LG 49uf695v a sprawa... YouTube'owa

Red90s

New member
Witam serdecznie wszystkich, w szczególności zaś mądrzejszych ode mnie. Po kilku tygodniach zmagań z telewizorem pojawiłem się tu by prosić o radę. Jestem posiadaczem rocznego już OLEDa. To 49 calowy LG, konkretnie 49uf695v. I niby byłbym szczęśliwym użytkownikiem, gdyby nie jeden szkopół. Mowa o aplikacji YouTube. Ta, nagle, zaczęła wariować.

Problem tkwi we wczytywaniu filmów. Materiały się uruchamiają i działają do czasu. W 80-90 proc. oglądania pojawia się komunikat "wczytywanie" i zawiesza się obraz (dźwięk leci dalej). Co ciekawe, wystarczy cofnąć czas się w trakcie odtwarzania na sekundę, a obraz się wznawia do końca.

Podobny problem występuje podczas połączenia apki YT z telefonu i TV. Odtwarza materiał, na TV wyskakuje "wczytywanie" a apka wariuje. Nie chce połączyć się z telewizorem. Pomaga restart obu aplikacji.

Rozwiązania problemu nie podpowiedział ani YouTube ani LG ani zagraniczne fora. Probowalem zrestartowac apkę przez TV, rewtartowalem ruter wi-fi. Bez poprawy...:cry:

Jeśli jest ktoś kto ma podobnie, lub wie jak poprawic dzialanie aplikacji, będę cholernie wdzięczny.
 

szczepan_k

New member
LG 49UF695Vzacinający sie Youtube

Witam.
Już myślałem, że tylko ja mam problem z tym TV.
Ja jestem posiadaczem od lutego 2016r. Powiem od razu, że na początku wszystko chodziło płynnie. Problem zaczął się po zaktualizowaniu firmware jeszcze w grudniu 2016r albo jakoś styczeń lub luty 2017r.
Posiadam łącze 100 mega z Vectry. Wsparcie LG od razu zgoniło winę na dostawce internetu. Wzywałem chyba z 10 razy serwisanta, który wymieniał modem, kartę CI+, TV łączyliśmy z modemem poprzez kabel, z wykorzystaniem punktu dostępu tzw HotSpotu ze smartfona w zasięgu LTE. Problem niestety nie zniknął....i tak się mecze włączając i wyłączając co chwila apkę Youtube.
Wsparcie LG niestety nie pomaga...udzielający mi odpowiedzi niestety straszna cienizna a czasami z tonu odpowiedzi można było wywnioskować, że byli opryskliwi...Zgłoszeń o usterce robiłem kilkanaście i mają mnie za przeproszeniem daleko... Jestem już na 90% przekonany że winne jest oprogramowanie TV. Samo yotube działa i TV się nie zawiesza bo mozna zrobić wszystko co dostępne w aplikacji, nawet wyszukiwanie działa ale odtworzenie materiału już niestety wisi na napisie "wczytuje.. Na samym końcu wysyłałem im dane dla tzw Nerdów i odesłali mnie do wsparcia aplikacji Youtube, a wiadomo z nimi się nie da wprost skontaktować.
Dziś znów postanowiłem zawalczyć i zamierzam spróbować coś wskórać poprzez sklep w którym kupiłem TV (żółto czarne logo Media...E..) mam wykupioną gwarancję Plus wariant GN60 może to się da wykorzystać i może coś Oni pomogą. Chciałem nawet żeby downgrade firmware zrobić to LG odpowiedziało, że się nie da..tacy są cwani.
W załączeniu przesyłam kilka zrzutów z działającym filmem i z napisem wczytuję. Dodam, że zawieszenie następuje stopniowo najpierw pojawia się napis "czytuję.." po sekundzie obraz wisi, ale dźwięk jeszcze jakieś 3-4sekundy jest odtwarzany.
Na obecną chwilę sprzęt jest dla mnie bezużyteczny-małe dziecko=bajki, które niestety jest już na tyle duże że nie da się go dalej oszukiwać ze TV jest beee...

P.S.
To nie jest OLED....on ma matryce IPS...:)

Kolego widzę, że na stronie LG jest nowe FW 03.01.37 datowane na 27.09.2017r. (obecnie03.01.35)
chyba tym razem zaktualizuje... i tak Youtube się wiesza...czy może być gorzej??
Firmware nie jest wykrywane przez OTA także trzeba poprzez USB. i jeżeli zadziała to radzę odhaczyć automatyczna aktualizacje:)
Jeżeli nie robiłeś aktualizacji to napisze jak coś się zmieni.
 

Attachments

  • 20171128_194835.jpg
    20171128_194835.jpg
    645 KB · Wyś: 91
  • 20170811_204601-1.jpg
    20170811_204601-1.jpg
    772,3 KB · Wyś: 146
  • 20170811_204424-2.jpg
    20170811_204424-2.jpg
    750,6 KB · Wyś: 91
  • 20171128_191245.jpg
    20171128_191245.jpg
    614,2 KB · Wyś: 148
  • 20171128_191333.jpg
    20171128_191333.jpg
    525,4 KB · Wyś: 132
Ostatnia edycja:

Red90s

New member
Hej,

Nie widzialem odp wiec stwierdzilem, ze temat "nikogo:. Tak, po aktualizacji przez USB - jakis miesiac temu - wszystko dziala jak nalezy. I YT i player i ipla czy inny Netflix.

Pozdrawiam
 

szczepan_k

New member
Tak ja rowniez potwierdzam ze dziala. Co dziwne nowej aktualizacji poprzez OTA mój TV nie widzi. Takze albo problem byl po aktualizacji wlasnie poprzez OTA i cos sie do konca nie zaktualizowalo albo byl blod w FW kotory poprawiono a LG sie nie przyzna.

Pozdrawiam
 
Do góry