Smart TV do 1500 zł | 32-42 cale |

damen

New member
Witam serdecznie wszystkich Forumowiczów, chciałbym Was prosić o pomoc w doborze odpowiedniego telewizora, sam jestem laikiem, dlatego postanowiłem zwrócić się do ludzi bardziej obeznanych z tematem.

1. Jak duże jest pomieszczenie w którym ma być telewizor? 4,20mx4,20m
2. Jak daleko siedzimy od ekranu telewizora? 2-2,5m
3. Ile osób zasiada przed telewizorem? 1
4. Czy siedzimy na wprost ekranu czy również bokiem do ekranu? Czasem oglądam z fotela (na wprost), ale często zdarza się też oglądać pod kątem (z łóżka lub innego fotela).
5. Telewizor ma stać czy ma wisieć? Telewizor będzie stać.
6. Jak słońce świeci w pokoju? Telewizor jest bokiem do okna.
7. Jaki masz obecnie telewizor? Panasonic Quintrix (leciwy telewizor).
8. Co chcemy aby telewizor posiadał? Wi-Fi/SMART TV/Full HD
9. Jaki sygnał będzie podłączony do telewizora? Żaden.
10. Jakie urządzenia? Konsola/komputer.
11. Ile godzin dziennie ma pracować telewizor? 2-5h
12. Czy zdarza się że przez kilka godzin oglądasz tylko jeden program? Czasami tak.
13. Jaki rodzaj programów oglądasz najczęściej? Historyczne, dokumentalne, naukowe.
14. Czy zamierzasz serfować po internecie? Czasami, głównie YouTube/Twich.
15. Czy zamierzasz grać w gry - jeśli tak to ile % dziennie? Na razie nie, ale nie chcę zamykać się na możliwość podłączenia konsoli/komputera. W przyszłości może to wynosić od 10-40% dziennie.
16. Preferencje co do marki? Brak.
17. Preferencje co do wielkości? Myślałem o 32 calach, ale tutaj pojawia się pytanie, czy to nie będzie zbyt mało? Zaś przy 40,42 calach pojawia się pytanie, czy to nie będzie zbyt wiele? Dlatego chętnie usłyszę Wasze porady.
18. Co Cię denerwuje w telewizorach? Długi czas reakcji przy włączaniu menu/zmianie kanałów, ale da się to przeżyć.
19. Więcej oglądasz wieczorami czy w dzień? Różnie, ale zazwyczaj wieczorem.
20. Do jakiej maksymalnej kwoty planujesz zakup? 1500 zł, to raczej całkowite maximum.