LG C8 - przebarwienie i wypalony ekran

kubann4

New member
Witam!

Dziś dojechał do mnie telewizor LG C8 65 calaka.
Niestety po podłączeniu w lewym górnym rogu pojawiło się przebarwienie a na nim martwe piksele.

Jak wygląda procedura reklamacji?
TV zakupiony w euro rtv i agd.


qxHYzGN
 

kubann4

New member
Telewizor zakupiony stacjonarnie z opcją dostawy. Jedyne co zrobiłem to zarezerwowałem go stacjonarnie z opcją płatności w sklepie.
 

krisder

New member
Bez reklam
Skorzystaj z prawa rękojmi a nie gwarancji. Przepisy dotyczące rękojmi zobowiązują sprzedawcę do wymiany towaru lub zwrotu gotówki. Gdy zgłosisz chęć skorzystania z gwarancji sprzedawca z radością odeśle Cię do producenta lub importera a wtedy możesz do końca gwarancji bujać się z bublem po serwisach.
 

darekgra

Member
w tym wypadku bym uważał aby serwis/sklep nie stwierdził uszkodzenia mechanicznego, tak trochę to wygląda na ściśnięcie matrycy, zerknij w to miejsce czy niema jakiś odcisków palców lub tym podobnych.
 

jeżyk

Member
W EURO RTVAGD to nie jest takie hop-siup "oddaj i tyle".
Jak kupił w sklepie to nie ma zwrotu w 14 dni bez podania przyczyny, jak kupił w necie ale z odbiorem w sklepie to tak samo.
Tylko zakup online z dostawą do domu pozwala na zwrot w ciągu 14 dni.
Tak mnie poinformował swego czasu człowiek z EURO.
Ja tam więcej nic nie kupię - kiepska obsługa i support klienta.
 

ROMAN38

New member
Bez reklam
W EURO RTVAGD to nie jest takie hop-siup "oddaj i tyle".
Jak kupił w sklepie to nie ma zwrotu w 14 dni bez podania przyczyny, jak kupił w necie ale z odbiorem w sklepie to tak samo.
Tylko zakup online z dostawą do domu pozwala na zwrot w ciągu 14 dni.
Tak mnie poinformował swego czasu człowiek z EURO.
Ja tam więcej nic nie kupię - kiepska obsługa i support klienta.
Ten sklep to masakra dla kupującego , sam mam naderwane nerwy po 5 latach jak kupywałem tam Plazme 65VT60 i padła jeszcze przy obecności dostawcy z tego sklepu ale pan dzwoni to wymienimy :mrgreen: i zostawili mnie z popsutym nowym telewizorem :x:x:x i na drugi dzień telefonik do RTV Euro a tu pan swoje a ja swoje i tyle wymienili :twisted: Za parę dni przyjechał serwis , wymiana modułu i po tygodniu gra do dzisiaj.Omijać ten sklep z daleka !!!!!!!
 

demoll.live

New member
Sprawdz opakowanie w tym rogu czy nie ma śladu uderzenia lub sxisniecia, jeżeli nie ma no to możesz mieć kłopot bo to wygląda jak by ktoś go źle wyciągnął z pudelka trzymając z górna część zamiast za spod, jeżeli nie robili tego dostawcy tylko ty sam no to tak łatwo ci nie bedzie, be wg mnie ty to zrobiłeś nie mając pojęcia jak wyciąga się OLED z pudełka

Wysłane z mojego LYA-L29 przy użyciu Tapatalka
 

kubann4

New member
Sprawdz opakowanie w tym rogu czy nie ma śladu uderzenia lub sxisniecia, jeżeli nie ma no to możesz mieć kłopot bo to wygląda jak by ktoś go źle wyciągnął z pudelka trzymając z górna część zamiast za spod, jeżeli nie robili tego dostawcy tylko ty sam no to tak łatwo ci nie bedzie, be wg mnie ty to zrobiłeś nie mając pojęcia jak wyciąga się OLED z pudełka

Wysłane z mojego LYA-L29 przy użyciu Tapatalka


Niestety, karton nie posiada jakiś oznak walnięcia, chociaż w miejscu odpowiadającym tej wadzie na TV, na samy kartonie znajduje się jednak delikatnie wklęsły pas po całej wysokości.

Cały oled był stawiany według instrukcji a nie "na pałe" jak sugerujesz w swoim komentarzu.

Kolejne zdjęcie jakie zrobiłem (wyłączony TV i ściągnięta folia ochronna)
https://ibb.co/FH9fDkx


Jeśli chodzi o mnie, skontaktowałem się z LG, już jutro ma się pojawić serwis, który dostał ode mnie zdjęcia wady. Zabierają TV i zobaczymy co dalej.

Przykra sprawa biorąc pod uwagę, że to towar premium.
 
Ostatnia edycja:

Karol1976

Active member
Bez reklam
Niestety, karton nie posiada jakiś oznak walnięcia, chociaż w miejscu odpowiadającym tej wadzie na TV, na samy kartonie znajduje się jednak delikatnie wklęsły pas po całej wysokości.

Cały oled był stawiany według instrukcji a nie "na pałe" jak sugerujesz w swoim komentarzu.

Kolejne zdjęcie jakie zrobiłem (wyłączony TV i ściągnięta folia ochronna)
https://ibb.co/FH9fDkx


Jeśli chodzi o mnie, skontaktowałem się z LG, już jutro ma się pojawić serwis, który dostał ode mnie zdjęcia wady. Zabierają TV i zobaczymy co dalej.

Przykra sprawa biorąc pod uwagę, że to towar premium.

Na 99% to jest wada fabryczna matrycy !!!
 

darekgra

Member
Myślę że nie wadą matrycy tylko uszkodzenie podczas montażu bądź pakowania,
Jeśli tak to widać na wyłączonym tv to niema opcji aby tak wyszło od producenta matrycy.
Obyś trafił na dobrego serwisanta który nie zwali winy na Ciebie.
 
Ostatnia edycja:

venomas200

New member
Bez reklam
Ja w Euro kupiłem laptopa koszt 3999 rozpakowałem w sklepie było wszystko ok. W domu po włączeniu na matrycy wielka pionowa krecha i za nią przestawiony obraz.
Pojechałem od razu do tego euro i zapomnij o wymianie kazali mi dzwonić do Dell a polska o naprawę.
O ile samo euro kiepsko podeszło do tematu to Dell czapki z głów. W poniedziałek zadzwoniłem że zgłoszeniem o 9 rano we wtorek było już po wymianie matrycy
 
Do góry