LG C7 Gwarancja czy jeszcze czekać

dayton2

Member
Witam
Od tygodnia mam jaśniejszy prostokąt na środku ekranu ,prostokąt widać na jednolitym tle żółtym lub czerwonym. Telewizor zakupiony 11-12-2017 od kolegi Kikiego. Zgłaszać na serwis czy jeszcze czekać na rozwój wydarzeń .Zdjęcia nie oddają rzeczywistego obrazu prostokąt na żywo jest wyrazniejaszy

https://www.fotosik.pl/u/dayton2/album/2505018
 

dayton2

Member
Właśnie z niczego telewizor oglądany normalnie pare godzin dziennie . Filmy Bajki programy, stałych obrazów dłużej niż pół godziny nigdy nie było. Dziwne jest to że to na środku bo to by musiał być stały obraz typu okno na srodku a nigdy takiego nie było.I teraz nie wiem czy wzywać serwis czy jeszcze czekać. Dodam że ten prostokąt jest centralnie na środku i z prawej strony jest wyrazniejszy
 
Ostatnia edycja:

HDTV_Fan

New member
Bez reklam
@kiki

Zgadza się, całe życie miałem LED, tzn ostatnie 10 lat :)

Jednak wole OLED mimo jego wad, ale każdy wybiera co woli :)

@Dubek

Tak, ale to jednak nadal LED z EDGE podświetleniem.
 
Ostatnia edycja:

cezary777

Member
QLEDem jest pełen komfort uzytkowania , ogladsz film czy grasz włączasz pauze idziesz na kolacje potem prysznic i o nic się nie martwisz ze zostanie ci jakiś powidok.
 

HDTV_Fan

New member
Bez reklam
W Oledzie też nie mam problemu :) , po ok minucie czy dwóch po pauzie wlacza się wygaszacz ekranu :) i kosztuje za 55 cali 6800 a nie 9000 za obecny Qled z większą ilością stref wygaszania.
 

Wronsky

New member
Witam
Od tygodnia mam jaśniejszy prostokąt na środku ekranu ,prostokąt widać na jednolitym tle żółtym lub czerwonym. Telewizor zakupiony 11-12-2017 od kolegi Kikiego. Zgłaszać na serwis czy jeszcze czekać na rozwój wydarzeń .Zdjęcia nie oddają rzeczywistego obrazu prostokąt na żywo jest wyrazniejaszy

https://www.fotosik.pl/u/dayton2/album/2505018



Kolego jest to znany problem i nie jest to żadne wypalenie tylko problem w oprogramowaniu, dziwne ze taki wyjadacz jak kiki tego nie wie, powiem więcej nie ma pojęcia i wprowadza w błąd przekonany o tym ze to wypalenie - słabo ...:shock:
Zainteresuj sie testem wypalania oleda na stronce RTINGS, tam na 2 z 6 testowanych paneli stało się dokładnie to samo serwis LG zna problem i w przypadku jego wystąpienia wgrywa poprawkę przez port serwisowy i po problemie.
Ten filmik wyjaśnia wszystko :-o

https://www.youtube.com/watch?v=nX0AXzWm2cI


Pozdro
 
Ostatnia edycja:

Pingwinek

Banned
Kolego jest to znany problem i nie jest to żadne wypalenie tylko problem w oprogramowaniu, dziwne ze taki wyjadacz jak kiki tego nie wie, powiem więcej nie ma pojęcia i wprowadza w błąd przekonany o tym ze to wypalenie - słabo ...:shock:
Zainteresuj sie testem wypalania oleda na stronce RTINGS, tam na 2 z 6 testowanych paneli stało się dokładnie to samo serwis LG zna problem i w przypadku jego wystąpienia wgrywa poprawkę przez port serwisowy i po problemie.
Ten filmik wyjaśnia wszystko :-o

https://www.youtube.com/watch?v=nX0AXzWm2cI


Pozdro

I to jest rzeczowa odpowiedź a nie insynuacje kikiego, że ktoś korzysta z TV bez wiedzy właściciela. Ponownie użytkownik forum obnaża jak niektórzy spece są obeznani w temacie.
 

dayton2

Member
Witam
Od tygodnia mam jaśniejszy prostokąt na środku ekranu ,prostokąt widać na jednolitym tle żółtym lub czerwonym. Telewizor zakupiony 11-12-2017 od kolegi Kikiego. Zgłaszać na serwis czy jeszcze czekać na rozwój wydarzeń .Zdjęcia nie oddają rzeczywistego obrazu prostokąt na żywo jest wyrazniejaszy

https://www.fotosik.pl/u/dayton2/album/2505018

Witam ponownie, dopiero teraz zdecydowałem się wezwać serwis do mojego jaśniejszego prostokąta na telewizorze OLED 55 C7 .Serwis dzwonił do mnie abym zrobił kilku krotną kompensację matrycy że to ma niby pomóc (ale nie pomogło niestety :) ) Pan serwisant stwierdził że przyjedzie i zabierze telewizor bo nie wie co to może być.Przyjechał w piątek 25 stycznia i zabrał telewizor do siebie stwierdził że musi dostać dalsze wskazówki od Inżynierów LG co dalej robić czym i jak naprawić czy wymiana na nowy zabrał i cisz przez 2 tygodnie.Czwartek 7 luty telefon z serwisu że telewizor naprawiony została wymieniona matryca na nową.Piątek 8 luty telewizor już u mnie w domu wisi na ścianie serwisant sam go wtachał na 2 piętro i zaproponował podłączenie . Jestem mega zadowolony z serwisu LG bardzo mnie przekonali do siebie i polecam w 100% . Mnie obsługiwał serwis Biała Podlaska
 

listek2000

Klub HDTV.com.pl
VIP
Witam, będę reklamował swój telewizor na gwarancji.
Na stronie sklepu są dwie możliwości: dostawa sprzętu do nich albo bezpośrednio do serwisu producenta LG.
Na stronie LG widzę opcję zamówienia czasu naprawy usterki. Trzeba podać dane TV oraz datę zakupu oraz wysłać kopię faktury i czekać.
Czy właśnie ta droga będzie najwłaściwsza z pominięciem sklepu, w którym kupiłem?
Dzięki i pozdr.
 
Do góry