LG E8 problem z białym pikselem

arielio

New member
Cześć Panowie.

Od prawie 14 dni jestem bardzo szczęśliwym posiadaczem OLEDA LG E8 w 65 calach. Do wczoraj... Kiedy pojawił się świecący piksel !
Nie rozwala to jakości obrazu, ale on tam jest i świeci i mnie wq....
Mam jeszcze 1 dzień na zwrot TV, czego zwyczajnie nie chce robić. Zwlaszaxza, że kupiłem go w promocji, której już nie ma.
Czy to jest podstawą reklamacji u LG ?
Na YouTube widziałem jakieś 8 godzinne filmiki, które rzekomo mają naprawiać bad Pixel - słyszeliście o tym ?

Będę wdzięczny za Waszą opinie - co można z tym zrobić.

Ariel
 

Attachments

  • IMAG2116.jpg
    IMAG2116.jpg
    28,9 KB · Wyś: 615
Ostatnia edycja:

accu

New member
Bez reklam
Witam uprzejmie,

Proszę zgłosić do sklepu , że telewizor nie jest zgodny z zawartą umową i żądać wymiany
telewizora na nowy .
Świecący aktywny piksel jest również podstawą do złożenia reklamacji , która powinna zostać pozytywnie
rozpatrzona przez serwis , który powinien wymienić uszkodzoną matrycę , lub gdy jej
nie ma , wymienić na nowy telewizor .
Droga , którą wybierzesz należy do Ciebie .

Pozdrawiam:)
accu
:kom:
 

arielio

New member
Dzięki accu.

Poszlo zgłoszenie internetowe z tytułu rękojmi. Niech wymieniają matryce lub tv. Choć mam teraz dość fajna jednorodność z praktycznie niewidocznym bandingiem. Mam nadzieję, że po wymianie, tego aspektu sobie nie pogorsze :)

P.s. smutny wniosek mnie naszedł.... Ten aktywny piksel pojawił mi się po 12 dniach. Nawet jak wymienia mi matryce / tv na nowy to podobna usterka moze się pojawić niespodziewanie :/ i znowu bujaka :/ oby nie. Życzcie mi szczęścia. Poinformuje o rozwiązaniu sprawy przez sklep (euro AGD).
 

Jacek144

New member
Dzięki accu.

P.s. smutny wniosek mnie naszedł.... Ten aktywny piksel pojawił mi się po 12 dniach. Nawet jak wymienia mi matryce / tv na nowy to podobna usterka moze się pojawić niespodziewanie :/ i znowu bujaka :/ oby nie. Życzcie mi szczęścia. Poinformuje o rozwiązaniu sprawy przez sklep (euro AGD).

Serwis działa całkiem przyzwoicie i sprawnie. Na wymianę telewizora to byś czekał długo. Ja odstąpiłem od umowy (po dwóch nieskutecznych naprawach) i czekam już trzy tygodnie na załatwienie tej reklamacji.
 

kaper.1981

New member
Bez reklam
Ja byłem że swojej b6 zadowolony gdyby nie banding i stale widoczny pasek przez środek ekranu .
 

Attachments

  • 20181125_234631.jpg
    20181125_234631.jpg
    9,3 KB · Wyś: 114

Karol1976

Active member
Bez reklam
Karol nie bredź proszę Cię, w LCD też się wypalają piksele tak samo jak w OLED .

Nie zgodzę się z tobą , Ile masz ten tv czasu ?
Kupując OLEDA trzeba na prawdę dobrze się zastanowić - to jest technologia nie dopracowana i tyle kasy wydawać za taki szmelc ... ?

Wiesz kiedy zdecyduje się na OLEDA ? Jak znikną problemy z matrycami ( wypalania , powidoki itp )

Wydałeś tyle kasy i jesteś jak widzę bardzo zadowolony i szczęśliwy że posiadasz OLEDA który ci psikusa zrobił i będzie robił jak nie ten to następny ,

Technologia OLED - jest nie dopracowana taka jest prawda i nie kupię OLEDA , wolę dobrego LCD niż Oleda
 

arielio

New member
Mały update. W czwartek przyjeżdża jakiś serwisant od LG, aby zweryfikować zgłoszenie.
Wiecie co ? Ten biały piksel nieco wygasł. Nadal jest i swieci, ale słabiej. Do tego stopnia, że czasem muszę się skupić, żeby go zobaczyć.
I teraz się zastanawiam, czy ten magik z LG nie będzie chciał mi wmówić, że w sumie problemu nie ma :/

Może i bym to przeżył, ale za tyle kasy, dla zasady nie chce żadnych błędów.
 

kiki

Sklep audiovideo.com.pl
Pomagam
Jest otwarty, więc spróbuj lekko popukać , delikatnie i może się zamknie.
Podpytaj Marka - on Ci pomoże.
 

gatar

Active member
Bez reklam
Witam.
Podobnie , choć nieco inaczej miałem :)
Na 55B7 po ok. 6 m. "zapalił" się zielony piksel.
Zgłosiłem do LG i po tygodniu miałem nowy egzemplarz z nową gwarancją.
 

arielio

New member
Update kolejny.
Przyjechał wczoraj do mnie serwisant z LG i stwierdził, że tolerancja błędnych pikseli dla LG OLED wynosi "0", więc jak najbardziej konieczna jest wymiana matrycy. Sporządził protokół naprawy i polecił dostarczyć go do EURO. Tak tez zrobiłem jeszcze wczoraj. Dziś dostałem odpowiedź od EURO:

W odpowiedzi na złożoną reklamację uprzejmie informujemy, że nie możemy przychylić się do oczekiwanego sposobu załatwienia reklamacji ze względu na nadmierność kosztów, których wymagałaby wymiana towaru.

Wyjaśniamy, że zgodnie z przepisami prawa Sprzedawca może odmówić zadośćuczynienia żądaniu Kupującego, jeżeli doprowadzenie wadliwego towaru do stanu zgodnego z umową w sposób wybrany przez Kupującego (wymiana) jest niemożliwe albo w porównaniu z drugim możliwym sposobem doprowadzenia towaru do zgodności z umową (naprawa) wymagałoby nadmiernych kosztów.

Jednocześnie informujemy, że możliwe jest doprowadzenie reklamowanego towaru do stanu zgodnego z umową poprzez jego nieodpłatną naprawę.

W tym celu bardzo proszę o zajęcie stanowiska, czy wyraża Pan zgodę na powyższy sposób zakończenia zgłoszenia.

Przed chwilą wysmarowałem im odpowiedź, którą można podsumować moją odmową naprawy.
Zobaczymy jaka będzie ich reakcja.

Ktoś w innym wątku piszę o EURO AGD i jego problemach z tv Philipsa. Widzę, że to ich powszechna praktyka. Trzeba było reklamować od razu bezpośrednio w LG.

No nic - bawimy się dalej....
 

arielio

New member
gatar.

teraz żałuję, że zachciało mi się reklamować w EURO.
Ale wiesz co - wykupiłem u nich dodatkowe ubezpieczenie na 5 lat o wartości 1750pln naiwnie myśląc, że będę miał spokój...
 

Jacek144

New member
Update kolejny.

W tym celu bardzo proszę o zajęcie stanowiska, czy wyraża Pan zgodę na powyższy sposób zakończenia zgłoszenia.

Przed chwilą wysmarowałem im odpowiedź, którą można podsumować moją odmową naprawy.
Zobaczymy jaka będzie ich reakcja.

Trzeba było reklamować od razu bezpośrednio w LG.

No nic - bawimy się dalej....

Odpowiedź dostaniesz taką:

"Nadmieniamy, że przedmiotowa reklamacja jest pierwszą reklamacją zgłoszoną za pośrednictwem Sprzedawcy i w takim przypadku Sprzedawca ma prawo odmówić spełnienia roszczenia Klienta i zaproponować doprowadzenia sprzętu do stanu zgodnego z umową poprzez naprawę sprzętu.

Mając na uwadze powyższe wyjaśnienia, nie możemy uwzględnić Pana roszczenia wymiany sprzętu na nowy."

Ja właśnie to ćwiczę.
 

arielio

New member
Kurrrrr....

Jacek, dzięki i trzymam kciuki również za Ciebie.
Mam zamiar trzymać się argumentu, że wykupiłem extra gwarancję na 5 lat od nich.
Myślę, że mógłbym teraz zgłosić reklamację do LG i pewnie (mam przynajmniej nadzieję ) już miałbym termin wymiany matrycy...

Ale skoro tak, to po ch.... było wydawać prawie 2 klocki na ten gwarancyjny bubel.
 

Jacek144

New member
Kurrrrr....

Jacek, dzięki i trzymam kciuki również za Ciebie.
Mam zamiar trzymać się argumentu, że wykupiłem extra gwarancję na 5 lat od nich.
Myślę, że mógłbym teraz zgłosić reklamację do LG i pewnie (mam przynajmniej nadzieję ) już miałbym termin wymiany matrycy...

Ale skoro tak, to po ch.... było wydawać prawie 2 klocki na ten gwarancyjny bubel.

Nie wykupiłeś żadnej gwarancji. Kupiłeś ubezpieczenie w TU. LG nie musi Ci wymienić TV na gwarancji.
 

arielio

New member
Nie chcę wymiany tv. Wystarczy matryca :)
Serwisant LG, który u mnie był stwierdził że oni spokojnie matryce wymieniają. Mam nadzieję, że jest to jakaś alternatywa.

Swoją drogą, sklep upiera się przy naprawie. To aktywnego piksela w OLEDZIE można naprawić ? Aż chyba zadzwonię na infolinię techniczna LG i zapytam.
 

Jacek144

New member
Nie chcę wymiany tv. Wystarczy matryca :)
Serwisant LG, który u mnie był stwierdził że oni spokojnie matryce wymieniają. Mam nadzieję, że jest to jakaś alternatywa.

Swoją drogą, sklep upiera się przy naprawie. To aktywnego piksela w OLEDZIE można naprawić ? Aż chyba zadzwonię na infolinię techniczna LG i zapytam.

No i wszystko gra. Zażądaj naprawy przez sklep. Serwis LG jest bardzo OK. Działają sprawnie i szybko.
Sklep zamówi Ci serwis. I będzie po problemie. Ja mam wady których nie da się naprawić. Zrobiłem błąd bo naprawiałem z gwarancji,a teraz muszę z rękojmi. W poniedziałek będzie już ogólnie trzecia naprawa,ale w/g sklepu pierwsza. Muszę więc poczekać na wymianę.
 

Karol1976

Active member
Bez reklam
Niech żyje OLED !!! Nie było trzeba kupować technologii która jest wadliwa i nie dopracowana , MACIE SWOJE EXTRA OLEDY I MACIE TERAZ SWOJE PROBLEMY , TAK TRZYMAĆ
 
Do góry