Philips LCD 32PF4320 - warto??

Hulk

New member
Witam!
Widziałem w sklepie Philipsa LCD 32pf4320?? Powiem szczerze, że pewnie byłbym nim zainteresowany, ale jestem laikiem w tym temacie.. Co sądzicie o tym telewizorku?? Warto go kupić? Pozdrawiam!
 

kiki

Sklep audiovideo.com.pl
Pomagam
why ???

Kilka minut temu - Randka w Ciemno - podłączone TV LCD Panasonic , LCD 26 JVC , LCD 26 Samsung.
W zależności od odległości od ekranu - oraz lepszy lub gorszy.
Na pierwsze miejsce wysuwa się JVC- piękne kolory, nie nakładają się fale przy zmianie kolorów.Extra odbiera też Panasonic. Ale Samsung chudzi też dobrze. Jeśli staniesz 4 m od ekranów -chodzą wszystkie ekstra.
Philipsa tego jeszcze nie widzialem - ale poprzednie mazały znacznie więcej niż konkurencja./przy sekwencjach szybszego ruchu/. Nie wiem jaki wpływ mają matryce LG.
pozdrawiam
 

jlesien

New member
Zdecydowanie poleciłbym Panasonica, JVC czy nawet Samsunga w stosunku do Philipsa. Proponowałbym jednak zwrócić jeszcze uwagę na telewizory oparte na panelach SHARPA tj. SHARP oraz LOEWE. Telewizory SHARPA oferowane są w bardzo atrakcyjnych cenach, poza wysoką jakością obrazu HD, nieźle radzą sobie z klasycznym sygnałem niskiej rozdzielczości. Bardzo ciekawą ofertę ma LOEWE, które gratis dokłada nagrywarkę DVD. W przypadku odbiorników LOEWE oprócz wyśmienitego panela, zastosowano rewelacyjną elektronikę oraz ciekawy design. Jeśli masz możliwość odwiedzenia naszego salonu (Pabianice), serdecznie zapraszam, będziesz mógł porównac i ocenić telewizory, a wybór należy wyłącznie do Ciebie.
pozdrawiam
 

rafaello

New member
ważna informacja MPEG 4 do MPEG 2

Ten tv (jak również *7320) 32pfto "okrojona" wersja 32pf9976/86. Przy kablówce snuży, nie ma złącza hdmi ... Ja bym go nie brał. Na razie stawiam na JVC

:)

pzdr
 

kiki

Sklep audiovideo.com.pl
Pomagam