieni ;) obkuci w paragrafy itd.
https://www.reklamacje.online/reklamujemy-sprzet-agd-i-rtv/
Oczywiście wiedzieliśmy,że nie chcemy kolejnego OLEDa, i chcieliśmy się powołać na niezgodność z przeznaczeniem. Bo jak wychodzi nowy sezon "Dom z papieru" to nikt nie patrzy 1 odcinka i oszczędza matryce ;) tylko się katuje w weekend całą zgrzewkę 13 odcinków na raz :popcorn:
Do rzeczy. Poszliśmy tam gdzie wydają i wymieniają sprzęt. Pokazaliśmy papiery reklamacyjne oraz esa z info o wymianie. Gościu zaczął klepać po klawiaturze, i tak klika już dobrą minutę... :) se myślę " daruj se misiu, na próżno się wysilasz bo my tego co ty tam klikasz to na pewno nie chcemy " :cool: , ale OKi, klika dalej dobrą kolejną minutę, po czym wydrukował i... "Proszę tu podpisać, tutaj proszę państwa jest zwrot pełnej kwoty z dnia zakupu. Proszę iść na sklep wybrać sobie inny nowy telewizor albo w kasie odebrać pieniążki..." :shock:
Nie no qufa to jest jakiś żart :) ja przez 2 tygodnie zdążyłem zrobić 5 fakultetów reklamacyjnych, szedłem jak na egzamin z języka mandaryńskiego, uzbrojony w najlepsze działa, a tu takie zakończenie :-? I to na oczach kobity :? :fool:

Na serio, miłe zaskoczenie :eek:k:, bez słowa oddali całą gotówkę. Dopłaciliśmy "tysiaka" i wzięliśmy inny rodzaj telewizora. Zadziałała naklejka "10 lat gwarancji przed wypaleniem się ekranu". Jestem zadowolony :)
No to tyle... kurtyna, napisy: za udział wzięli, po pepsi skoczyli itd... :popcorn:

Fajnie, że tak łatwo poszło ;-)

Jak byś porównał nowego QLEDa do OLEDa? Upgrade, czy downgrade?

Czy na OLEDzie oglądałeś bez przerwy materiały z napisami, nic innego?

Na jakim podświetleniu zazwyczaj oglądałeś filmy z napisami? Maksymalnym?

Oglądałeś więcej materiałów w HDR, czy SDR? Może po równo?
 
Ostatnia edycja:

listek2000

Klub HDTV.com.pl
VIP
Siemka.
Na ten czas nie mogę porównać, gdyż odbiór TV mam na środę, nie było na magazynie modelu 75Q70R. Sam jestem ciekaw wrażenia.

Dolne napisy oglądałem tak pół na pół. Dość często na netflix i czasem na zwykłych kanałach. Najczęściej normalne FHD. Rzadko załączalo się HDR czy Dolby Vision.

Ustawienia wyświetla wziąłem z rting pod dany model. Na pewno było tam zalecane wyłączenie oszczędzania energii, oraz podniesienie podświetlenia ekranu i parę jeszcze innych. Ciężko powiedzieć czy mogło mieć wpływ na usterkę?
 
Do góry