LCD a Telewizor tradycyjny ?

fan

New member
Szukam telewizora , a wszyscy trabią o lcd .Może warto się zapożyczyć .Jestem zielony w tej dziedzinie .Pomóżcie żebym nie wywalał kasy ? Żona mnie zabije. Dzięki za info.
 

kiki

Sklep audiovideo.com.pl
Pomagam
Uważam ,że nadchodzi kres telewizorów tradycyjnych. Wszystkie argumenty przemawiają za LCD. Długość pracy, odbiór hdtv , wysoka rozdzielczość, brak promieniowania, wielkość /lcd mogą być do 82 " - a crt 37" - Thomson/ , powłoka antyrefleksyjna, bardziej ustawny w domu , nie kurzy się ,posiada wszystkie złącza komputerowe , jest lżejszy , mnie męczy wzrok i ma wiele innych zalet. Olbrzymi wzrost sprzedaży w Europie /270 %/
 

pecil

New member
Na różnych forach jest tyle zwolennikow co przeciwnikow LCD.
Długo analizowałem jakość - szło z HDTV i nie wiem co bym wybrał . Telewizor rewelacja LCD też. Cena i cena ?
co zadecyduje , zależy wyłącznie od kasy . Ja namawiam na LCD . Super zabawka.
 

janunio

New member
Bez reklam
Do FANA:
Już kiedyś pisałem w sprawie żon.

[1] Oczywiście LCD i nie bój się kredytu. W Saturnie jest teraz 20 x "0". Oznacza, że masz na 20 rat bez żadnych odsetek. Ekran to najdroższy element domowych multimediów i warto wydać na to maxa, także ze wsparciem kredytowym.

[2] O żonie: Kupuj w tajemnicy; baby i tak się na tym nieznają, patrz żeby ładnie wyglądał i pamiętaj, że to nie wymaga odkurzania bo jest płaskie.
Zamów transport na godzinę 17oo zaś na 18oo pozwól żonie zaprosić jakąś koleżankę z mężem. Jak zobaczy opadające szczęki swoich znajomych to wszystko Ci wybaczy. Na śniadanie zaproście oczywiście teściów.

[3] Najważniesza sprawa !!! Kupuj LCD o rozdzielczości 1920 x 1080. Obecnie są ( a raczej były bo ich w kraju na razie nie kupisz ) dwa modele na świecie Samsung 46" i Sharp 45". Kosztują majątek i ale deklasują resztę. Znika tu widoczność pixeli. Masz pełną jakość w obsłudze programów CAD i gier przez Xbox 360 ( jesień 2005).