55'-60', budżet 4,5k

lukasabat

New member
Witam, nie znam się specjalnie na telewizorach stąd też taki temat, poszukuje telewizora w przedziale 55-60 cali, do 4500zł (stówka w tą czy w tą nie zrobi różnicy ale dwie w górę już tak). Teraz tak, salon ma jakieś 18m2, nie jest to jakiś kolos ale TV ogląda się z 3-5metrów, być może w niedalekiej przyszłości 1,5-2,5m, bo planowany jest remont salonu. Co do materiałów to lecieć będzie teoretycznie wszystko, a w praktyce zdecydowanie filmy i.. z reguły wieczorami(czasem i w południe) mecze, a trochę tego będzie ;) Szerokość na TV maksymalnie 160cm, więc na pewno 155cm to absolutne maksimum, chociaż lepiej byłoby nawet troszeczkę mniej, 60' są obłędne ale z tego co się oczytałem i oszukałem to raczej nie znajdę czegoś ciekawego przy tej wielkości, cenie i "wymaganiach" w zasadzie nie są one za wielkie ale miło by było mieć te 4k ze względu na to, że najprawdopodobniej niedługo Tv będzie się oglądać z okolicy 2-óch metrów, 3D niby nie obowiązek ale od czasu do czasu fajnie by było odpalić jakiś film w tym trybie.

Na chwilę obecną w oko wpadły mi, takie modele:

- Samsung UE55HU6900
- THOMSON 55UZ8766
- THOMSON 55UW9786
- LG 55UB820V

Proszę o pomoc :)
Pozdrawiam
 

lukasabat

New member
Witam, małe zainteresowanie tematem co mnie niestety niezmiernie smuci :( Bo TV muszę zamówić jutro, po jutrze najpóźniej..
Może to pomoże:

1. Odległość od ekranu? 3-5m, w niedalekiej przyszłości 2-3m
2. Jak słońce świeci w pokoju? Patrząc na wprost TV – z lewej strony, w niedalekiej przyszłości na wprost. Okna od południa, nasłonecznienie przez większość dnia (możliwość zaciemnienia)
3. Jak duży jest pokój? 18m2
4. Preferowana technologia? Chyba LED, nie wiem nie znam się
5. Jaki masz obecnie telewizor? kineskopowy LG
6. Jakie programy najczęściej oglądasz? Piłka nożna, filmy, czasem gry,
7. Oglądasz w dzień czy wieczorem? 50%/50%
8. Wieczorem oglądasz przy świetle czy wolisz bez? z reguły bez, czasem jednak coś lekko świeci