LG 55eg9a7v - reset UTT

luk84

New member
Witam,

kupiłem w sklepie internetowym telewizor LG 55eg9a7v i mam podejrzenie, że może pochodzić z ekspozycji. Najlepsze, że to już druga sztuka (choć z innego sklepu) bo poprzednia na 100% pochodziła z ekspozycji co potwierdził licznik UTT w menu serwisowym wskazujący 500h. Na tej podstawie (i chociażby ze względu na rysy na pilocie, rysę na matrycy i pewne drobne szczegóły, które zdradzały, że produkt nie jest fabrycznie zapakowany) zareklamowałem go. Sklep potwierdził, że to egzemplarz powystawowy i zrobiliśmy zwrot.

Co do kolejnego egzemplarza to tak jak wspomniałem znów mam wątpliwości. Powiedziałbym, że zapakowany był bardziej niechlujnie niż poprzedni bo taśmy od spodu były już poprzecinane (karton trzymał się "w kupie" tylko dzięki dwóm plastikowym taśmom które są nasuwane na pudełko), worek (folia) w którym znajdował się telewizor był dziurawy, styropiany też już jakieś takie miejscami wyszczerbione, folia w która zapakowana była podstawa też raczej nie była oryginalnie zaklejona. Jedynie pilot, baterie i wszystkie książeczki wyglądały na oryginalnie oklejone i zapakowane, przy czym wydaje mi się, że scroll w poprzednim pilocie charakterystycznie klikał po naciśnięciu (jak w normalnej myszce) a w tym tak jakby był wyrobiony i nie klika (chociaż działa). Znów wszedłem w menu serwisowe i tym razem UTT pokazuje 0. Sam telewizor też wygląda bardzo dobrze i nie widzę na nim żadnych rys i śladów używania. Pytanie tylko, czy wskaźnik UTT można zresetować? Z tego filmiku [youtube]kHeu-PDCTSQ?t=34[/youtube] wynika, że niby tak ale u mnie nie da się wybrać takiej opcji (widoczna ale podświetlona na szaro więc niedostępna). Może zatem dla matryc występujących w tym modelu nie jest to możliwe? No chyba, że jeszcze reset fabryczny poprzez opcję "IN-STOP" w aplikacji anymote zeruje ilość godzin? Ktoś na anglojęzycznym forum sugerował coś takiego ale to chyba dotyczyło jakiegoś starszego OLEDa.

Z góry dzięki za pomoc
pozdrawiam
 
Do góry