Sony KD-55XE9005 czy Samsung 55MU7002?

sparrowx

New member
J/w. Sony KD-55XE9005 czy Samsung 55MU7002?

Proszę o Waszą opinię, ponieważ w temacie TV jestem raczej laikiem i opieram się jedynie na wszelakich recenzjach i testach. Po przejrzeniu różnych wątków na forum i zapoznaniu się ze specyfikacją techniczną, biorę pod uwagę powyższe modele.
Telewizor będzie wykorzystywany głownie do oglądania sportu oraz grania na PS4 (120Hz obligatoryjnie i zadowalający input lag). Od czasu do czasu HBO GO lub jakiś film z USB. Źródło sygnału prawdopodobnie z CP.
Ewentualnie może ktoś podsunie swoją propozycję...?
I takie ogólne pytanie na koniec...czy marka telewizora ma znaczenie, czy jedynie należy zwracać uwagę na specyfikację i dane techniczne?
 

Wesley1

Member
Bez reklam
Hejt na Samsunga za 3...2...1... :)
A tak na poważnie to musisz sobie odpowiedzieć na pytanie, czy pasuje Ci Android TV. Z moich doświadczeń: multimedia wg mnie gorsze w andku: brak HBO GO, wiem że można przez kodi, ale dla mnie to taka proteza. Przeglądarka masakra, oczywiście chroma nie da się zainstalować, połączenia bezprzewodowego z laptopem z win 10 brak, a jak już jest, to sama przeglądarka z opóźnieniem rzędu 3-4 s. tak było u mnie w Philipsie z andkiem. W Samsungu z Tienem wszystko śmigało bez problemu. Sonego to ostatnio miałem KDL46W4000 ale z multimedialnością nie miał nic wspólnego :)
 

Lettner123

New member
Sony jest zdecydowanie lepszym wyborem niz MU7002 .Samsung własnie wypuścił nowy model tv NU8002 który moze dla ciebie okazać lepszym wyborem .Pczytaj recencje tego modelu
 

kiki

Sklep audiovideo.com.pl
Pomagam
Sony jest dwie klasy wyżej.
Ma więcej zdecydowanie aplikacji, lepsze multimedia.
I więcej kosztuje.
Masz też już następcę 55XF9005 za 5750 zł z kalibracją.
Samsung kosztuje 3799 zł - to nie ta liga.
 

sparrowx

New member