LCD 37cali-jaki

kiki

Sklep audiovideo.com.pl
Pomagam
37 lcd- Ga 5 Sharp w super cenie 9999 zł.
z czego masz sygnał ? jaką masz odleglość od ekranu?
ile kasy ?
Jaki kerunek rozbudowy ?
Jakie masz urzadzenia i jakie złącza ?

JVC - ten nie jest dostepny w Polsce.
Wejdzie 37 s 60 wrzesien i 37 M60 - ceny na rzaie nie znane .
pozdrawiam
 

rudolf

Member
Odledłość od ekranu 4-5m. Sygnał obecnie głownie tv sat oraz dvd tak więc lcd musi głównie dobrze odbierać te sygnały. w przyszłości HD z tv sat. Złącza- wydaje mi się ,że HDMI to już chyba standard aby lcd było przyszłościowe.
Chciałbym także ogładać filmy HD ale zupełnie nie wiem jak do tego się zabrać ( jaki odtwarzacz , skąd filmy ) .Jak widać jestem nowy w temacie.
Co do kasy. Wydaje się że 10tys. jest wystarczające. Wyczytałem że JVC X776 ( podoba mi się a i parametry chyba nie złe )w USA kosztuje ok. 2800USD
Czy wymienione przez Ciebie modele są odpowiednikami X776 Powiedz coś bliższego o s60 i m60
 

ar2

Wsparcie
Członek Załogi
HD Squad
ojoj narazie za 37 w europie napewno nie znajdziesz za 10 tyś niestety, jeżeli chciałbyś zobaczyć model s60 to możesz to sprawdź mniejszego brata 37 czyli 32.

Co do samego HDTV mamy miłośników i możesz dużo info znaleźć na forum odnośnie filmów i jak odbierać.

Pozdrawiam
 

kiki

Sklep audiovideo.com.pl
Pomagam
Witam
Cena na dzien dzisiejszy w Europie / detaliczna / przekracza 10.000 zł . Ale w momencie wejścia - może spaść i kupując w sklepie internetowym - może się zbliży się ok. 10.ooo
JVC 37 S 60 - full wypas
JVC 73 M 60 + sloty na karty

Myślę ,że bedzie najlepszy na rynku- chyba ,że konkurencja coś wymyśli .
Na razie nikt nie zapowiadał - rewelacji
Oceny philipsa - delikatnie mowiąc oglądne
www.idg.pl - klient opisał ,że chodzi dobrze tylko z Cyfry i tylko TVN
Odleglości - zdecydowanie na ekran 37" .
będziesz zadowolony już dziś możesz sprawdzić jak chodzi ten LCD -tylko w mniejszym wymiarze/ 32 S 60/
Zapraszam na pokazy do Olsztyna.
jakie miasto reprezetuijesz ?