Kolumny do hk avr370

thommeck

New member
Witam serdecznie :)

Mam pytanko do kolegów o dobór kolumn do ampli jak w temacie. W zasadzie to do kd i konsoli syna, planuje wydać najlepiej na używki jakieś 2-3 tyś. Pokój jakieś 22m, ale część gdzie będzie to ustawione jakieś 4x4m. Nie mam zbyt dużego doświadczenia jednak szukam czegoś co mi da możliwość ciekawego obejrzenia filmu i czasem posłuchać muzyki. Z góry dziękuję

Wysłane z mojego SM-N950F przy użyciu Tapatalka
 

przemm

New member
Ja noszę się z zamiarem sprzedaży swojego zestawu 5.1 Monitor Audio (seria M). Do tej pory grały świetnie z hk avr360 :)

W załączniku szczegóły techniczne - oczywiście ceny stare, z 2010 roku :)
 

Attachments

  • 24-27_10_2010_T.jpg
    24-27_10_2010_T.jpg
    92,6 KB · Wyś: 15
Ostatnia edycja:

thommeck

New member
Dzięki za odpowiedź. Jak to się sprawowało z tym ampli? Ja w sumie kupiłem swój wraz z mieszkaniem ale w zestawie kolumny były jakieś chyba nie halo i jak to włączyłem od razu wylądowalo w piwnicy. Tutaj dopiero trafiłem na opis że ten hk wcale nie jest taki zły i odkurzylem go, jednak kolumny muszę jakieś dobrać żeby to spojnie w miarę grało bo tamte dudnily tylko basem i piszczaly tak że w aucie lepiej było muzyki słuchać

Wysłane z mojego SM-N950F przy użyciu Tapatalka
 

przemko77

Well-known member
Bez reklam
Kup kolumny JBL np z serii Studio 270 /280 to bardzo udane modele .W ogóle w przypadku Harmana kolumny JBL są jakby naturalnym wyborem - to jedno z najlepszych połączeń
 

przemm

New member
Dzięki za odpowiedź. Jak to się sprawowało z tym ampli? Ja w sumie kupiłem swój wraz z mieszkaniem ale w zestawie kolumny były jakieś chyba nie halo i jak to włączyłem od razu wylądowalo w piwnicy. Tutaj dopiero trafiłem na opis że ten hk wcale nie jest taki zły i odkurzylem go, jednak kolumny muszę jakieś dobrać żeby to spojnie w miarę grało bo tamte dudnily tylko basem i piszczaly tak że w aucie lepiej było muzyki słuchać