Serwis LG 55'SJ800V

Kris0725PL

New member
Witam. Mam problem z serwisem LG. Kupiłem tv który był z wystawy. Dodatkowo wziąłem gwarancję plus czyli wybuliłem jeszcze więcej kasy jakby coś się stało. Zgłosiłem usterkę TV.



Telewizor po wyłączeniu strasznie strzela. Naprężenia plastiku czy coś innego. Wcześniej miałem Phillipsa i zero takich trzasków po wyłączeniu. Strasznie utrudnia mi to zasypianie.



Zadzwoniłem pod numer, który mam w umowie. Przyjechał gościu...pościłem mu nagranie które wykonałem wcześniej. Usiadł na skrzynce z narzędziami...tv wyłączyłem. Po pierwszym "strzeleniu" które było bardzo słabe zapytał czy to ten objaw. Odpowiedziałem ,ze tak. Wstał i powiedział,ze zgłosi to do warszawy. Tak mi powiedział. Wyszedł i tyle go widziałem i słyszałem.



Czekam jeden tydzień...drugi..trzeci...zero odpowiedzi. W końcu napisałem sms'a pod numer który do mnie napisał o wizycie technika. Pani szuka zgłoszenia przez 5 min. Nic nie może znaleźć. Mówi ,ze sie rozłączy i zadzwoni za chwile. Dzwoni i co mi mówi? Ze technik stwierdził ,ze tv jest sprawny!


Tutaj link do nagrania jak tv strzela:
https://1drv.ms/u/s!AqSc4qB4IssXh6cTIXjYZDPxIB2gPQ



To w takim razie ja mówię tak...niech sobie wstawi do pokoju ten TV i niech mu strzela tv w nocy. NIE CHCE TEGO POPUŚCIĆ IM.


Pani powiedziała mi teraz ,ze mogę pojechać sobie do sklepu i z tytułu rękojmi powiedzieć im,ze nie jestem zadowolony z tv i chciałbym aby mi go wymienili na sprawny model lub oddali pieniądze. Nie minęło od zakupu 2 lat.



Doradzi mi ktoś? Czy mam isc najpierw do rzecznika praw konsumenta najlepiej?
 

Kris0725PL

New member
Dzieki za odpowiedz. Czyli idę do sklepu i mówię im ze tv po wyłączeniu strzela i utrudnia mi to zaśniecie czy idę i od razu mówię o reklamacji i rękojmi?


Ale już teraz wiem. Po tym jak traktują klienta nigdy nie kupie juz nic od LG. Żadnego tv, telefonu, pralki itp. Ta firma juz jest dla mnie skreślona dożywotnie. Choćby nie wiem jakie oledy produkowali...


A taki tv powinien sobie wziąć do pokoju sam dyrektor LG. Skoro to nie jest wada...to niech mu napier*** przed zaśnięciem.
 
Ostatnia edycja:

Kris0725PL

New member
To pytanie dlaczego technik który był wystawił taką opinię ze tv sprawny? Nawet żadnego numeru zlecenia nie miałem. Żadnego kwitka nie zostawił ,ze był. Wpadł jak obcy facet do domu i wyszedł po kilkunastu minutach. Teraz mam jechać do sklepu i co? Powtórka z rozrywki? Przecież to jest śpieszne jak oni postąpili. No ale skoro serwis LG tak wygląda to co się dziwić...
 

Kris0725PL

New member
To pytanie dlaczego technik który był wystawił taką opinię ze tv sprawny? Nawet żadnego numeru zlecenia nie miałem. Żadnego kwitka nie zostawił ,ze był. Wpadł jak obcy facet do domu i wyszedł po kilkunastu minutach. Teraz mam jechać do sklepu i co? Powtórka z rozrywki? Przecież to jest śpieszne jak oni postąpili. No ale skoro serwis LG tak wygląda to co się dziwić...




Bylem właśnie w sklepie. Stracony czas. Odesłali mnie do serwisu LG. Ponoc do 2 lat to LG zajmuje sie naprawa. Potem mam 3 lata gwarancji Gplus.
 

Intenso

Banned
Myślałem ze nie więcej niż 30 dni temu.

Wejdź na stronę Media Markt w dziale gwarancja ściągnij dokument reklamacja z tytułu rękojmi.
Wypełnij i wyślij wraz ze skanem dowodu zakupu na maila.
 

Kris0725PL

New member
Powiedzieli mi ze mam to zgłosić do serwisu LG. Mówiłem im tez o reklamacji i rekojmi. Odesłali mnie do LG. Wiec teraz na FB gadam z LG czy moge przez strone LG bo tam mam tv zarejestrowany zglosic usterke . Za to na FB LG mi podali jakis adres email cos z reklamacja właśnie.


reklamacje@lge.pl
 

Kris0725PL

New member
wiesz co jest najgorsze. Ze z tym nikt nie może nic zrobić. Ja to zgłoszę tak jak mi sklep powiedział. Niech przyjedzie i zrobi to technik. A jak dalej będą problemy to skontaktuje sie z rzecznikiem praw konsumenta.



Teraz trzymam sie tego co mi powiedzieli. I tak się już "sfrajherowałem". Jedni mówią to...drudzy to...
 

Intenso

Banned
Posłuchaj, sklep ma 14 dni na usunięcie usterki.
Dostanie zgłoszenie serwis ze sklepu i przyjedzie.
Nie stwierdzi wady, to znów wyślesz pismo i tak wkoło.
Ja tez reklamowałem.
I przy drugiej reklamacji nie wyrobili się w tym terminie, centrala nie przekazała mojego zgłoszenia do odpowiedniego markietu. Oddali kasę bo tego oczekiwałem.
 

Kris0725PL

New member
Słuchajcie...mam problem z tym pie#$#@@ LG. Z gwarancją plus powiedzieli ,ze tv sprawny. NApisałem na facebooku LG ze mam problem z tv to podali mi mejla reklamacje@lge.pl . Napoisałem i zero kontaktu. Probuje wyslac zglosazenie przez strone LG na której mam tv zarejestrowany ale przy samym koncu gdy klikam w wyslij zgloszenie przewija mi stronę na sama gore. CO mam robic? bo rece mi juz opadaja...Rzecznik praw konsumenta? NIECH ZROBI Z NIMI POZADEK?
 

Karol1976

Active member
Bez reklam
Słuchajcie...mam problem z tym pie#$#@@ LG. Z gwarancją plus powiedzieli ,ze tv sprawny. NApisałem na facebooku LG ze mam problem z tv to podali mi mejla reklamacje@lge.pl . Napoisałem i zero kontaktu. Probuje wyslac zglosazenie przez strone LG na której mam tv zarejestrowany ale przy samym koncu gdy klikam w wyslij zgloszenie przewija mi stronę na sama gore. CO mam robic? bo rece mi juz opadaja...Rzecznik praw konsumenta? NIECH ZROBI Z NIMI POZADEK?

Gdybyś mieszkał blisko to bym ci tą usterkę usunął , W swoim LG UH 7709 ostatnio robiłem zabieg kosmetyczny : czyszczenie matrycy od wewnątrz i pozostałe elementy odpowiedzialne za prawidłowe wyświetlanie obrazu ( te co znajdują się za matrycą )

Taka sama konstrukcja jak twój model
 

Kris0725PL

New member
myslisz ze bym pozbawil sie gwarancji? przeciez jak sam bym rozkrecil tv to cala 5 letnia gwarancja pada...udalo mi sie przez IE wyslac zgloszenie. Zobaczymy co bedzie dalej...


A tak na marginesie? To co powoduje te trzaski? Zasilacz?
 
Do góry