TV 55 zdecydowanie kupię. Prośba o pomoc w wyborze konkretnego modelu

Bonifac

New member
Dobry, się przywitam ładnie na początek ze wszystkimi użytkownikami forum :)

W skrócie: w kwestii telewizorów jestem kompletnym nowicjuszem :D Lata nie używałem żadnego. Poczytałem internet, forum HDTV i dostałem kociego rozumu :(

Niżej wypełniłem kwestionariusz, bo widze że to w dobrymzwyczaju jest :)

1. Jak duże jest pomieszczenie w którym ma być telewizor? 20 m2
2. Jak daleko siedzimy od ekranu telewizora? 2,5-3 m
3. Ile osób zasiada przed telewizorem? 1-2
4. Czy siedzimy na wprost ekranu czy również bokiem do ekranu? Na wprost
5. Telewizor ma stać czy ma wisieć? Stać
6. Co chcemy aby telewizor posiadał? Dobrą czerń, wyraźne kolory, wi fi, HDR
7. Jaki sygnał będzie podłączony do telewizora? wi-fi, PC
8. Czy zdarza się że przez kilka godzin oglądasz tylko jeden program? Nie
9. Jaki rodzaj programów oglądasz najczęściej? Filmy
10. Czy zamierzasz grać w gry? Tak, choć sporadycznie
11. Preferencje co do marki? Nie
12. Preferencje co do wielkości? 55"
13. Więcej oglądasz wieczorami czy w dzień? Wieczorem, nocą
14. Do jakiej maksymalnej kwoty planujesz zakup? 4500-5000 zł

Niestety nie mam możliwości obejrzeć na żywo wszystkich telewizorów :( Na podstawie tego co widziałem na żywo, rzuciło mi się w oczy że Samsungi strasznie walą kolorami w porównaniu do innych TV - LG, Sony i Philips. Ale kto wie, jak było ustawione poszczególne modele i jaki był materiał źródłowy :(

W największym skrócie: rozmiar 55 (większy nie wchodzi w grę), dobra czerń, przyzwoite kolory, TV do filmów i sporadycznego pogrania np. w Tekkena :D (źródło PC). Aaa i jeszcze jedna rzecz, zdecydowanie bardziej mi się podobają tv z 2 nogami po bokach.

Mam dostęp do dwóch sklepów, TV, podzieliłem na 3 kategorie według cen, w pierwszą nazwaną STROP woałbym si nie ładować :D aż tyle mi się za TV nie chce płacić, chyba że są konkretne argumenty za :)

Pomóżcie proszę :)

STROP
Samsung QE55Q60
Samsung QE55Q8DN