jaki model HDTV wybrac

papa

New member
Witam wszystkich! 10 lat temu kupiłem za pośrednictwem i z pomocą tego forum plazmę PIONEER PDP-436FDE. Do tej pory sprawuje sie dobrze ale przyszedł czas na zmiany. Zamierzam kupic HDTV z przekątną 75 cali. Będzie wisiał w salonie, gdzie odległość do ekranu wynosi ok. 4 m. Do TV podłaczony będzie zestwa kina domowego ONKYO oraz dekodet nc+. Proszę wszystkich o pomoc w wyborze własciwego modelu, bo jestem zupelnie zielony w tym temacie. Na jakie szczegoly powininem zwrocic uwage. Budzet jaki mam to 15-16 tys pln, ale gdyby trafila sie fajna okazja to moglbym przeznaczyc nawet ciut wiecej. z gory dziekuje wszystkim za wszelka pomoc i rady!
 

kiki

Sklep audiovideo.com.pl
Pomagam
Do takich potrzeb masz :
- Sony 75w855
- Sharp 80UQ10
- Philips 75PUS7181
- Sharp 80LE657
Jak będziesz niebieski masz specjalną cenę z kalibracją.
 

papa

New member
dzieki kiki za rade. jak pamietam tez mi doradziles przy wyborze pioneer'a 10 lat temu :) i sie sprawdzil. myslalem ze samsung jest na topie i taki bedzie mi polecany. a co sadzisz o tv z zakrzywionymi ekranami? czy warto inwestowac w taki model, bo widze ze sa znacznie drozsze od plaskich.
 

Pakolo

Active member
Bez reklam
dzieki kiki za rade. jak pamietam tez mi doradziles przy wyborze pioneer'a 10 lat temu :) i sie sprawdzil. myslalem ze samsung jest na topie i taki bedzie mi polecany. a co sadzisz o tv z zakrzywionymi ekranami? czy warto inwestowac w taki model, bo widze ze sa znacznie drozsze od plaskich.

Samsung UE65JS9000 TV powali Cie na kolana pod warunkiem, że sprawdzisz go przed zakupem. Mój ojciec zakupił ten i niestety trafił na felerny model z Cloudingiem. Teraz bujamy się z Samsungiem żeby ktoś go łaskawie wymienił.

Zakrzywiony ekran prezentuje się rewelacyjnie na nóżce oraz wisząc na ścianie. Skalowanie obrazu do 4k z nc+ wygląda świetnie. 3D można odkrywać na nowo z tym TV. Oglądnąłem na nim Hobbita i Marsjanina w 3D i mój UE48H6400 nie ma do niego w ogóle startu.