Menu servisove

bezercer

New member
Witam
Jestem szcześliwym posiadaczem LG 42PC1R.
Interesuje mnie jak wejsc do menu servisowego i czy takie wejscie nie wiaze sie z utratą gwarancji?
Dalej co moge tam ustawic i co pozmieniac może ktoś potrafi opisac dostepne opcje?
Przy okazji prosiłbym o wyjasnienie funkcji orbiter dostepnej z normalnego menu co daje do czego słuzy.
Z góry dziekuje i pozdrawiam
 
Ostatnia edycja:

AWGUST72

Klub HDTV.com.pl
VIP
bezercer napisał:
Witam
Jestem szcześliwym posiadaczem LG 42PC1R.
Interesuje mnie jak wejsc do menu servisowego i czy takie wejscie nie wiaze sie z utratą gwarancji?
Dalej co moge tam ustawic i co pozmieniac może ktoś potrafi opisac dostepne opcje?
Przy okazji prosiłbym o wyjasnienie funkcji orbiter dostepnej z normalnego menu co daje do czego słuzy.
Z góry dziekuje i pozdrawiam
Jeżeli we wszystkich LG-ach jest tak samo(a raczej tak jest) to do menu service wejdziesz poprzez jednoczesne naciśnięcie i przytrzymanie przycisków MENU na pilocie i telewizorze.
Jeżeli chodzi o dokonywanie zmian w samy menu to nie robiłem tego bo faktycznie można stracić gwarancję.

POZDRO!
 

gatar

Active member
Bez reklam
bezercer napisał:
wielkie dzieki menu servisowe działa
dobrze by było by ktos doswiadczony przybliżył
czym mozna sie tam pobawić;)
pozdr
Witaj.
Radzę daleko idącą ostrożność. Przejrzyj forum. Sporo było takich co namieszało. Radzę sfotografować ustawienia tegoż menu przed rozpopczęciem grzebania.
 

baranskia

New member
A ja odradzam stanowczo! TO NAPRAWDĘ BARDZO RYZYKOWNA "zabawa"

gatar napisał:
Witaj.
Radzę daleko idącą ostrożność. Przejrzyj forum. Sporo było takich co namieszało. Radzę sfotografować ustawienia tegoż menu przed rozpopczęciem grzebania.

kol. gatar ma rację!
:krol:
A ja odradzam stanowczo! TO NAPRAWDĘ BARDZO RYZYKOWNA "zabawa" i źle się może skończyć dla Twojego sprzętu.
Wyjaśnij proszę mnie a zwłaszcza samemu sobie precyzyjniej: z jakiegoż to powodu warto ryzykować utratę gwarancji i inne nieprzewidziane komplikacje skoro masz nowy, niezły odbiornik o niemałej wartości...
Zrób sobie bilans potencjalnych zysków i strat a potem go przestudiuj.

= = = = = =
PS:
I jak? Już Ci przeszło?
:-D
Pozdrawiam wielkanocnie!

A teraz świętujmy!
 

bezercer

New member
pilot znudzil mi sie po 2 godzinach kusi mnie to menu servisowe
ale pewnie i tak nie ma tam nic ciekawego do zmiany co moglo by
wplynac na poprawe odrazu




P.S
przypadkiem zle przytrzymalem przycisk menu na pilocie i w tv i wyskoczylo
mi okno z zapytanie o kod dostepu

Ciekawe co to???
 

baranskia

New member
to to samo, ale z innej strony dostęp - dowód, że NIE KAŻDY MA PRAWO TAM WEJŚĆ ;P

:p
bezercer napisał:
pilot znudzil mi sie po 2 godzinach kusi mnie to menu servisowe
ale pewnie i tak nie ma tam nic ciekawego do zmiany co moglo by
wplynac na poprawe odrazu




P.S
przypadkiem zle przytrzymalem przycisk menu na pilocie i w tv i wyskoczylo
mi okno z zapytanie o kod dostepu

Ciekawe co to???


:krol:
to jest to samo, ale z innej strony dostęp - dowód, że NIE KAŻDY MA PRAWO TAM WEJŚĆ
zwłaszcza nieuprawniony nabywca-użytkownik (bo to jest KOD SERWISOWY )
NTNR!
:cool:
 
Do góry