Telewizor do 5000

Davide

Member
Jeszcze jest takie cos ciekawe jak ambivision... ale nie wiem czy mi to potrzebne..... TV sprawuje sie super...:) zero cloudingu...Zero Bad Pixeli.Kalibracja sadze ze sie przyda i musi byc.ALe jedyne co mnie juz irytuje to to ze telewizor gdy puszczam filmy z podlaczonego serwera te ktore maja wgrane napisy jest spoko ale te ktore maja napisy dodatkowo w formacie srt czy txt w ogole ich nie widzi i nie odtwarza
 

Davide

Member
A ogolnie nie zapytałem się o najważniejsze.Ramka jak odejdzie to wiem ze serwis,jak bad pixel to wiem ze 50/50 mogę pomasowac i zniknie.a co zrobić jak zacznie się pojawiać np clouding? pamietam jak w moim starym tv zaczął pojawiać się po 3 tygodniach i nic z tym nie zrobiłem bo tez nie wiedziałem ze to coś takiego jak clouding myslalem ze tak musi po prostu być
 

kiki

Sklep audiovideo.com.pl
Pomagam
Masz dwa lata gwarancji więc nie musisz się martwić.
Gorzej jak będzie po gwarancji...
 

Davide

Member
A mozna sie jakos dowiedziec ile używana była matryca? Chciałem wejść w menu serwisowe lecz nigdzie nie ma opisu co trzeba wcisnac na tym malym pilociku od ks7000
 

Davide

Member
A powiedzcie mi jak to z kalibracją jak możecie...To się ustawia w menu serwisowym czy normalnym...Czy jest to taka sama np do kazdego modelu ks7000 czy ktos i tak musi do mnie ze sprzetem przyjechac i to zrobic?:> Z Gory dziekuje
 

Davide

Member
Ok dziekuje.Zaczalem się zastanawiac czy np nie napisac do firmy zajmujacej sie kalibracja czy do kogos kto sie tym zajmuje jak np kiki i przelac pieniazki za konfiguracje.Ale skoro nie jest to takie proste to trudno....Ogolnie z tego co patrze w necie to nikt w Szczecinie sie tym nie zajmuje...Mam kolege ktory to robi w Berlinie ale mysle ze sie na niego nie doczekam.Stad zaczynam sie rozgladac za kims kto sie tym zajmuje lub zalowac ze nie kupilem tv od kikiego:p
 

Davide

Member
Domyslam się.Teraz mam pytanie.. Wszedlem w menu serwisowe za pomoca pilota ze starszego samsunga... Gdzie znalezc ilosc przepracowanych godzin matrycy....I pytanie moje brzmi od razu czy jak np tv mam 7 dni i ogladam 6 godzin dziennie to przepracowane powinna miec matryca 42 godziny czy np wiecej?
 

Davide

Member
Ok nie było pytania znalazłem w SVC Info i mam 3580 minut...Nie mam obaw ze po prostu wczęsniej tv byl jakos uzywany :p
 

Davide

Member
No i zaczął pojawiać się clouding i obudowa widzę ze zaczęła lekko odchodzić.Jutro jadę do Saturna z nim niech mi wymienia na inny
 

Davide

Member
Szkoda ze w ramach rekompensaty nie wymienia np na ks8000 :p jestem ciekaw tak naprawdę ile sztuk na 10 jest dobrych.Ogolnie to bardzo dobry telewizor i obraz jest świetny.tylko ten clouding i obudowa która lekko się odkleja a ja panikuje czy nie odpadnie....Ciekawe jakby wtedy serwis zareagował:p "uznał ze to wina wieszaka? "
 

FoX88

New member
Tak jak pisałem, że problemy pojawiają się z czasem a nie od razu i przeprawa wcale może nie być łatwa.
Gorzej gdy problem powstanie po gwarancji:
http://www.hdtv.com.pl/forum/1352688-post1751.html

Niezależnie od problemów serii, których nie neguję, to nie wiem czemu wrzucasz i czy zubik o tym wie regularnie jego wpis i tutaj i na elektrodzie, skoro u niego sprawa się zupełnie inaczej potoczyła niż wynika z tego tylko wpisu. Oczywiście kolejnych nie wrzucasz.

A mianowicie uzupełnienie problemu Zubika:
"Witam,
W uzupełnieniu do mojego wpisu #1751 z dnia 08.02.2017 r.
Matrycy miało nie być, ale …. się dla mnie znalazła i to już 10.02.2017 r.

Tego samego dnia serwis (MIXREMEDIA z ul. Wincentego Witosa 31/56 w Warszawie) chciał zabrać TV do „naprawy”, niestety Ja nie mogłem. Z serwisem uzgodniliśmy termin na poniedziałek (13.02.2017) na 11:00-13:00. O 11:01 puk puk do drzwi – serwis. O 13 kolejny telefon z serwisu TV gotowy będzie odwieziony o 15. Znów punktualnie, jak w zegarku, TV przyjechał z nową matrycą w foli fabrycznej na ekranie oraz aluminiowej ramce (jest to chyba integralna część wyświetlacza). Zero bad pixeli, niewidoczny clouding – samo zadowolenie – przynajmniej serwis na 5+"

oraz:
"Wczoraj to sprawdziłem. Ciemny pokój (tylko TV świecił), ciemny ekran - cloudingu brak.
Podkręciłem nawet podświetlenie matrycy na max (20)
bo się zdziwiłem - stary wyświetlacz miał bardzo subtelny clouding. Nie wkurzałem się bo to cecha tego typu ekranów, ale ten nie ma - może tylko na razie - chodzi z 20 godzin na nowej matrycy. Może wpływ mają inne ustawienia obrazu?"
 

Davide

Member
A u mnie serwis w Szczecinie ze strony Samsung nie odpowiada od tygodnia na moje maile...Dobrze ze mogłem wiec wymienić TV w sklepie
 
Do góry