58" lub 60" - 4K,matryca 100Hz do 9k

qubic

New member
wczoraj odebrałem tv ze sklepu i wstępnie dzisiaj się bawiłem.
dzięki rafcio76 przetestowałem na szybko ekran i nie stwierdzam żadnych niepokojących objawów.
potwierdzam natomiast słabą jakość wifi nie wiem czy z powodu anteny czy karty sieciowej ale lepiej rzeczywiście podłączyć się kablem do tv.


czas na małe podsumowanie na gorąco:
 
Ostatnia edycja:

qubic

New member
zakup.
sam zakup niezwykle łatwy i przyjemny z sieci neo.sam się zdziwiłem jakością obsługi. bardzo szybko reagują i po chwili jest telefon z potwierdzeniem i datą dostawy. o dziwo przyszedł dzień szybciej niż było uzgodnione. takie kwiatki niecierpliwi klienci docenią.
odbiór ze sklepu w miłej atmosferze chociaż na pytanie czy możemy tv przetestować na miejscu to pan się skrzywił bo to dużo skręcania i normalnie to oni robią za opłatą itd. po namyśle i przestrogach z delikatnymi ramkami stwierdziłem, że lepiej to zrobić w domu na spokojnie.
i tak jest najlepiej zwłaszcza, że na zamianę ew. felernego egzemplarza mamy 14 dni i w tym czasie można tv oddać bez zbędnych ceregieli.
mały minus dla pani w kasie która mi wydrukowała WZ do paragonu i powiedziała że to wystarczy a ja na to że miała być faktura. ciężko było się z nią dogadać ale przyszedł miły pan i temat załatwił tak jak powinno być od początku.
 
Ostatnia edycja:

qubic

New member
rozpakowywanie.
tutaj myślę, że jest źródło wszystkich problemów z opisywanymi tu rozłażącymi się ramkami.po prostu tv jest niezwykle delikatny a sposób wyciągania tv z kartonu bardzo toporny. trzeba wyciągać za styropiany a nie za ramki i z uwagą.najlepiej położyć karton na plecach(na kartonie strona z ekranem jest narysowana) rozciąć karton na klejeniu i nie trzeba nic wyszarpywać i się męczyć. mamy wtedy gwarancję, że ktoś mniej ostrożny przypadkiem ramkę uszkodzi.
jakość wykonania pierwsza klasa. kabel przy wtyczce po jednej i drugiej stronie zagięty. zajmuje mało miejsca i przy wieszaniu tak jak u mnie na ścianie spokojnie można podłączyć do gniazdka za tv.pilot super wykonany i minimalistyczny.jest świetny w obsłudze.obsługa bardzo intuicyjna. dźwięk nawet niezły jak na tv.byłem zaskoczony.ogólnie samsung za takie pieniążki to jest bardzo dobry zakup.
 
Ostatnia edycja:

qubic

New member
obraz.
obraz jaki jest każdy widzi ;)
jest dobrze a nawet bardzo. żadnych dziwnych efektów,smużeń,duszków,pikseli itd.
ściągnięte demo w 4K rozwala system. na sporcie bajka. programy w dobrej jakości świetne te w gorszej ładnie wyglądają bez pikselozy.
bardzo jasny od razu przestawiłem na naturalny.
z 3 metrów tak jak zazwyczaj oglądam jeszcze raz się upewniłem, tym razem definitywnie, że 65" byłoby za dużo. teraz się cieszę, że nie fisiowałem za nadto i kupiłem 60". jest to max z tej odległości. bałem się że nie będzie można oglądać przy matrycy VA pod kątem. okazało się, że niepotrzebnie. samsung daje radę.cienkie ramki też dodają szyku.fajnie się ogląda.
 

rafcio76r

New member
Bez reklam
Gratulacje z udanego zakupu :) Super, że udało Ci się trafić na świetny egzemplarz. Najważniejsze, że jesteś zadowolony z nowego nabytku.
Co do Neonetu, to niestety wszystko zależy od ludzi pracujących w danym neopunkcie. Z tą opłatą za wyciągnięcie TV z pudełka i sprawdzenie TV, to ich chyba totalnie porąbało. TV w transporcie z fabryki do centrali Neonetu mógł mieć przecież np. stłuczoną matrycę lub inny widoczny defekt. Uszkodzenie mogło też nastąpić w drodze z centrali Neonetu do wybranego neopunktu. Także pracownicy jacyś niedouczeni albo niemrawi w tym Twoim neopunkcie, bo nikt kota w worku nie chce kupować. Jak zamawiasz TV z dostawą kurierem do domu, to sklep zawsze wymaga, abyś sprawdził przesyłkę przy kurierze - czy TV nie ma zewnętrznych uszkodzeń. I po to właśnie wybiera się dostawę z odbiorem w wybranym sklepie, żeby TV dokładnie na spokojnie sprawdzić, zwłaszcza że towar kosztuje 6500 zł a nie 1500 zł a kurierom zazwyczaj bardzo się spieszy. Najważniejsze jednak, że trafiłeś na dobry egzemplarz, bo w przypadku pecha musiałbyś osobiście ten TV odsyłać kurierem do centrali Neoenetu bez pośrednictwa sklepu jako tzw. zakup internetowy. Takie informacje uzyskałem na infolinii Neonetu. Jak kilka tygodni temu była promocja w Neonecie na 60KS7000 (c. 6690 zł), to wówczas dzwoniłem również do stacjonarnego neopunktu i uzyskałem info od pracowników, że przy zamówieniu internetowym nie będzie u nich żadnego problemu z dokładnym sprawdzeniem TV na ich sklepie. Ostatecznie jednak zamówienia nie złożyłem. Teraz promocja jest jeszcze lepsza - 6499 zł a z czasem zapewne pojawią się jeszcze trochę lepsze. Myślę, że w listopadzie 60KS7000 spokojnie będzie można kupić w promo za 6000 zł. Ceny na Panasa 58DX780 i na Sony 55XD9305 również istotnie spadną. Będzie więc z czego wybierać:)
 

qubic

New member
dziękuję :)
no i zaszalałem . szukając ambilighta, zakupiłem bardzo fajny głośnik samsunga który współpracuje z tv w trybie multiroom. bardzo dobre brzmienie i wzornictwo.
wam7501 inaczej R7. samsung po raz drugi mnie zakoczył.fajny komplet się zrobił.
pilot tv obsługuje bez żadnego problemu dekoder nc+ oraz bardzo dobrze działa wyszukiwanie głosowe.
 

Salah Ad-Din

New member
a co ma ambi do głośników samsunga ?: ) też zastanawiałem się na szajsungiem ks ,ale producenci teraz kastrują nowe TV w stosunku do wersji z 2015 roku i KS został obcięty o 3D. Potem znalazłem jeszcze lepszy TV[ X8505C sony ] i na rok 2015 był to TV naprawdę super, a już na 2016 [ XD8505C ] jeszcze większy kastrat niż ten szajsung :/
 

rafcio76r

New member
Bez reklam
dziękuję :)
no i zaszalałem . szukając ambilighta, zakupiłem bardzo fajny głośnik samsunga który współpracuje z tv w trybie multiroom. bardzo dobre brzmienie i wzornictwo.
wam7501 inaczej R7. samsung po raz drugi mnie zakoczył.fajny komplet się zrobił.
pilot tv obsługuje bez żadnego problemu dekoder nc+ oraz bardzo dobrze działa wyszukiwanie głosowe.

Zarejestruj zakup TV i odbierz pakiet korzyści o wart. 500 zł:
https://www.neonet.pl/samsung-potrojna-rozrywka.html
 
Do góry