LED vs QLED

atryda

New member
Czesc,

Z gory przepraszam ze brak polskich znakow, ale mam tylko ang klawiature.

Jestem totalnie zielony jesli chodzi o telewizory i nie mam za duzego rozeznania dlatego chcialbym sie zwrocic do was o pomoc.
Budzet: sytuacja jest jak zawsze skomplikowana, zona chcialbym telewizor max do 4,5k, ja jestem sklonny wyadac do 6k.
Rozmiar: obecnie korzystam z tv 48’’ wiec bylbym skonny kupic 55’’ w lepszej jakosci, natomiast zona chce 65’’ i az tak bardzo na jakosci jej nie zalezy (nie chce ogladac tv w okularach)... tutaj w przeciwienstwie do budzetu mam mniej do powiedzenia 😉
Miejsce ogladania: salon z kuchnia ok 35m, kanapa ok 2,5m od tv, glownie siedzimy na wprost tv w 2 osoby.
Wykorzystanie tv: 10h tygodniowo, glownie netflix, hbo, youtube + ps. Filmy ogladam wylaczni na projektorze.
Typ telewizora: plaski, bez 3d, wiszacy
Swiatlo: okna na wschod, wiec po poludniu nie ma problemu – generalnie dobre wyciemnienie
Zalezy mi na dobrym smart TV, aby hbo, netflix, youtube szybko dzialaly.

Modele na ktorymi sie zastanawialem to glownie Samsung:
- UE65NU8042TXXH
- QE65Q6FAMT

QLED przekonuje mnie nowsza technlogia, ale ze jest to najnizy model z qledow nie wiem czy nie lepiej isc w strone zwyklego leda z wyzszej serii i na tym zaoszczedzic (5,5k vs 6k).

Dajcie prosze znac o uwazacie i w ktora strone jeszcze powininem popatrzec.

Dzieki wielkie i pozdrawiam.
 

pebe86

Member
Bez reklam
Rozumiem sympatie i antypatie, ale takie teorie są co najmniej niedorzeczne.
W tej chwili nie ma telewizorów idealnych, każdy ma swoje mocne i słabe strony.

Moje zdanie- bierz 65' i absolutnie odpuść 55'. Przy tych wariantach polecałbym jednak Qled'a. Mam KS7000, czyli pierwszą serię "Quantum Dot" w Samsungu. Ta seria akurat miała swoje dolegliwości, ale jeśli chodzi o jakość obrazu to jestem bardzo zadowolony.
W dodatku Samsung ma jeden z najstabilniejszych Smart TV na rynku.