jakie glosniki do HK

JaCkyLL

New member
Witam,

Mam nadzieje ze moderator nie zamknie mojego tematu - naprawde potrzebuje podpowiedzi.

Przymiezam sie powaznie do zakupu sprzetu AudioVideo - w czesci o tv troche mecze ludzi o plasmy i lcdeki, tutaj chcialbym Was drodzy Forumowicze podpytac o glosniki do HK. Jakis czas temu kupilem ampli Harman Kardon model AVR 235 - swoją drogą fajny sprzęt :) Niestety glosniki jakie mam ( czesc robiona przez mojego kolege audiofila ) chyba nie do konca pozwalają odsluchac wszystko lub chociaz wiekszosc na co pozwala ten ampli. Kolega zmontowal mi kolumny trojdrozne na glosnikach tesli ( nie najgorsze - dwa srednioniskie + jeden wysokotonowy ). Chcialbym jednak zorganizowac sobie cos chyba bardziej ambitnego.

Chodzi mi o zestaw 5.1 - czytalem ze ludzie polecają JBL, Infinity. Jestem laikiem w tej dziedzinie i prosze o podpowiedz. Moze na razie zostawic te kolumny co mam jako przody a dokupic centralny, tyly i suba ?? Prosze o sugestie, za wszystkie bede wdzieczny.
aha .... ostroznie z kasą, dobrzeby bylo by stosunek jakosci do ceny byla jak najfajniejszy :D

pzdr, j
 

JaCkyLL

New member
Pomieszczenie nie wiecej niz 20 m2 ( to naprawde max ). Nie zalezy na cholernie glosnych, "wrzeszczących" kolumnach - choc slucham heavy, rocka. Mam troche koncertow metallicy i chcialbym by fajnie pograly :)
Niestety czesc z nich ( szczegolnie te stare to 2.0 )

kasa ... hmmm... mysle ze moze ze 2 tysie. moznaby zalozyc ze te dwie na glosnikach tesli bym zostawil, wtedy te 2 tysie starczylyby moze na cos rozsadnego. nie jestem audiofilem, nie slucham jazzu, symfonii itd ... troche kina domowego i czasem jakies stereo. wiem ze HK ladnie potrafi to odtworzyc tyle ze musi miec na czym

dzieki, j
 

Papcio

New member
Witam

do HArmana polecałbym kolumny ze stajni JBL - najlepiej serie E
do pokoju okolo 20 m2 - E60 jako przody moga byc za słabe