Telewizor 49-50" do filmów, sportu i PS4 (~3500)

donvector

New member
Cześć!

Zdaję sobie sprawę, że temat może być powielony i wiele punktów mogło być powtórzonych ale niestety zawsze były gdzieś inne wymagania :) Do tego niestety nie znam się dokładnie na poszczególnych paramaterach, stąd mam ogromną prośbę o pomoc.

Chodzi mi o telewizor 49" (max 50" - większy nie wchodzi w rachubę, bo przytłoczyłby rozmiarem, żona się nie zgadza :D), z bardzo dobrym obrazem o odwzorowaniem kolorów, który miałby służyć do oglądania filmów, sportu, ale w dużej mierze do grania na PS4 (ale zwykłej, nie PS4 Pro, choć w przyszłości nie jest to wykluczone). Interesowałby mnie telewizor z niskim input lagiem i wysokim odświeżaniem. Fajnie by było, gdyby taki telewizor można było gdzieś zobaczyć stacjonarnie, bo niestety jak się przyjrzę wszystkim telewizorom 4K UHD, to każdy inaczej wyświetla obraz - jedne bardziej męczące i mniej płynne, inne lepsze.

Idąc w szczegóły:

1. Jak duże jest pomieszczenie w którym ma być telewizor? 19 m2
2. Jak daleko siedzimy od ekranu telewizora? 2-3m
3. Ile osób zasiada przed telewizorem? przez 90% czasu 2 osoby, w pozostałych przypadkach 4-6
4. Czy siedzimy na wprost ekranu czy również bokiem do ekranu? Na wprost
5. Telewizor ma stać czy ma wisieć? Będzie stał
6. Jak słońce świeci w pokoju? Od zachodu z prawej strony telewizora
7. Jaki masz obecnie telewizor? Samsung UE32J5100AW (jako roboczy wcześniej do mniejszego pomieszczenia)
8. Co chcemy aby telewizor posiadał? 4K, mile widziany HDR, niski input lag, Smart.
9. Jaki sygnał będzie podłączony do telewizora? 4K i Full HD
10. Jakie urządzenia? Dekoder Cyfrowego Polsatu, PS4 (na stałe), okazyjnie laptop
11. Ile godzin dziennie ma pracować telewizor? 4-6
12. Czy zdarza się że przez kilka godzin oglądasz tylko jeden program? TAK
13. Jaki rodzaj programów oglądasz najczęściej? Filmy, piłka nożna
14. Czy zamierzasz serfować po internecie? Raczej rzadko